XXL Nutrition

Goedkoop kipfilet?

Op de c1000 site staat een aanbieding van 500 gram voor 1.99. Voor de komende 2 dagen.

Inderdaad, €4 de kilo op dit moment bij C1000. Alleen vandaag nog. Volgens mij de laagste prijs die we afgelopen maanden (jaren?) hebben gezien in de supermarkten.

Vandaag de kilo voor €6,45 gekocht bij de Turk min 5 euro korting omdat ik 5 kilo gekocht heb:)

Mocht je het bij de makro weghalen, zit je sws met ingespoten vocht.. :lol:
Zoals eerder gezecht zit je rond +- 5 euro per KG wel goed. Supermarkten bieden het meestal net op hun inkoop prijs aan / soms zelfs onder hun inkoop. Puur om de klanten te lokken. Ik zeg zo; Als de kip maar smaakt vind ik alles prima..

MAAR GOED, wie ben ik?

Heb maar gelijk 5 kilo gehaald. ****ing cheap dan

Hmz, vorige week kippenblokjes voor 5€ / 500 gr gekocht... (delhaize) toch maar eens naar de diepvries gaan kijken dan :)

Altijd bij de albert heijn voor 5 euro de kilo. nooit problemen mee gehad en prima prijsje

Ik haal meestal ingevroren kipfilet van de Lidl, momenteel voor €4,80 oer kg. Geen stukken vet of pezen eraan en kan zo m'n eigen vriezer in.

Bij de plus is nu 1kg kipfilet voor 3,98! :D

Haal het meestal bij de Lidl, 5,50 per kg

Musclemeat, is gekookt gewicht 1 kg. Ga maar eens rauwe kip wegen, koken of bakken en dan nog eens wegen :) 35% is vocht van die plofkippen. In verhouding is musclemeat dus beter (kwaliteit) en goedkoper. Verder wil ik geen reclame maken :)

diepvrieszak bij de aldi

Turkse kippen? :dunno:
Geen idee. Tis cheap en zit weinig rommel aan iig.

En turkse slager is gewoon een slagerij man, hoe moet ik weten of die bij jou op de markt staat?:roflol:

Nee, de reden dat het zo goedkoop is, is omdat ze daar aangereden kippen verkopen. Dus je moet je kip van te voren wel goed wassen, want er kunnen nog stukjes asfalt in zitten

Terug
Naar boven