XXL Nutrition

Goedkoop kipfilet?

goedkoop is duur koop moetje kijke wat je van kip over houdt na het koken/bakken

de slager kip is 10x beter dan de euro chopper kip
die van de macro is ook goed

Dat had ik ook verwacht van die goedkope kip op de markt. Maar die blijft na het bakken nog steeds groot.

kip is gewoon kip tenzij het plofkip is.

de Turkse slager is gewoon zo goedkoop omdat hij een beperkt assortiment heeft, niet 10 soorten rundvlees/varkensvlees/ etc etc. hoeft dus niet 12 man in dienst te hebben om al die zooi te maken.

de Turkse slager/ Turkse slager klant geeft minder om interieur, een winkel interieurtje kost zomaar 150000, dit moet weer terug verdiend worden.

de Turkse slager neemt genoegen met minder marge, en de klanten zijn niet bereid hoge prijzen te betalen.

de Turkse slager zit niet bij 12 verenigingen die kosten allemaal substantiële bedragen, sommige 12% van de omzet zoals de keurslagers franchise.

nu weet je waarom de turk goedkoper is, ik haal persoonlijk nooit bij de turk, aangezien de turkse slager bij ons niet fantastisch is, en ik kom regelmatig bij de groothandel.

ik zeg gewoon je vlees bestellen bij de sponsor, prijzen zijn prima daar

Lidl & Aldi koeling: €5,50 per kilogram
Lidl & Aldi vriezer: €5,20 per kilogram
Komende week bij de AH:
- Kipfilet, €5,- per kilogram
Sla je slag ;)

Lidl verkoopt het voor iets meer dan 5 euro per kg, schoon en in grote brokken gesneden en ingevroren.

Makkelijk voor mensen die niet elke dag volgens het zelfde schemaatje eten.

bij die verse van de lidl zit vrijwel nooit geen pees in die er nog uit moet.
1 keer een pees in gehad in een jaar tijd

Muscle meat inslaan die handel;)
Of juist bij de Aldi 1kg voor 5.49 euro

nog goedkoper zijn kippen vleugels, poten, dijen en weet ik het allemaal. betaal je veel minder voor en het vlees is veel lekkerder omdat je het kunt bakken met vet en er zit vaak ook nog vel aan. Na het bakken wel even ontbenen.

nog goedkoper zijn kippen vleugels, poten, dijen en weet ik het allemaal. betaal je veel minder voor en het vlees is veel lekkerder omdat je het kunt bakken met vet en er zit vaak ook nog vel aan. Na het bakken wel even ontbenen.

botten wegen ook wat:)

Lidl 5,38 per kilo zag ik vandaag. Vrijdag langs de halal (Turkse) slager, smaakt toch net even wat beter en blijft meer kip over na het bakken ;)

Turkse slager is idd zo goedkoop mede door een antal redenen van willemyates
Kwaliteit is uitmuntend (hier dan) ik weet ook waar het vandaan gehaald word
Toevallig zijn die van hier buren krijg dus alles tegen bijna inkoopprijs en kan bestellen wat ik wil
Groente alles word massaal (voor zo'n kleine winkel)ingekocht door ze na 2 dagen is alles alweer op en moet er opnieuw ingekocht worden

Laatst bewerkt:
Ik las dat er wat verwarring over Muscle Meat was. Wij verkopen (nog) geen losse niet bereide kippenborsten dus dit is dan ook moeilijk te vergelijken met gekookte kipblokjes die je direct kunt eten qua prijs. Je betaald bij ons een prijs vergelijkbaar aan niet bereide kipfilet van 6,50euro per kg, maar hier krijg je veel meer voor terug.

Snel: niet meer eerst snijden, koken, handenwassen
Makkelijk: direct eetbaar en mee te nemen vanwege de makkelijke plastic portie verpakking, of toe te voegen aan een maaltijd.
Geen toegevoegingen: E-nummers, smaakversterkers, water of vetten.
Lekker: het is erg mals door de professionele kookbereiding die thuis niet na te bootsen is.
Hygiënisch: direct gesneden, verpakt en ingevroren in de fabriek

De moeite die hierin zit met een prijs van 6,50euro vinden wij zelf erg scherp. Wij vragen inderdaad 5 euro verzendkosten en hebben bewust ervoor gekozen om dit niet in de producten zelf te verwerken, omdat dit voordeel van de bodybuilder is. Hoe meer kg je zult bestellen, hoe meer je de verzendkosten eruit zal hebben. En dit zien wij ook zeker gebeuren wanneer wij kijken naar hoeveel kg mensen bestellen!

Nogmaals, het is een gemaksproduct en voor gemak betaal je iets meer wat bij dit product echt een minimale hoeveelheid is! Bekijk ons topics en zie de vele positieve reviews van dbb-ers die het al geprobeerd hebben!

1 van de vele reviews:
Levering en verpakking prima in orde. De kip is heerlijk(wat heb ik al die jaren voor meuk gegeten zeg...??)
Vanavond paardenbiefstukje proberen:)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/musclemeat-nl-vlees-online-bestellen-344659/

Laatst bewerkt:
Hoogvliet en jumbo zijnn wel de goedkoopste supermarkten voor mij
Turkse slager kost 6,00 een kilo
AH kost 900 gr 5 euro
Bij de sligro heb ik het ook wel eens geprobeerd, daar is helemaal niks te vinden.

ik heb inderdaad eens rond gekeken op musclemeat, 7,50 per kilo gesneden en gekookte kipfilet blokjes is goedkoop.
Op het moment van salaris zal ik daar zeker een kippetje en wat biefstuk kopen, dat zijn leuke prijzen zonder te snuffelen naar aanbiedingen.

Hoogvliet en jumbo zijnn wel de goedkoopste supermarkten voor mij
Turkse slager kost 6,00 een kilo
AH kost 900 gr 5 euro
Bij de sligro heb ik het ook wel eens geprobeerd, daar is helemaal niks te vinden.

ik heb inderdaad eens rond gekeken op musclemeat, 7,50 per kilo gesneden en gekookte kipfilet blokjes is goedkoop.
Op het moment van salaris zal ik daar zeker een kippetje en wat biefstuk kopen, dat zijn leuke prijzen zonder te snuffelen naar aanbiedingen.

bij ons kost 1kg bij de turk 4,50 als je 10kg koopt word het 35 euro:) 30 eieren XXL 2,50 :):p

tuurlijk, maar dan nog is het veel goedkoper dan kipfilet. + het is lekkerder.
Dat wel alleen k*t met wegen.

En als je een super meal wilt gebruik de braadzakken van Maggi doe er 200 gram aardappelen in met kippenpootjes oven in na 30+- eruit halen bordje eten:)

Het mag dan wel plofkip zijn, maar de prijs is bij onze lokale Jumbo ook ontploft. De schalen met 800gr kipfilet kosten normaal 5 euro (= 6,25 per kilo). Maar op een één of andere manier wordt er bij de kassa 50% afgehaald en wordt het 2,50 (3,13 per kilo). Het staat verder nergens aangekondigd, dus zal wel een foutje zijn. Wellicht dat meer Jumbo's hier last van hebben?

Er ligt hier inmiddels bijna 6 kilo in de vriezer :D

Musclemeat vind ik (na 10 jaar ervaring) het beste wat er is qua:

1. Prijs/Kwaliteit
2. Gemakzucht
3. Smaak

Als je kijkt naar het aantal gr eiwitten in een waterige plofkip en in de musclemeat kip... zie je dat je minder kip hoeft te eten om aan dezelfde macro's te komen.

Terug
Naar boven