Fitness Seller

goedkope goede eiwtibron

hypnotizedman

Cool Novice
Waardering
0
goede (eiwitrijke) voeding is niet altijd even goedkoop. Inderdaad magere kwark en tonijn zijn niet duur; ze komen me echter af en toe de neus uit. Een goed alternatief is dan diepgevroveren koolvisfilet. Ongeveer een minuut of 6 in de microgolfoven. Deze vis levert je 17gram eiwitten per 100gram. Pakken van 400gr worden in Aldi, Lidl, Colruyt voor een dikke euro aan de man gebracht.

Hopelijk was deze tip een beetje bruikbaar.

Tot jullie dienst

Nicolas

• Topic Starter Topic Starter
yep. Ja zou best wel kunnen dat dat voor sommigen oud nieuws is. Misschien zijn er echter nog enkelen die dit lekker visje niet kennen.:D Het was eerder voor hen bedoeld...

Microgolfoven.... :)

Tonijn.

4x17= 68
Kan je lichaam niet maximaal 50 gram eiwit opnemen in 1 keer

Huttekase! Lekker op het broodje. Laatst vond ik plots wat ham/ui broodjes;neem de volkeren variant en je hebt wat fatsoenlijks binnen met volgens mij 8 gr eitwit.

yep. Ja zou best wel kunnen dat dat voor sommigen oud nieuws is. Misschien zijn er echter nog enkelen die dit lekker visje niet kennen.:D Het was eerder voor hen bedoeld...

had geantwoord op de oorspronkelijke topic en werd verwijderd....zo maar .

Als je alles begint te verwijderen waar mee je het niet eens bent dan mag 2/3 hier worden verwijderd.

Kan dat ????

goede (eiwitrijke) voeding is niet altijd even goedkoop. Inderdaad magere kwark en tonijn zijn niet duur; ze komen me echter af en toe de neus uit. Een goed alternatief is dan diepgevroveren koolvisfilet. Ongeveer een minuut of 6 in de microgolfoven. Deze vis levert je 17gram eiwitten per 100gram. Pakken van 400gr worden in Aldi, Lidl, Colruyt voor een dikke euro aan de man gebracht.

Tot jullie dienst

Nicolas

goede tip werkte makkelijk, ik ben ervoor... tja op een gegeven moment komt alles uit je neus! ik eet nog veel tonijn en kwark (resp 27 gr en 10 gram eiwit per 100 gr) maar dit visje gaat in mijn schema mee, ook de bereidingswijze....:D D

• Topic Starter Topic Starter
@proradost: ik heb me niet schuldig gemaakt aan het verwijderen ze:D ik kan dat overigens niet.

heb nog een kleine andere tip. heb daar ook eens een topic over geopend. Zal hem hieronder nog eens weergeven. Even doorlezen is zeker de moeite...

De volgende shake is eenvoudig klaar te maken (neemt niet veel tijd in beslag / het enige wat je nodig hebt is een blender), is goedkoop en voorziet je lichaam van kwalitatief hoogstaande voeding.
-------------------------------------------------------
1bierglas havermout (ongekookt) --> meer of minder naar wens
halve bus mager melk
eiwitpoeder (hoeveelheid zelf te kiezen)
-------------------------------------------------

Als we als voorbeeld een groot bierglas nemen is deze shake goed voor meer dan 100gr complexe koolhydraten en een grote hoeveelheid eiwitten (afhankelijk van de hoeveelheid eiwitpoeder).
Het klaarmaken ervan duurt hoogstens 2minuten.
Diegenen die nog de illusie koesteren dat het erop aankomt de profs slaafs na te volgen. troy Alves neemt drie zo'n shakes per dag En hij is toch wel heel groot he.

Uiteraard zal dit voor velen niets nieuws zijn; toch leek het me de moeite waard dit eens op te schrijven.

tot uw dienst

Nicolas

@proradost: ik heb me niet schuldig gemaakt aan het verwijderen ze:D ik kan dat overigens niet.

Nicolas

geen probleem....een moderator heeft dat gedaan ....zonder reden.

Zond hij mij dan nog een pr met uitleg ....geen probleem....maar zo maar verwijderen vind ik misbruik maken van hun positie als moderator.

Tot jullie dienst

Nicolas

Kan dus gewoon in de magnetron?

heb nog een kleine andere tip. heb daar ook eens een topic over geopend. Zal hem hieronder nog eens weergeven. Even doorlezen is zeker de moeite...

De volgende shake is eenvoudig klaar te maken (neemt niet veel tijd in beslag / het enige wat je nodig hebt is een blender), is goedkoop en voorziet je lichaam van kwalitatief hoogstaande voeding.
-------------------------------------------------------
1bierglas havermout (ongekookt) --> meer of minder naar wens
halve bus mager melk
eiwitpoeder (hoeveelheid zelf te kiezen)
-------------------------------------------------

Als we als voorbeeld een groot bierglas nemen is deze shake goed voor meer dan 100gr complexe koolhydraten en een grote hoeveelheid eiwitten (afhankelijk van de hoeveelheid eiwitpoeder).
Het klaarmaken ervan duurt hoogstens 2minuten.
Diegenen die nog de illusie koesteren dat het erop aankomt de profs slaafs na te volgen. troy Alves neemt drie zo'n shakes per dag En hij is toch wel heel groot he.

Uiteraard zal dit voor velen niets nieuws zijn; toch leek het me de moeite waard dit eens op te schrijven.

tot uw dienst

Nicolas

Moet je havermout niet koken ??? Kan je dat zo binnen werken?

Ik at eens kwark met een ferme schep havermout er door en mijn maag was enkele uren totaal van streek. Kan ook aan mij liggen hoor.

Anders wel een goed idee. Lukt misschien ook met brinta ???

Ik kocht onlangs bambix en mix dat ook door een eiwitshake.

Terug
Naar boven