Fitness Seller

Goedkope & goede whey shake?

Ano_9531

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
Ik ben op zoek naar een whey shake die niet duur is maar wel hoogwaardige eiwitten bevat en van goede kwaliteit is.

Ik dacht aan een 50-60 Euro voor +- 4kg iemand enige suggesties?

Maar als je tegen lactose kan, puistjes dus en die niet veel krijgt zou ik voor de Whey Perfection gaan ;)

Heb je zon 10 shakes meer en er zitten BCAA's in die de spierafbraak verminderen!

En het is wat goedkoper!

@OP

Ik zie dat je 3 topics ivm whey hebt aangemaakt...je had deze 3 vragen ook gewoon in 1 topic kunnen stellen...

B&F heeft qua kwaliteit (service!) smaak en prijs beste whey...dus daar zeker even kijken

• Topic Starter Topic Starter
Maar als je tegen lactose kan, puistjes dus en die niet veel krijgt zou ik voor de Whey Perfection gaan ;)

Heb je zon 10 shakes meer en er zitten BCAA's in die de spierafbraak verminderen!

En het is wat goedkoper!

Dan ga ik voor de whey perfection gaan denk ik ;)

@OP

Ik zie dat je 3 topics ivm whey hebt aangemaakt...je had deze 3 vragen ook gewoon in 1 topic kunnen stellen...

B&F heeft qua kwaliteit (service!) smaak en prijs beste whey...dus daar zeker even kijken

Ja, idd ;) excuses.

ok, ty!

Ik ben erg tevreden over scivation, geen idee of het nog te koop is (heb het destijds groot ingeslagen bij xxl).

whey perfection

Smaakt goed en super goede prijs/kwaliteit verhouding

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 01:58 ----------

whey perfection

Smaakt goed en super goede prijs/kwaliteit verhouding

huismerk van xxl, bodylab, body en fitshop.. zijn allemaal
goede prijs kwaliteit whey dus kijk daar maar eens :)

Whey v2 van body-supplies

Lid sinds maart 2010....

dit had TS toch ondertussen zelf ook al wel kunnen bedenken/vinden?

dat is wel direct erg kort door de bocht, maar zulke oer simpele zaken als whey zijn ondertussen al wel duizend topics over te vinden....

de zoekfunctie kan volgens mij wel gesloten worden aangezien die dus blijkbaar nooit gebruikt wordt.... :trollface:

Ach dat hou je toch, zie bijna 100x hetzelde voorbij komen ...

huismerk van xxl, bodylab, body en fitshop.. zijn allemaal
goede prijs kwaliteit whey dus kijk daar maar eens :)

Precies. Bestel zelf altijd bij Bodylab en ben daar tevreden over,maar er zijn er hier ook genoeg die elders bestellen en tevreden zijn..dus gewoon zelf ff rondsnuffelen en websites bezoeken.

En het is wat goedkoper!

en isolaat heeft geen bcaa's ???
not sure if serious

Terug
Naar boven