AndroidHealthClinic

Whey protein Bodylab

  • Topic starter Thiaz
  • Startdatum
  • Reacties 54
  • Weergaven 7K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

te weinig eiwitten uit poeder of voedsel merk je natuurlijk ook aan een wat minder herstel en in de daarop volgende trainingen,

Ik durf dat nog wel te betwijfel, minder progressie ok, maar minder herstel?
 
Maar is voor herstel wel 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht nodig?
 
Maar is voor herstel wel 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht nodig?

Tussen de 1,6 en 1,8 gram per kg lichaamsgewicht, is over het algemeen genoeg. 2 gram wordt meestal aangehouden omdat dat makkelijker te berekenen is.
 
Laatst bewerkt:
Pre work out van bodymass is prima en dat voor 10 euro bij de action zit exact zelfde troep in als wat alle andere supplementen verkopers verkopen alleen betaal je de hoofd prijs voor een pre :P
 
Zojuist Vanille geprobeerd en, sorry forumsponsor, die smaakt stukken beter dan die van XXL Nutrition!
Normaal gesproken mijdt ik dit soort 'tokkiewinkels' als de pest, maar voor deze whey maak ik graag een uitzondering.:)
Vieze jij pik jij dit??
 
Goed om te zien dat ik niet de enige ben die steeds meer naar andere merken kijkt. Ik heb al eerder gezegd dat XXL de nieuwe B&F aan het worden is. Ze worden steeds duurder en er komen steeds meer onzinnige producten bij.
 
Goed om te zien dat ik niet de enige ben die steeds meer naar andere merken kijkt. Ik heb al eerder gezegd dat XXL de nieuwe B&F aan het worden is. Ze worden steeds duurder en er komen steeds meer onzinnige producten bij.

De vergelijking met B&F zal je niet in dank af worden genomen door sommigen.
 
Goed om te zien dat ik niet de enige ben die steeds meer naar andere merken kijkt. Ik heb al eerder gezegd dat XXL de nieuwe B&F aan het worden is. Ze worden steeds duurder en er komen steeds meer onzinnige producten bij.
Heb je hier voorbeelden van?
 
Chocoladerepen voor betere erecties :o
Dit. En bijvoorbeeld vetverbrandingscreme. Of een flesje saus van 3,95 per stuk. Of proteine soep. Proteine koffie. Of 8 verschillende preworkouts van XXL huismerk en dan heb ik ze volgens mij niet eens allemaal geteld.

Er zullen vast zat mensen zijn die er gek op zijn, maar mijn standpunt blijft wel staan: op deze manier wordt het wel echt de nieuwe B&F.
 
Dit. En bijvoorbeeld vetverbrandingscreme. Of een flesje saus van 3,95 per stuk. Of proteine soep. Proteine koffie.


Er zullen vast zat mensen zijn die er gek op zijn, maar mijn standpunt blijft wel staan: op deze manier wordt het wel echt de nieuwe B&F.
Hoe moet hij anders die Aventador betalen :p
 
Dit. En bijvoorbeeld vetverbrandingscreme. Of een flesje saus van 3,95 per stuk. Of proteine soep. Proteine koffie. Of 8 verschillende preworkouts van XXL huismerk en dan heb ik ze volgens mij niet eens allemaal geteld.

Er zullen vast zat mensen zijn die er gek op zijn, maar mijn standpunt blijft wel staan: op deze manier wordt het wel echt de nieuwe B&F.

Helemaal mee eens. Aangezien ze het verkopen zal er vast markt voor zijn, maar bij de harde kern maak je jezelf met dit soort producten volstrekt belachelijk als merk.
 
Unpopular opinion die misschien wel een discussie losbreekt: ik geloof eigenlijk ook helemaal niet in het B&F schandaal van een paar jaar terug. Het kwam voor mij allemaal een beetje te "convenient" over. En we zijn er allemaal ingetrapt :roflol:

Denk wat je wilt, maar dat is wat ik denk.

Helemaal mee eens. Aangezien ze het verkopen zal er vast markt voor zijn, maar bij de harde kern maak je jezelf met dit soort producten volstrekt belachelijk als merk.
Dit!
 
Back
Naar boven