te weinig eiwitten uit poeder of voedsel merk je natuurlijk ook aan een wat minder herstel en in de daarop volgende trainingen,
Ik durf dat nog wel te betwijfel, minder progressie ok, maar minder herstel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
te weinig eiwitten uit poeder of voedsel merk je natuurlijk ook aan een wat minder herstel en in de daarop volgende trainingen,
Ik durf dat nog wel te betwijfel, minder progressie ok, maar minder herstel?
Maar is voor herstel wel 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht nodig?
Maar is voor herstel wel 2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht nodig?
De producten van de Action komen van Bodymass Nutrition: https://www.body-massnutrition.co.uk/Bodylab, Bulkpowders, XXL Nutrition, MyProtein zijn allemaal meer dan prima.
Die van de Action heb ik nog nooit op maar schijnt niet slecht te zijn.
Zojuist Vanille geprobeerd en, sorry forumsponsor, die smaakt stukken beter dan die van XXL Nutrition!De producten van de Action komen van Bodymass Nutrition: https://www.body-massnutrition.co.uk/

@Vieze jij pik jij dit??Zojuist Vanille geprobeerd en, sorry forumsponsor, die smaakt stukken beter dan die van XXL Nutrition!
Normaal gesproken mijdt ik dit soort 'tokkiewinkels' als de pest, maar voor deze whey maak ik graag een uitzondering.![]()

Goed om te zien dat ik niet de enige ben die steeds meer naar andere merken kijkt. Ik heb al eerder gezegd dat XXL de nieuwe B&F aan het worden is. Ze worden steeds duurder en er komen steeds meer onzinnige producten bij.
Heb je hier voorbeelden van?Goed om te zien dat ik niet de enige ben die steeds meer naar andere merken kijkt. Ik heb al eerder gezegd dat XXL de nieuwe B&F aan het worden is. Ze worden steeds duurder en er komen steeds meer onzinnige producten bij.

Wtf ik had die nog nooit gezien

Dit. En bijvoorbeeld vetverbrandingscreme. Of een flesje saus van 3,95 per stuk. Of proteine soep. Proteine koffie. Of 8 verschillende preworkouts van XXL huismerk en dan heb ik ze volgens mij niet eens allemaal geteld.
Hoe moet hij anders die Aventador betalenDit. En bijvoorbeeld vetverbrandingscreme. Of een flesje saus van 3,95 per stuk. Of proteine soep. Proteine koffie.
Er zullen vast zat mensen zijn die er gek op zijn, maar mijn standpunt blijft wel staan: op deze manier wordt het wel echt de nieuwe B&F.

Dit. En bijvoorbeeld vetverbrandingscreme. Of een flesje saus van 3,95 per stuk. Of proteine soep. Proteine koffie. Of 8 verschillende preworkouts van XXL huismerk en dan heb ik ze volgens mij niet eens allemaal geteld.
Er zullen vast zat mensen zijn die er gek op zijn, maar mijn standpunt blijft wel staan: op deze manier wordt het wel echt de nieuwe B&F.

Dit!Helemaal mee eens. Aangezien ze het verkopen zal er vast markt voor zijn, maar bij de harde kern maak je jezelf met dit soort producten volstrekt belachelijk als merk.