AndroidHealthClinic

goedkope voeding

CR7Ftwin

Cool Novice
Waardering
1
hoi allemaal,

ik heb een vraag wat goedkoop en goed broodbeleg is om spieren op te bouwen. Ik weet dat veel van jullie rijst en pasta's eten met vlees etc, maar ik woon nog bij mijn ouders, dus dat gaat het niet worden.
Wat zou goed broodbeleg zijn en goedkoop? kipfilet is al erg duur en pindakaas is wel goedkoop maar er zitten transvetten in...

alvast bedankt

in welke wereld is kipfilet voor op brood duur ? Ga eens naar de aldi of lidl dan k*t

• Topic Starter Topic Starter
in welke wereld is kipfilet voor op brood duur ? Ga eens naar de aldi of lidl dan k*t
in mijn wereld is kipfilet duur, en als je niks nuttigs te zeggen hebt, bespaar dan jezelf de moeite om je toetsenboord afwisselend aan te raken met verschillende vingers met als doel om een woord te laten verschijnen op je scherm -.-

ben jij gek ?

Maar je kunt alles op brood doen, als je aan het einde van de dag maar aan je verhoudingen komt. Tonijn, kip, kalkoen, pindakaas, ham, ei, kaas, banaan.. Toch niet heel moeilijk om te bedenken ?

• Topic Starter Topic Starter
ben jij gek ?

Maar je kunt alles op brood doen, als je aan het einde van de dag maar aan je verhoudingen komt. Tonijn, kip, kalkoen, pindakaas, ham, ei, kaas, banaan.. Toch niet heel moeilijk om te bedenken ?
ik ben niet gek ik ben een vliegtuig, en bedankt :)

Choco

Je zal t toch moeten door met de prijs van kipfilet. 1.80 in de ah geloof ik. Best te doen

kip, melk, eieren, bulk havermout, rijst, etc..

is allemaal best goedkoop, of bedoelde je beleg voor op je brood?

wat ik doe is kipfilets kopen en 1 kipfilet in stukjes snijden en tussen je brood met evt. sla, mayo, tomaat..

Liter volle melk, 3 schepjes whey, 250gr havermout, in de blender, verdelen over 3 spa flesjes, opdrinken.
1920 kcal, 135g eiwitten.
+- €2,25

Wel goed schudden als het 5 uur in je schooltas heeft gelegen..

koop anders zelf plofkip en bak/kook dat en doe dat voor op brood.
Blikje tonijn of zalm kost ook maar een euro of zo. Eieren zijn ook zoiets per 10.

En koop pindakaas zonder transvet (ALS er al transvetten in pindakaas zitten...)

Of je koopt gewoon geen plofkip en houdt rekening met het feit dat die beestjes onder achterlijke omstandigheden worden vetgemest? Buiten dat, krimpt het stukje vlees vaak behoorlijk in je pan etc. maar de eerste reden zou genoeg moeten zijn om het niet te kopen.

Overigens zijn bovengenoemde producten vaak het meest betaalbaar.
Dus inderdaad:
- Kaas
- Kipfilet (Geen plofkip!)
- Blikje vis (raadpleeg te etiket)
- Pindakaas
- Magere filet moet ook wel kunnen.

Overigens moet je niet te zuinig worden in je voeding!

Succes

Of je koopt gewoon geen plofkip en houdt rekening met het feit dat die beestjes onder achterlijke omstandigheden worden vetgemest? Buiten dat, krimpt het stukje vlees vaak behoorlijk in je pan etc. maar de eerste reden zou genoeg moeten zijn om het niet te kopen.

Overigens zijn bovengenoemde producten vaak het meest betaalbaar.
Dus inderdaad:
- Kaas
- Kipfilet (Geen plofkip!)
- Blikje vis (raadpleeg te etiket)
- Pindakaas
- Magere filet moet ook wel kunnen.

Overigens moet je niet te zuinig worden in je voeding!

Succes

:roflol:

Hoe is het Marianne?
Weet je wel wat die vissen hebben doormaakt voor ze in dat blik kwamen?
En de pinda's, die moedwillig werden vetgemest!

gast, geen plofkip is echt ****ing duur
ik snap je punt maar het is dus echt geen goedkope voeding

OT:
denk ook bijv. aan kwark

Broodbeleg: Kipfilet bij de hema (versafdeling!!) €1,- per 100 gram. Goedkoper en lekkerder nog niet gevonden!

500gr havermout, liter melk, cacaopoeder, appel
kost je 3euro ;)

Probeer je ouders lief aan te kijken zodat ze kipfilet / vis / pasta etc gaan halen :( zo niet ga dan werken..
En wat bedoel je met goedkoop noem een bedrag dat jij per week kwijt kan?

Wat is er mis met plof kip? Is gewoon lekkere goedkope kip.

En hoezo gaat het niet worden om rijst en pasta's te eten omdat je bij je ouders woont?
Kook het gewoon zelf en neem het mee, ik eet ook rijst met kip koud op mn werk/school

Terug
Naar boven