MuscleMeat

Goeie sportschool in de buurt van zwolle?

Dayuum

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Zit te twijfelen tussen Loekies gym en Shape-up.
Ik zou eigelijk voor shape-up gaan maar het heet nu vital palace en is nu meer een health centrum dan een sportschool

En loekies gym heeft een aanbieding dat je elke dag kan trainen voor 24.95 per maand

• Topic Starter Topic Starter
niemand?

Ik zou gewoon naar Vital Palace gaan. Er is qua krachttraining/bodybuilding niets veranderd t.o.v. shape up. De apparaten zijn zelfs compleet nieuw.

Ik vind het een beetje zielig dat ze proberen mensen te lokken met dingen als "Fc zwolle traint hier ook"

Ik vind het een beetje zielig dat ze proberen mensen te lokken met dingen als "Fc zwolle traint hier ook"

Dat boeit toch verder niet? Je komt er toch om te trainen? De apparaten zijn prima en er zijn er voldoende om elke week te kunnen afwisselen, dumbbells tot 50 kg (als je al zover wilt komen) en de sfeer is top.

Dat boeit toch verder niet? Je komt er toch om te trainen? De apparaten zijn prima en er zijn er voldoende om elke week te kunnen afwisselen, dumbbells tot 50 kg (als je al zover wilt komen) en de sfeer is top.

ok bedankt
Ik denk dat ik eerst maar een jaar Loekies gym ga proberen wegens de lage prijs

Ik zou naar wijhe gaan. Ben er 1 x geweest, zit mega loods naast met sterkste man onderdelen.

nou niet naar medisport iig..
ik ga vant zomer het huis uit en in groningen wonen (en trainen uiteraard) dus maak het jaar even af, maar het is echt crap health center

Jemig, ben je nog steeds aan het zoeken joh? Misschien is het handig even te melden welke specifieke een sportschool voor jou als "goed" maken, voorzover dat zin heeft.

Zoveel keuze hebben wij Zwollenaren helaas niet. Ik raad je gewoon een keer (meestal gratis) proef te trainen. Daar kom je een stuk verder mee.

Mijn vaste gym is trouwens Shape-Up/Vital Palace en train soms wel is bij Cityfit, mocht je specifieke vragen hebben.

Heeft vital palace veel losse gewichten? Meeste sportscholen in zwolle hebben namelijk alleen maar apparaten

Dit topic is bijna een half jaar oud en je hebt nog geen gym bezocht?

Beste forumleden,

ik ben net verhuisd naar Zwolle en zoek een goede sportschool.

Ik wil graag het Rippetoe programma gaan volgen. Kan ik dan terecht bij Vitalpalace of Cityfit? Hebben ze daar een squatrack e.d.?

En waar kan de beste begeleiding krijgen, want ik moet wel goed op de techniek gaan oefenenen.

M.v.g.

Richie

Beste forumleden,

ik ben net verhuisd naar Zwolle en zoek een goede sportschool.

Ik wil graag het Rippetoe programma gaan volgen. Kan ik dan terecht bij Vitalpalace of Cityfit? Hebben ze daar een squatrack e.d.?

En waar kan de beste begeleiding krijgen, want ik moet wel goed op de techniek gaan oefenenen.

M.v.g.

Richie

Dan zou ik naar Adonis gaan in S'Heerenbroek net buiten Zwolle.

Terug
Naar boven