AndroidHealthClinic

Goeie voornemens

Tja, maar als je dan elk weekend helemaal aan de andere kant van het land traint en daar de meisjes ziet waar je je pleziertjes mee hebt (je vriendin ligt ondertussen met zware griep thuis).. Hoe zou jij dat vinden als je daar de "vriendin" van bent... (ja, spreek uit ervaring)

Elk weekend zware griep? :D

Proberen in een Body Building wedstrijd te komen, zo niet dan maar volgend jaar maar het is een voornemen van mij.

Het is van mij momenteel nu zo erg dat ik sinds kort een personal trainer heb genomen die mij erin kan helpen om op een wedstrijd te kunnen komen.
Hij was zelf een BodyBuilder geweest en kan dus een hoop van hem gaan leren, bij deze is het gewoon kijken tot hoever ik kan gaan komen.

Planning is om ergens Jan-Feb een 2e shoot te gaan nemen, ik heb een collega die naast werk ook in de film en fotografie werkt.

De 1e shoot heb ik deze jaar in April genomen. 3 Maanden nadat ik zelf was begonnen met trainen.

Haha je vriendin is geen 6... Jij wel?:o

Hilarisch....

247.gif

beginnen met trainen!

Harder trainen dan afgelopen 10 maanden, eindelijk een P halen met minstens een 7 gemiddeld en nog 2 all time nederlandse junioren records verbeteren om zo de hoogste lifts ooit door junior in NL te hebben.

weereens een tentamen halen :roflol:

Meedoen aan de Flex Challenge en proberen om in ieder geval niet als laatste te eindigen op de Flexcup :roflol:

opleiding afmaken, eventueel job vinden of doorleren

qua lifts, eind 2014;
~180 squat
~150 bench
~250 deadlift (waarschijnlijk vrij ambitieus)

qua lifts, eind 2014;
~180 squat
~150 bench

:roflol: all die lifts zijn ambitieus

Aware me hoe je 70 kilo aan je squat wil plakken binnen 1 jaar. Wel full rom atg voor reps, bench ook, geen 1 rm bullshit.

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Of ga je aan dat dere capri sonne?

qua lifts, eind 2014;
~180 squat
~150 bench

Als die stats in je handtekening actueel zijn zijn het verdomd ambitieuze voornemens.

OT : Nog een voornemen is om eindelijk te leren frontsquatten :)

Alleen maar clean food eten ( mijn goede voornemens zijn al begonnen ).
Zomer 2014 op het strand lopen met een bodyfat van 15% :D

:roflol: all die lifts zijn ambitieus

Aware me hoe je 70 kilo aan je squat wil plakken binnen 1 jaar. Wel full rom atg voor reps, bench ook, geen 1 rm bullshit.

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Of ga je aan dat dere capri sonne?

Omdat m'n squat nu al maanden rond de 100 ligt en ik voornamelijk aan techniek aan 't werk ben. Gewoon 12 maanden lang knallen, zie niet in waarom er niet het e.e.a. mogelijk is. en is is wel 1rm 'bullshit', geen ATG, gewoon onder PAR.

Hoe ik het wil doen? Consistent trainen, eten en rusten.

Omdat m'n squat nu al maanden rond de 100 ligt en ik voornamelijk aan techniek aan 't werk ben. Gewoon 12 maanden lang knallen, zie niet in waarom er niet het e.e.a. mogelijk is. en is is wel 1rm 'bullshit', geen ATG, gewoon onder PAR.

Hoe ik het wil doen? Consistent trainen, eten en rusten.

Niet ATG? lolz

Wat is daar lolz aan

Knapper worden.

En meer baard.

En misschien toch maar eens gaan trainen.

Terug
Naar boven