- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 10%
Lol, mijn vriendin is geen 6 dus die kan ik best even 2 uurtje alleen laten als ik ga trainen.
Haha je vriendin is geen 6... Jij wel?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, mijn vriendin is geen 6 dus die kan ik best even 2 uurtje alleen laten als ik ga trainen.

Tja, maar als je dan elk weekend helemaal aan de andere kant van het land traint en daar de meisjes ziet waar je je pleziertjes mee hebt (je vriendin ligt ondertussen met zware griep thuis).. Hoe zou jij dat vinden als je daar de "vriendin" van bent... (ja, spreek uit ervaring)

Ouch
Ik heb dan het idee dat ik daar gebukt onder ga...
Die eerdere post was onzin natuurlijk.
ik ga proberen wat aardig(normaler) te zijn...
en toch het body building weer serieus te nemen !

opleiding afmaken, eventueel job vinden of doorleren
qua lifts, eind 2014;
~180 squat
~150 bench
~250 deadlift (waarschijnlijk vrij ambitieus)
all die lifts zijn ambitieus opleiding afmaken, eventueel job vinden of doorleren
qua lifts, eind 2014;
~180 squat
~150 bench
~250 deadlift (waarschijnlijk vrij ambitieus)

all die lifts zijn ambitieus
Aware me hoe je 70 kilo aan je squat wil plakken binnen 1 jaar. Wel full rom atg voor reps, bench ook, geen 1 rm bullshit.
---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------
Of ga je aan dat dere capri sonne?
Omdat m'n squat nu al maanden rond de 100 ligt en ik voornamelijk aan techniek aan 't werk ben. Gewoon 12 maanden lang knallen, zie niet in waarom er niet het e.e.a. mogelijk is. en is is wel 1rm 'bullshit', geen ATG, gewoon onder PAR.
Hoe ik het wil doen? Consistent trainen, eten en rusten.
Je werkt aan je techniek maar gaat niet ATG, wat klopt er hier niet.

Je werkt aan je techniek maar gaat niet ATG, wat klopt er hier niet.![]()