XXL Nutrition

Goeie voornemens

Rond de 95kg halen met een acceptabel vet%

Laatst bewerkt:
Over 7 maand 90 kg wegen :D. Ben nu 84.

1 januari beginnen met cutten, dan ben ik dit jaar wel voor de zomer klaar :D

120kg benchen
140kg front squatten
Pullup-en 20 reps met 20kg schijf
Free Handstand press :o (**** wat doe ik mezelf aan)
Planche (bodyweight skill)

Yeah sick stuff.... ik weet het. Maar ik ga mijn best doen... en met de juiste intensiteit/herstelmethodes en leef/voedingstijl moet het me lukken.

Wat betreft een goed voornemen voor het trainen is 140 kg deadlift.
Geen idee wat haalbaarheid is (nav topic ''hoeveel kan je extra tillen blabla''.)
Verder gewoon voor heel 2014 gespierder en droger worden :D
Oh en squats goed aanpakken, na een tijd blessure :engel:

Wat betreft een goed voornemen voor het trainen is 140 kg deadlift.
Geen idee wat haalbaarheid is (nav topic ''hoeveel kan je extra tillen blabla''.)
Verder gewoon voor heel 2014 gespierder en droger worden :D
Oh en squats goed aanpakken, na een tijd blessure :engel:

Kan je laatste DL niet in je log vinden. Wat is je huidige PR dan?

Zou zelf graag s 110 halen (2×bw), maar ga alleen komende 10 weken nog op kracht trainen. Misschien wel voor het einde van het jaar nog. Dat zou een goed voornemen zijn.

Dus bij deze:
110 kg DL
85 kg squat
55 kg BP

Kan je laatste DL niet in je log vinden. Wat is je huidige PR dan?

Zou zelf graag s 110 halen (2×bw), maar ga alleen komende 10 weken nog op kracht trainen. Misschien wel voor het einde van het jaar nog. Dat zou een goed voornemen zijn.

Dus bij deze:
110 kg DL
85 kg squat
55 kg BP

Huidige pr is 82,5
Zou 140 haalbaar zijn denk je?

Nee

Huidige pr is 82,5
Zou 140 haalbaar zijn denk je?

Je hebt hoeveel jaar over die 82.5 gedaan? En wilt dat nu op 20 kilo na ff gaan verdubbelen, k ben van de hoge doelen maar dit is wel vrij hoog. Sowieso vind ik 140 kg voor een vrouw als vrij hoof klinken maar daar kan ik me in vergissen.

Is het geen normale vraag dan?
Ik train pas net he..ik heb toch geen idee hoelang je kan profiteren van je beginnergains en kracht..

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Je hebt hoeveel jaar over die 82.5 gedaan? En wilt dat nu op 20 kilo na ff gaan verdubbelen, k ben van de hoge doelen maar dit is wel vrij hoog. Sowieso vind ik 140 kg voor een vrouw als vrij hoof klinken maar daar kan ik me in vergissen.

5 maanden over gedaan

Terug
Naar boven