Fitness Seller

Going keto

Bezoekers in dit topic

Heb ook iets gelezen dat ik best een vezel supplement inneem en extra pottasium?
Vezel supplement inderdaad. Aangezien je geen carbs meer eet krijg je ook geen vezels. Zijn weinig goede vezels supps in NL. Ik bestel fyberlize van Species nutrition bij muscle & strength, ideaal en hoge kwaliteit.
 
Vezel supplement inderdaad. Aangezien je geen carbs meer eet krijg je ook geen vezels. Zijn weinig goede vezels supps in NL. Ik bestel fyberlize van Species nutrition bij muscle & strength, ideaal en hoge kwaliteit.
Kga nog eens rondkijken voor een goed shoppinglijstje ook... wat koop/kook jij zoal?
 
Kga nog eens rondkijken voor een goed shoppinglijstje ook... wat koop/kook jij zoal?
Veel eieren en pindakaas, isolate voor ochtend en na trainen, kwark en casein voor de nacht, noten, visolie, kip, vis, tartaar
 
Pindacase all day long
 
Dag 1 wat een pleziertje:

3 eieren met kaas als ontbijt
koffielepel dik gevuld met pindakaas

1 uur cardio - 20 min fietsen heen en weer

thuiskomst
2 rundhamburgers met groene bonen

nu
Fetagehaktballetjes met olijven

Voor slapen gaan glas rode wijn en ietsjes later, 50 gr pindakaas met 30 gr whey (ballen van rollen)

Aan de vetten zal ik makkelijk raken weet niet of ik de proteine ga halen.

Momenteel met de stuff van vanavond erbij gerekend:

1695kcal 113e 33k 109v
-85 -9 -51
 
Dag 1 wat een pleziertje:

3 eieren met kaas als ontbijt
koffielepel dik gevuld met pindakaas

1 uur cardio - 20 min fietsen heen en weer

thuiskomst
2 rundhamburgers met groene bonen

nu
Fetagehaktballetjes met olijven

Voor slapen gaan glas rode wijn en ietsjes later, 50 gr pindakaas met 30 gr whey (ballen van rollen)

Aan de vetten zal ik makkelijk raken weet niet of ik de proteine ga halen.

Momenteel met de stuff van vanavond erbij gerekend:

1695kcal 113e 33k 109v
-85 -9 -51
Toch wel belangrijk om dat te halen :P

Eiwitshakes/kwark red je een hoop mee
 
Toch wel belangrijk om dat te halen :P

Eiwitshakes/kwark red je een hoop mee
Heb een kippenpoot gegeten is lichter in vet en hoger in eiwitten. :) Dag 2, voel me niet slecht... net legday gedaan en wat cardio 15 min 20 min fietsen heen en weer.

Ik voel me niet slecht en voel me zoals gewoonlijk... dus ik denk dat de transitie vlot gaat zijn. Wel ff vermelden dat ik rhodiola, cla en carnitine gebruik... hiermee tap ik wellicht sneller op de vetbronnen in.
 
aangekomen op dag 3 ik heb nog niks van ziekheid gevoeld, voel me ook niet echt slapjes... wat minder energie maar voel me bijzonder in mijn nopjes en goed eigenlijk. Wilt dit zeggen dat ik de transitie gemaakt heb ?
 
Wel even wat extra kalium pakken. Anders ga je dat vanzelf wel merken overigens (krampen) :D
 
Wel even wat extra kalium pakken. Anders ga je dat vanzelf wel merken overigens (krampen) :D
Waarom ik eet noten en drink koffie daar zit kallium in. Ook heb ik een vezeltablet die ik 2 a 3 x per dag neem.
 
Dag 4, geen keto flu gehad? Is dat normaal?
 
Hoeft niet altijd, heb je ketostrips om te controleren of je in ketose bent en zo ja, hoe sterk?
 
Nodig niet maar het geeft je wel controle.
 
Nodig niet maar het geeft je wel controle.
Zou normaal in keto moeten zitten hoor ik eet 40 carbs per dag +/-. Zeker er niet boven eerder minus.
 
Bedankt. Is wel leuk dietje... hiervoor at ik nooit erg veel vetten en dingen zoals volle room is zowat 5-8 jaar geleden. Nu lekker in een mok koffie. :)

0.5kg kwijt voorlopig.
 
1 week en 2 dagen verder... ong. 2 kg kwijt nu +/- Gaat wel snel. Best raar zondag was het nog maar 0.5 kg
 
He Seth, eet je 7 per week low carbs? of heb je ook een refeed dag en wat voor KT doe je nu?
 
He Seth, eet je 7 per week low carbs? of heb je ook een refeed dag en wat voor KT doe je nu?
Dag maat.

Ik ben sinds begin deze topic elke dag aan 40 carbs/dag geen refeeds... niet ziek geweest. Heb me wel gesupplementeerd in multivitamine, vezeltabel (1,5 / dag van de voorgeschreven 3) ingenomen. Daarnaast ook clarinol, roscea en carnitine.

Inmiddels 3 kg kwijt dus +/- 1 kg per week.

De krachttraining ging in het begin wat zwakjes de eerste week maar nu zit ik terug op het niveau dat ik voor ik starte zat!

Refeeds doet men blijkbaar pas na een maand of 2. En als ik dat doe zal het 1 refeed maaltijd zijn en geen refeed day. Is een vrij verkeerde concept imo. Als je meer advies wilt stuur maar.
 
Back
Naar boven