MuscleMeat

Going keto

• Topic Starter Topic Starter
Kracht was vandaag niet zo geweldig. Misschien tijd voor een refeed? Iemand die wat kan aanraden hoe en wat te eten?

na refeed tijdje geleden zit ik vandaag dag 10 op +++ 0.8 volgens de ketosticks of meer? Dit resultaat is toch te hoog niet?

Zou iets meer koolhydraten pakken....alleen al voor je hersens!

Zou iets meer koolhydraten pakken....alleen al voor je hersens!
Voel me ohlijker dan ooit! Ok dat lijk gedeelte dan zonder :) Hersen draaien toch goed op ketonen? :p

Ik denk dat ik doelen probeer te rijken die ik niet alleen zou moeten rijken omwille van mijn onkunde...

Tuurlijk voel je jezelf prettig...doe je ook na een shotje heroïne, dan jun je ook de hele wereld aan. Als je in een shock bent (echte medische shock) dan heb je op het einde ook nergens meer last van. Die jezelf een plezier en pak wat meer carbs. Ook bij een + ben je in ketose, daar draait het uiteindelijk om.

=) Lol... heb nog genoeg vet... zal morgen een beetje meer carbs eten. :) 10 gr

Tuurlijk voel je jezelf prettig...doe je ook na een shotje heroïne, dan jun je ook de hele wereld aan. Als je in een shock bent (echte medische shock) dan heb je op het einde ook nergens meer last van. Die jezelf een plezier en pak wat meer carbs. Ook bij een + ben je in ketose, daar draait het uiteindelijk om.
Zal vandaag een refeed doen 300 gr carbs? Lijkt me niet verkeerd.

Sta nu 75.5 kg dus er is 3.5 kg af sinds ik begonnen ben... gaat langzaam :)

Voor of na je refeed? Hoe lang ben je nu bezig?

Voor of na je refeed? Hoe lang ben je nu bezig?
Deze ochtend... euhm sinds 25 april... ik heb daartussen 2 refeeds gedaan en vandaag dus de 3de... de eerste refeed was echt te smerig. Toen zaten er wel +/- 20 dagen tussen en die erna 10 dagen en nu 14 dagen +/-

Dus 6 weken +/- 3.5 kg... ong 0.5 kg per week.

Leuk weetje: ondertussen keto ijs leren maken :) Heerlijk!

Terug
Naar boven