Pablito
Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey ja klopt hoe kan ik ze sluiten? Mensen die willen mogen mij hier op volgen.![]()
Pablo beastmodus
Dag mensen, dit is mijn trainingsschema voor de komende maand. Begin met 5 dagen trainen 2 dagen rust. Momenteel nog gaan cardio. Dag 1 Borst schouders triceps (borst incline) Dag 2 Rug biceps buik Dag 3 Rust Dag 4 Benen en kuiten Dag 5 Schouders borst triceps (borst flat en onderkant)...forum.bodybuilding.nl
Waarom nog een derde topic?![]()
PABLO EAT LIKE A BEAST
Dag mensen, dit is mijn voedingsschema voor de komende periode. Zal 6 maaltijden eten. Op nuchtere maag drink ik 250ml water met glutamine en NA RALA Vervolgens heb ik mijn ontbijt. Maaltijd 1: Whey met rijstvlokken, 1 banaan, chocolade + multivitamine + Omega 3 en Taurina Op...forum.bodybuilding.nl
Andere kunnen dicht?
Vooral niet volgen dan. En zeker niet misgunnen als ik straks beter sta als jouWat een belachelijk eetschema! Waarom zoveel eiwitten en ook nog eens zo weinig vetten? En dan ook nog eens veel onzinsupplementen en 80 kilo kip.![]()

Done.Hey ja klopt hoe kan ik ze sluiten? Mensen die willen mogen mij hier op volgen.
Vooral niet volgen dan. En zeker niet misgunnen als ik straks beter sta als jou![]()
Wat een arrogantie voor een snotneus van 23 ..
eerst maar eens zien of je uberhaupt dit langer volhoud dan 2 maanden
Helemaal niet, begrijp gewoon niet waarom zoveel kritiek meestal van jullie staan vetter en slechter als mij.Wat een arrogantie voor een snotneus van 23 ..
eerst maar eens zien of je uberhaupt dit langer volhoud dan 2 maanden

Alles is online, om de 2 weken een foto van fysiek, en omtrekken. Een whatssap videocall.

Helemaal niet, begrijp gewoon niet waarom zoveel kritiek meestal van jullie staan vetter en slechter als mij.
Veel kritiek op de plannen van voeding en training van mijn coach. En zal staan jullie 14% sommige zelfs 24%.
Ik sta ook niet super maar 173cm, 84kg en 12%vet en dedicated aan een programma wat mij word opgemaakt.
Vanwaar de kritiek? Motiveerd mij alleen om er straks nog beter uit te zien dan jullie allemaal![]()
Vooral niet volgen dan. En zeker niet misgunnen als ik straks beter sta als jou![]()
Helemaal niet, begrijp gewoon niet waarom zoveel kritiek meestal van jullie staan vetter en slechter als mij.
Veel kritiek op de plannen van voeding en training van mijn coach. En zal staan jullie 14% sommige zelfs 24%.
Ik sta ook niet super maar 173cm, 84kg en 12%vet en dedicated aan een programma wat mij word opgemaakt.
Vanwaar de kritiek? Motiveerd mij alleen om er straks nog beter uit te zien dan jullie allemaal![]()
Omdat je voeding en trainingsschema mss niet zo goed is dan je denkt.Helemaal niet, begrijp gewoon niet waarom zoveel kritiek meestal van jullie staan vetter en slechter als mij.
HA HAOmdat je voeding en trainingsschema mss niet zo goed is dan je denkt.
Coach zijn wil niet altijd iets zeggen jammer genoeg.
Er zijn hier mensen met veel kennis en ervaring kan je meer van leren dan van die coach wrs.
Ipv mensen uit te lachen die je proberen geld te besparen en je iets te leren zou je beter eens luisteren naar mensen die echt wat kennis hebben zoals Marina. Ik kom hier wel eens kijken om te zien hoe je dit zal doen en je iedereen trolt.
Ja, zoals ik eerder vermeld heb zal ik om de 2 weken een fysiekupdate plaatsen doormiddel van een foto. Ook als de oefeningen of voeding veranderd meld ik. Gewichten kan ik ook doen als jullie dat graag hebbenIpv mensen uit te lachen die je proberen geld te besparen en je iets te leren zou je beter eens luisteren naar mensen die echt wat kennis hebben zoals Marina. Ik kom hier wel eens kijken om te zien hoe je dit zal doen en je iedereen trolt.
Edit: ga je ook je trainingen loggen. Oefeningen - gewicht enzo?