MuscleMeat

GONE

Waarom nog een derde topic?
Andere kunnen dicht?

bcaa = geld weg gooien

De helft van uw supplementen kan je schrappen imo.

40 gr vet/dag is te weinig

Wat een belachelijk eetschema! Waarom zoveel eiwitten en ook nog eens zo weinig vetten? En dan ook nog eens veel onzinsupplementen en 80 kilo kip. :emo:

• Topic Starter Topic Starter
Waarom nog een derde topic?
Andere kunnen dicht?
Hey ja klopt hoe kan ik ze sluiten? Mensen die willen mogen mij hier op volgen.

Wat een belachelijk eetschema! Waarom zoveel eiwitten en ook nog eens zo weinig vetten? En dan ook nog eens veel onzinsupplementen en 80 kilo kip. :emo:
Vooral niet volgen dan. En zeker niet misgunnen als ik straks beter sta als jou :)

Wat een arrogantie voor een snotneus van 23 ..
eerst maar eens zien of je uberhaupt dit langer volhoud dan 2 maanden
Helemaal niet, begrijp gewoon niet waarom zoveel kritiek meestal van jullie staan vetter en slechter als mij.
Veel kritiek op de plannen van voeding en training van mijn coach. En zal staan jullie 14% sommige zelfs 24%.
Ik sta ook niet super maar 173cm, 84kg en 12%vet en dedicated aan een programma wat mij word opgemaakt.
Vanwaar de kritiek? Motiveerd mij alleen om er straks nog beter uit te zien dan jullie allemaal :)

Helemaal niet, begrijp gewoon niet waarom zoveel kritiek meestal van jullie staan vetter en slechter als mij.
Veel kritiek op de plannen van voeding en training van mijn coach. En zal staan jullie 14% sommige zelfs 24%.
Ik sta ook niet super maar 173cm, 84kg en 12%vet en dedicated aan een programma wat mij word opgemaakt.
Vanwaar de kritiek? Motiveerd mij alleen om er straks nog beter uit te zien dan jullie allemaal :)

Iedereen traint hier op zijn eigen manier, sommige op wedstrijd niveau , sommigen voor de lol , een aantal doen aan powerliften , en sommige zijn aan het herstellen nav GBP , hebben chronische gezondheidsklachten enz
Je maakt er een spelletje van " kijk mij eens beter staan als de rest " ..

Er zijn al meerdere opmerkingen gemaakt over de grote hoeveelheid eiwitten en de extreme lage vetten die je in je voedingsschema hanteert , waarom je coach dat doet is voor ons onduidelijk, hij zal er wel een reden voor hebben echter als wij er naar vragen wordt deze vraag niet beantwoord.

Zo begijp ik ook de keus niet van je coach om je bijv in een Smith machine te laten deadliften ipv gewoon losse barbell met schijven ( heb je gevraagd waarom dat is ? )
Je vertrouwt je coach , op zich een prima iets maar waarom vraag je niets , waarom een dijk supps terwijl je natty bent en je makkelijk al het geen uit voeding kan halen ( als je voeding gevarieerd is en geen 2,5 kg op een dag )

Zoals ik het snap is het voor jou gewoon "je huiswerk" doen. Dat kan je prima heel lang volhouden en het kan als je het goed aanpakt ook een prima resultaat geven.

Alleen gezien alles on-line gaat. Je hebt qua voeding een standaard schema gekregen voor iemand die wedstrijden gaat doen. Dat is 1 druk op de knop voor hem en makkelijk verdiend. En dat is niet lullig bedoeld maar zo werken dit soort "on-line_ coachings trajecten wel. Het zijn dingen waar snel aan verdiend wordt.
En ik meen oprecht het kan echt wel goede resultaten geven. Maar je leert er eigenlijk bar weinig van over hoe je je eigen schema moet gaan finetunen en waar jij het beste op reageert.
Dat is de enige reden dat ik zeg lees je ook verder in. Verdiep je in wat voeding kan doen en zie het ook als dat een "standaard" gekregen schema niet heilig is. Stel vragen. Maak je kennis eigen. Dan zal je later (na deze begeleiding) mogelijk zelf al hele grote stappen kunnen nemen die niet zoveel geld kosten.

In ieder geval.. Ik volg wel mee en wens je alle succes!

*dan ik

god***domme wat een kneus.

Out.

Omdat je voeding en trainingsschema mss niet zo goed is dan je denkt.

Coach zijn wil niet altijd iets zeggen jammer genoeg.

Er zijn hier mensen met veel kennis en ervaring kan je meer van leren dan van die coach wrs.

Ipv mensen uit te lachen die je proberen geld te besparen en je iets te leren zou je beter eens luisteren naar mensen die echt wat kennis hebben zoals Marina. Ik kom hier wel eens kijken om te zien hoe je dit zal doen en je iedereen trolt.

Edit: ga je ook je trainingen loggen. Oefeningen - gewicht enzo?

Ipv mensen uit te lachen die je proberen geld te besparen en je iets te leren zou je beter eens luisteren naar mensen die echt wat kennis hebben zoals Marina. Ik kom hier wel eens kijken om te zien hoe je dit zal doen en je iedereen trolt.

Edit: ga je ook je trainingen loggen. Oefeningen - gewicht enzo?
Ja, zoals ik eerder vermeld heb zal ik om de 2 weken een fysiekupdate plaatsen doormiddel van een foto. Ook als de oefeningen of voeding veranderd meld ik. Gewichten kan ik ook doen als jullie dat graag hebben :)

Terug
Naar boven