Fitness Seller

GONE

Bezoekers in dit topic

Dan is het nu tijd voor een foto van je huidige fysiek als zijnde “ start picture “
 
Dan is het nu tijd voor een foto van je huidige fysiek als zijnde “ start picture “
Prima morgen gooi ik er 1 online. Voor-zij en achter aanzicht? Of andere suggesties?
 
Prima morgen gooi ik er 1 online. Voor-zij en achter aanzicht? Of andere suggesties?
Jou keuze.
Sinds je in een trainingslog sectie zit is vind ik trainingen volgen wel leuk. Maar je hoeft ze heus niet elke keer posten als je dat zelf niet wilt of nodig vind
 
GONE
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,
Vandaag de eerste training gedaan, BORST-SCHOUDERS-TRICEPS
Hier een fysiek update voor en achterkant.
Bekijk bijlage 481241Bekijk bijlage 481242
Ook in video van mijn laatste set 3x8 incline DB Press 28kg

Wens je veel succes met de doelen, maar denk dat je beter kan kijken naar een andere manier van trainen en eten. Just my two cents.

Verder is dit echt geen 12%, kerel!
 
100 procent geen 12 procent , eerder 15 of hoger

wat een leugenaar die coach die je voorhoud met dit fysiek 12 procent te hebben en zo’n eetschema voor te schotelen ..
 
Vet% zal inderdaad een stukje hoger liggen. Wel cool dat je ook filmpjes maakt!
Goodluck
 
Ik ben uiteraard wel benieuwd waar je gaat eindigen .
positief blijven moet je altijd doen , je staat niet slecht en je kan echt wat goeds neerzetten , ik vind echter wel dat je wat mag indimmen met je “ kijk mij eens goed zijn“ gedrag
 
Ik ben uiteraard wel benieuwd waar je gaat eindigen .
positief blijven moet je altijd doen , je staat niet slecht en je kan echt wat goeds neerzetten , ik vind echter wel dat je wat mag indimmen met je “ kijk mij eens goed zijn“ gedrag

dit.

neem eens wat van een ander aan, er loopt hier genoeg ervaring en kennis rond.

het is niet slecht bedoeld.
 
100 procent geen 12 procent , eerder 15 of hoger

wat een leugenaar die coach die je voorhoud met dit fysiek 12 procent te hebben en zo’n eetschema voor te schotelen ..
Is bij iemand opgemeten in de gym. Had mijn biceps, triceps, buik en rug opgemeten inderdaad in buik en rug zat de grootste huidplooi maar in totaal was het 12%. Ik denk ook dat het hoger ligt uiteindelijk maakt het niet veel uit. Mijn coach kijkt niet naar de huidplooien maar naar de spiegel. Dus we zullen wat de spiegel over een paar weken zegt. Jullie mogen altijd volgen hoeft niet :)
 
Ik ben uiteraard wel benieuwd waar je gaat eindigen .
positief blijven moet je altijd doen , je staat niet slecht en je kan echt wat goeds neerzetten , ik vind echter wel dat je wat mag indimmen met je “ kijk mij eens goed zijn“ gedrag
Klopt ook maar ben nog maar net begonnen met het eetsschema en trainingsschema vandaag is mijn eerste dag. Ik vertrouw mijn coach. Ga hem niet in twijfel trekken. Heb mijn schema's nooit gedeeld om dat ik er vragen over had. Maar gewoon omdat ik mijn transformatie wil delen met deze website :)
 
We moeten allemaal ooit en ergens beginnen. Sommige met een prikje andere doen het liever naturel :)

Natuurlijk. Alleen verwacht jij wat te veel. Dat je onder begeleiding staat wilt natuurlijk niet zeggen dat je wonderen kan verwachten. Om dan te zeggen dat je er beter bij gaat staan dan iedereen hier...tja dat is niet de eerste keer dat ik dit hoor.
 
Natuurlijk. Alleen verwacht jij wat te veel. Dat je onder begeleiding staat wilt natuurlijk niet zeggen dat je wonderen kan verwachten. Om dan te zeggen dat je er beter bij gaat staan dan iedereen hier...tja dat is niet de eerste keer dat ik dit hoor.
We mogen allemaal dromen en ambities hebben. Onthoud mijn naam want die staat binnenkort lekker in de top 3 op elke Mens Physique wedstrijd :)
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Klopt ook maar ben nog maar net begonnen met het eetsschema en trainingsschema vandaag is mijn eerste dag. Ik vertrouw mijn coach. Ga hem niet in twijfel trekken. Heb mijn schema's nooit gedeeld om dat ik er vragen over had. Maar gewoon omdat ik mijn transformatie wil delen met deze website :)
Vertrouwen is goed ,controle is beter.
 
We mogen allemaal dromen en ambities hebben. Onthoud mijn naam want die staat binnenkort lekker in de top 3 op elke Mens Physique wedstrijd :)

Map vind ik niet impressive, zeker niet op nl niveau. Maar maak het eerst maar eens waar..
 
Laatste training van de week zit erop. :)
 
Back
Naar boven