XXL Nutrition

Goochelaars ontmaskerd

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal hem even het topic PM'en.
 
whaaaaaat the

dat heeft dan ook lang geduurd voordat iemand hier achter kwam
 
Ik wil m'n karma terug.:sad:
 
Momenteel bekijken: 38 (36 leden en 2 gasten) gebruikers dit onderwerp
Loo, *Zippie*, a1s, Bijster, bsbsbs, De lauwwste, EricR, Flex01, FrederX, Geldboer, Goldstrike, igunick, Jeffa040, Jesaja, JSQD, kane, KukiShu, magnus, massgainer4, MichaelSmink, mistery, Mitchje, Rob S., salieri, Schaapiej, scrained, Sebastien, sixkiller, Tabakstiaan, thomastog, Tjooky, Trasher, vergil, Woopy

en alle relnichten zijn er weer als de kippen bij, als hyena's.

m'n tilapia heeft nog nooit zo goed gesmaakt, beetje afleiding van dit topic tijdens het eten.

edit;

Momenteel bekijken: 42 (39 leden en 3 gasten) gebruikers dit onderwerp
Loo, *Zippie*, a1s, bekjam, Bijster, bsbsbs, Bullseyes, checksor, De lauwwste, EricR, Flex01, FrederX, Geldboer, Goldstrike, igunick, Jeffa040, Jesaja, JSQD, kane, katsjoee, KukiShu, magnus, MennoNMGN, MichaelSmink, mistery, Mitchje, pantrofl, Rob S., salieri, Schaapiej, scrained, thomastog, Tjooky, Trasher, vergil, Woopy
 
jaah Rob, deze heb je wel hard gepakt percies :D
 
Wat een ongelofelijke fail. Ik deed dat vroeger ook wel eens, als ik iemand had leren kennen via online games dan vroeg ie wie ik was en dan stuurde ik een foto van Ronnie Coleman ofzo om te kijken hoelang je mensen voor de gek kan houden, dat vond ik altijd wel lachen maar dit spant de ****ing kroon.
 
Ms kan iemand nog even een link naar "sava" op dat uk forum plaatsen voor extra dramatisch effect.
 
Die foto van die wedstrijd staat dan ook toevallig niet in zen gallerij..?
 
****ing boeiend, meer dan de helft op dit forum traint niet eens maar vindt het stoer om met brede gasten te ouwehoeren (incl me).

+1 waar maakt iedereen zich druk om.
 
Ms kan iemand nog even een link naar "sava" op dat uk forum plaatsen voor extra dramatisch effect.

idd haal die gasten ff hier naar toe, altijd gezellig bodybuilders onder elkaar.
 
Sava:
Laatste Activiteit: Vandaag 17:25
Huidige Activiteit: Zoek in Forums

Zal het de legende RicJansen zijn die iedereen WEER genadeloos te pakken heeft?

edit: jes was me voor
 
Ik weet nog wel dat ik een keer vroeg aan Sava waar de pic van zijn lat spread pose was gemaakt, toen zei hij in een gym in Duitsland, Aachen. Hahahaha, Engeland dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven