MuscleMeat

Goochelaars ontmaskerd

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hihihi spannend man. zal hij een faker zijn
 
Maja wie heeft er nou van wie gejat!?

miss heeft deze knakker Sava zijn foto's wel wie weet...
 
De 3 data van de topics zijn in ieder geval alledrie vroeger dan de data dat "Sava" de pics hier postte, dus die andere kerel is zowiezo geen faker.
 
Ik vraag me nu echt af of hij niet gewoon zelf is? Deze foto zag ik tijdje geleden hier ook voorbij komen, hij zal toch niet alles verzinnen?

[Link niet meer beschikbaar]
 
:roflol:

Hij laat trouwens maar wat graag zijn lul zien aan vrouwelijke DBBers op msn. Ik noem verder geen namen.
 
Ik geloof er niks van, ik ken Sava ook van een ander forum en ik geloof echt niet dat hij een faker is. Als dat zo is dan is het wel een ecto met monster kennis.
 
Sava vs. Godsgift

Iemand maakt zichzelf genadeloos belachelijk in deze face-off.. de vraag is wie :D
 
Als je goed naar de pics kijkt zie je 'sava' ook op een britse bodybuilding competitie staan.

Nu weet ik natuurlijk niets van sava maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat hij helemaal daar een competitie heeft gedraaid.:p
 
Ik vraag me nu echt af of hij niet gewoon zelf is? Deze foto zag ik tijdje geleden hier ook voorbij komen, hij zal toch niet alles verzinnen?

[Link niet meer beschikbaar]

Wat denk je zelf gozer? Sava heeft alles verzonnen. Daninal heeft wedstrijden gedaan in de UK slimmerik :roflol:

Iemand die nu nog niet genoeg weet is behoorlijk dom hahaha
 
:roflol::hahaha: Whahahahahaha!

Sava ****ing faker die je er bent, geen respect voor jou zielig mannetje!

You've got some serious issues man, als je hier respect probeert te krijgen met fake-foto's.

Epic failure, echt.

+1 eensch met Loo.
 
Hij is online dus zeg het maar...
 
Sava:
Laatste Activiteit: Vandaag 17:25
Huidige Activiteit: Zoek in Forums

Zal het de legende RicJansen zijn die iedereen WEER genadeloos te pakken heeft?
 
Denk dat ik toch maar mijn redenatie terug trek
 
Sava reageert niet hoor...die weet dat het gedaan is met hem. Wat een nerd haha.

Monster vondst en topic...al zeg ik het zelf :roflol:
 
kom op man dat mensen nog twijvelen. Ja echt hij heeft serieus ook nog postings van hem gekopierd en hier neergezet onderandere ook met dat etter spuit. Je ziet dat die vent ook wedstrijdpics heeft die duidelijk in engeland zijn gemaakt. Lijkt me zeer stug dat hij dat dan is....
 
Zal het de legende RicJansen zijn die iedereen WEER genadeloos te pakken heeft?

Hahaha , dat was toen Erik Fankhouser :D die was wel heel funny :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven