Fitness Seller

graag advies eerste kuur, ja of nee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nelis91

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
80kg
Ik ben over een maandje 20, train nu zo'n 2,5 jaar 3 a 4 dagen in de week, heb al een goede basis gelegd en wil het nu naar een wat hoger level brengen. heb al aardig wat potten erdoorheen gesleept in die 2,5 jaar(whey, crea, aminos , massashakies enz..) Nu ben ik al een tijdje op internet aan het zoeken en veel gelezen over winny only kuurtjes. ik wil deze kuur doen omdat ik in kracht wel blijf groeien maar voor de spiegel al een tijdje blijf steken. ik weet dat ik nog geen 21 ben, maar ik groei al zeker langer als een jaar niet meer (niet met spieren bedoeld) en ik train 2,5 jaar en is winny only toch nog te heftig voor een twintiger? Of moet ik dan wat minder mg gebruiken? Graag een eerlijk advies.

Laatst bewerkt:
Nee te jong nog tijd genoeg om naturel te groeien.

Post je voeding schema

Ga eens deftig eten en kom over een jaartje nog eens terug.

aan je stats te zien heb je je nog niet genoeg verdiept in voeding en training, laat staan aas.
Bovendien ben je nog te jong. Topic kan wel dicht dus

Als je begint te leren over aas tel dan 2 jaar erbovenop en dan weet je de basis kennis die je nodig hebt.

• Topic Starter Topic Starter
S'ochtes:
Cornflakes met melk en whey en een banaantje.

s'middags:
10 boterhammen met verschillende soorten beleg (meestal kipfilet, kaas, pindakaas.) Groot pak goeiemorgen ontbijtdrink.

s'avonds:
wat de pot schaft, standaard 2 borden of meer.
yoghurt of kwark.

en voor t slapen gaan casseine.

Laatst bewerkt:
week 1 - 6 injectables 100 mg eod

nakuur is aan jou, ik vind het overbodig met deze kuur maar goed.......

je kan het alsnog door trekken naar week 8 langer als dat zou ik em zeker niet doen.

S'ochtes:

s'middags:
10 boterhammen met verschillende soorten beleg (meestal kipfilet, kaas, pindakaas.) Groot pak goeiemorgen ontbijtdrink.

s'avonds:
yoghurt of kwark.

en voor t slapen gaan casseine.

Ik hoop echt dat je grapje maakt.

S'ochtes:

s'middags:

s'avonds:
yoghurt of kwark.

Dits is echt geen goede basis. Ik raad je aan eerst eens goed te gaan verdiepen in je voeding, je energie behoefte etc.
En als je dat op de rit heb, ga je echt wel groeien zonder aas!

Ik hoop echt dat je grapje maakt.

hij moet er nog 2 maaltijden tussendoor nemen en dan ziet het er wel aardig uit, al is 10 bh erg overdreven, beter naar 4 gaan.

ok schema omdat ik toch geen zak te doen heb:

- m1: whey met banaan en brinta
- m2: rijst met kip
- m3: 4 bh met pindakaas en 100 gr kipfilet
- m4: rijst met biefstuk
- m5: tonijn met rouwkorst
- m6: caseine of kwark

en als het kan nog een 7e maaltijd nemen.

Te jong is te jong...

Dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven