MuscleMeat

Graag advies over mijn voedings schema

extremo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
100kg
Vetpercentage
32%
Hallo,

Na het lezen van de stickies ben ik eens gaan spelen met mijn voeding. Ik heb het volgende schema uitgewerkt met een e/k/v verhouding van 45/40/15.

Het schema is gebasseerd op het cutten, en legt de nadruk op een activiteits factor van 1,55 (>3x sporten per week).
Hierbij doe ik 45 min KT gevolgd door 30 minuten hardlopen. Tevens fiets ik 2 uur per dag.

Ik zou het erg waarderen als jullie hier misschien eens naar zouden willen kijken. Misschien zijn er dingen die anders of beter kunnen.

In het eerste tabblad vinden jullie mijn "stats" en in het tweedde tablad is mijn schema te zien.

Alvast bedankt!

Lucas

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Subtiel schopje ;)

:trollface:

Niemand iets van advies?

Stevig ontbijt man! Stop er ook nog ergens wat fruit in en ik vind 't er eigenlijk wel leuk uitzien. Alleen... die eierkoek?

goede suggestie, zal even kijken misschien een mandarijn en een appel. :) Stevig ontbijt.. ja... maar ik eet zonder moeite sochtens :) of bedoelde je het meer in de zin van iets te veel...

ik zou als ik jou was verdiepen in een keto dieet.

hmm een keto dieet. Dat is toch 5 dagen eiwit/vet zonder koolhydraten en vervolgens in het weekend een refeed?

Kzal me er eens in verdiepen dit weekend..

Terug
Naar boven