Fitness Seller

Graag duidelijkheid Primobolan

nee, primo is niet slecht voor cutten. GEEN enkel AAS, met uitzondering van Deca en Dbol zijn slecht voor cutten. Wat ik zeg is dat primo, net als alle AAS ook goed is voor bulken.

Ik ga je wel vertellen dat kuren zonder test nooit verstandig is, en dat vocht een makkelijk te regelen factor is die niets afdoet aan je vetverlies.

• Topic Starter Topic Starter
Als je Test als basis neemt dan gewoon proviron erbij gebruiken om minder vocht vast te houden.

Dat is niet de verstandigste keuze, estradiol is veel effectiever voor vetverlies dan demeeste androgenen, het verlaagt insulinegevoeligheid in vetcellen, verhoogt GLUT1 dichtheid in hersenen en lever, verhoogt Groeihormoon door negatieve feedback van IGF-1 te verlagen enzoverder.

Om vochtophouding te stoppen zijn betere middelen te vinden, de reden van de vochtophouding is namelijk aldosterone, dus kun je beter aldosterone aanpakken in plaats van estrogeen. Aangezien er geen niet-anti-androgene aldosterone blokkers op de markt zijn in Europa is het beste een ACE blokker (stopt ANGII, de voorloper van aldosterone). Dit verlaagt tevens de bloeddruk.

Enkele waarschuwingen hierbij :

1.ook dit wil je niet continu doen, maar enkel op het einde, want ook aldosterone draagt bij tot vetverlies, het stimuleert adenylaat cyclase in vetcellen.

2.Bij dit gebruik laat je best je kalium niveau controleren opdat deze niet te hoog zou worden. Als je kalium inneemt, dan stop je er op dat moment best mee ook.

ik ben nu eigenlijk al bezig met test voor de massa, maar wil voor de zomer gaan cutten. Is het dan wel zo verstandig om dan weer naar de test te gaan of maakt het niet zo veel uit?

marcos zei:
ik ben nu eigenlijk al bezig met test voor de massa, maar wil voor de zomer gaan cutten. Is het dan wel zo verstandig om dan weer naar de test te gaan of maakt het niet zo veel uit?

Gebruik bijvoorbeeld voor massa enanthate en voor cutten prop, kijk ff naar BC's zn profielen als je niet weet voor welk doel je wat moet gebruiken.

Big Cat zei:
Ik heb minsten twee batches getest die zeker primo enanthaat waren. Het zelf maken lijkt mij ook zeer haalbaar, zeker met het makkelijk te verkrijgen basisproduct 1-testosterone.

Er is namelijk geen logische verklaring voor het weinig aanwezig zijn van echte primo.

Bro, de meeste weten niet eens de middelen die ze spuiten op te schrijven zonder spelfouten, laat staan dat ze echt primo herkennen. Er zijn zulke goede fakes op de markt dat kenners echt moeite hebben ze van echt te onderscheiden. Laat staan dat ze het zelf gaan maken, dat zou een regelrechte ramp worden, ontstekingen, infecties, enz. Nee, ik denk dat de meeste primo beter kunnen laten voor wat het is. Het is zoals je al zei pas effectief bij hoge dosissen en voor die grote som aan geld neem je beter het goedkopere en sterkere testosteron.

marcos zei:

Nee, tenzij je een wedstrijdcarriere ambieert, zou ik het eerlijk gezegd op testosterone alleen houden. Als je wel wedstrijdcarriere ambieert, dan zou ik er mettertijd trenbolone aan toevoegen.

soulreaver zei:
Bro, de meeste weten niet eens de middelen die ze spuiten op te schrijven zonder spelfouten, laat staan dat ze echt primo herkennen. Er zijn zulke goede fakes op de markt dat kenners echt moeite hebben ze van echt te onderscheiden. Laat staan dat ze het zelf gaan maken, dat zou een regelrechte ramp worden, ontstekingen, infecties, enz. Nee, ik denk dat de meeste primo beter kunnen laten voor wat het is. Het is zoals je al zei pas effectief bij hoge dosissen en voor die grote som aan geld neem je beter het goedkopere en sterkere testosteron.

Ik zeg ook niet dat ze primo moeten nemen, integendeel, als ik het nog niet eens zou gebruiken voor gesponsorde athleten, wat zouden zij het dan gebruiken. Ik zeg alleen dat er wel degelijk echte primo gemaakt wordt en dat een underground dat makkelijk zou kunnen maken, moesten ze willen, maar ze doen het niet.

Momenteel blijf je best bij test en tren, met mogelijke uitzonderingen voor Anadrol, Winny en boldenone bij topathleten.

Big Cat zei:
Ik zeg ook niet dat ze primo moeten nemen, integendeel, als ik het nog niet eens zou gebruiken voor gesponsorde athleten, wat zouden zij het dan gebruiken. Ik zeg alleen dat er wel degelijk echte primo gemaakt wordt en dat een underground dat makkelijk zou kunnen maken, moesten ze willen, maar ze doen het niet.

Momenteel blijf je best bij test en tren, met mogelijke uitzonderingen voor Anadrol, Winny en boldenone bij topathleten.

Waarom wel anadrol en geen dbol? Vanwege de oestrogene activiteit bij dbol mss?

Het heeft geen enkele meerwaarde op de basisprodukten testosterone en trenbolone, anadrol wel.

Het nut van een product schat ik in door te bepalen of er situaties zijn waar het van meer nut is om iets toe te voegen dan het is om gewoon test of tren te verhogen. In bepaalde situaties kan ik dat zien voor drol, bold of winny. Niet voor Dbol.

RedDragon zei:
Gebruik bijvoorbeeld voor massa enanthate en voor cutten prop, kijk ff naar BC's zn profielen als je niet weet voor welk doel je wat moet gebruiken.

Jongen dat weet ik al. ik zeg alleen dat het anders te veel wordt om2 test kuurtjes in een seizoen te doen

marcos zei:
Jongen dat weet ik al. ik zeg alleen dat het anders te veel wordt om2 test kuurtjes in een seizoen te doen

Woops, ik had gehallucineerd dat er enantaat stond na de eerste keer dat je test zei. Velen gebruiken de regel time on = time off.

Terug
Naar boven