XXL Nutrition

Graag feedback op m'n eerste cut schema! :)

Hehehehe...amateur!!!Eerst zie ik dat je, aangesproken voelt, 2de ik train om precies te zijn
14,5 jaar en van mij kan je beter wat leren dan van google, want ik zie dat je geen reet weet over
voeding, dingen te beweren dat onzien zijn, omdat jij ergens hebt gelezen of gehoord!Kerel, zeg
maar tegen mij welke BBr eet 1,2 of 3 keer per dag, noem maar een, of ga maar google vragen :))))))
Expert :))))

yep :haha:

Hehehehe...amateur!!!Eerst zie ik dat je, aangesproken voelt, 2de ik train om precies te zijn
14,5 jaar en van mij kan je beter wat leren dan van google, want ik zie dat je geen reet weet over
voeding, dingen te beweren dat onzien zijn, omdat jij ergens hebt gelezen of gehoord!Kerel, zeg
maar tegen mij welke BBr eet 1,2 of 3 keer per dag, noem maar een, of ga maar google vragen :))))))
Expert :))))

Ik zelf heb geen ervaring zoals jou van 14,5 jaar.
Maar toch voel ik me stukken beter als je 6 tot 5 maaltijden neemt, ik voel ook dat ik meer honger heb doordat je stofwisseling op gang blijft (zo voelt het tenminste)
Ik heb het al eens geprobeerd met 3 maaltijden, maar dit voelt niet zo goed als 5 tot 6 maaltijden per dag.

Ik zelf heb geen ervaring zoals jou van 14,5 jaar.
Maar toch voel ik me stukken beter als je 6 tot 5 maaltijden neemt, ik voel ook dat ik meer honger heb doordat je stofwisseling op gang blijft (zo voelt het tenminste)
Ik heb het al eens geprobeerd met 3 maaltijden, maar dit voelt niet zo goed als 5 tot 6 maaltijden per dag.
Is ook veel beter!!!

en welke studie bewijst dat ?? en wat met mensen die IF doen ??

GOOGLE...:D

Gewoon doen waar je zin in hebt rolex..we delen gewoon onze ervaringen.
Ik heb het ook geprobeerd met 3 maaltijden maar dat werk gewoon niet prettig,teveel voeding in een keer zeker als je in de bulk zit..je buik voelt teveel opgeblazen,tenniste bij mij dan..met cutten zou wel kunnen.

GOOGLE...:D

Gewoon doen waar je zin in hebt rolex..we delen gewoon onze ervaringen.
Ik heb het ook geprobeerd met 3 maaltijden maar dat werk gewoon niet prettig,teveel voeding in een keer zeker als je in de bulk zit..je buik voelt teveel opgeblazen,tenniste bij mij dan..met cutten zou wel kunnen.

:D
gaat dus idd over dat TS wil cutten ;)
en 1000kcal's wegdouwen in 1 maaltijd is niet aan iedereen gegeven

true , wil je het verdelen in 12 maaltijden , het kan ( ik zeg ook niet dat je 1 maaltijd moet gaan eten of 3 of 6 whatever ) , enkel je ekv verhouding binnen hebben is belangrijk

trouwens , je maag is een spier , die kan je laten inkrimpen of laten uitzetten , ja toch ;)

ervaringen delen , vind ik super , maar gezever word ik lastig van :D
beweren dat 6 maaltijden moet , is al lang achterhaald

mvg

Als jij alleen wilt afvallen zou geen probleem zijn,maar als je gaat cutten(droogtrainen),dan is melk niet zo best,ligt eraan wat voot result. je wil,en wat voor bouw je hebt(ecto,meso,endo).Als je sixpack wilt zichtbaar hebben,dan moet je rond 10% zitten,dan zou ik geen 2 liter melk drinken,want melk is een goede proteine broon,maar in de cut moet je hem vermijden omdat in melk zit ook wat KHs,zelfs kwark voor slapen kun je met vlees omwisselen,als je echt diep erin gaat.Wat ik zeg,jij moet weten wat je wilt,maar cut zie ik als droogtrainen,en dan moet je dingen anders aanpakken,en laat je niet wijs maken dat je in een keer of 2 300 gram eiwit kan nemen en niet verdelen,want als je dat zou doen dan is het zonde voor je voeding want e licham zet het om in vet,en waar van moet je dan hele dag van herstellen.Met vaker eten hou je,je metabolisme op gang,en je licham heeft geen tijd om honger te hebben,want dat is van belang voor je spierbehoud.Ik train al 15 jaar en ben door alle fasen gegaan, dus wat ik je zeg is geen bulschit,maar hier heb je genoeg mensen die 2 keer een dumbel hebben opgetild,en denken dat ze experts zijn,omdat ze op google hebben zo gelezen ;)

fakking hell gast, heb dr even een knijper bij gepakt want dit is me een berg schijt niet te zuinig.

Als jij alleen wilt afvallen zou geen probleem zijn,maar als je gaat cutten
Cutten = afvallen

je wil,en wat voor bouw je hebt(ecto,meso,endo)
Vind dat hele verhaal over bepaalde lichaamsbouw wat dubieus, scheelt iets van maximaal 10% tussen personen qua efficientie van het metabolisme, extreme uitzonderingen daargelaten

dan moet je rond 10% zitten,dan zou ik geen 2 liter melk drinken,want melk is een goede proteine broon,maar in de cut moet je hem vermijden omdat in melk zit ook wat KHs,zelfs kwark voor slapen kun je met vlees omwisselen,als je echt diep erin gaat
want droogtrainen staat gelijk aan keto/lowcarb? Kom nou

in b4 nierfalen

want als je dat zou doen dan is het zonde voor je voeding want e licham zet het om in vet
mensen die IF volgen zijn volgens jou per definitie vetter?

Met vaker eten hou je,je metabolisme op gang
:roflol::roflol::roflol::roflol:

dus wat ik je zeg is geen bulschit
liegbeest

Beter dan in 1 of 2 keer 300 gr ......en niet 2300 kleine tip fout van mij!
Ik ga verder niet meer over discussiëren want, ik zeg eerlijk hoe ik de beste resultaten heb
geboekt. IK heb ook 3 keer per dag gegeten zelfs paar jaar lang, genoeg eiwit, kh en goede vet,
maar mijn lichaam sloeg veel sneller vet op, dan wanneer ik 6-7 keer per dag dat heb gedaan.Mijn
onderhoud was altijd tegen 3200 kcal, en iedere maaltijd toen was 1000 kcal, waar ik in een keer zat
per maaltijd op 100 gram eiwit, en dat werkte gewoon niet bij MIJ want ik sloeg zo sneler vet op, en sinds ik 6 tot 7 keer alles goed verdeel
gaat super goed in bulk en ook in cut.Kijk naar alle grote namen in fitnes en bb werld, en kijk naar hun diet, bijna geen een
zit onder 6 maaltijden, sommige zelfs op 9, maar ik doe dit niet om hun, maar omdat het bij mij gewoon werk
en in al die jaren heb ik veel geleerd, en nu ben ik op mijn best qua spiermasa en definitie, en dat
kom gewoon door het eten, zoals ik dat doe, maar hier word ik voor gek verklaard, en voor
een leugenaar, maar ook, ik sluit me af, en wens jullie het best!V.Groet!

Terug
Naar boven