Als jij alleen wilt afvallen zou geen probleem zijn,maar als je gaat cutten(droogtrainen),dan is melk niet zo best,ligt eraan wat voot result. je wil,en wat voor bouw je hebt(ecto,meso,endo).Als je sixpack wilt zichtbaar hebben,dan moet je rond 10% zitten,dan zou ik geen 2 liter melk drinken,want melk is een goede proteine broon,maar in de cut moet je hem vermijden omdat in melk zit ook wat KHs,zelfs kwark voor slapen kun je met vlees omwisselen,als je echt diep erin gaat.Wat ik zeg,jij moet weten wat je wilt,maar cut zie ik als droogtrainen,en dan moet je dingen anders aanpakken,en laat je niet wijs maken dat je in een keer of 2 300 gram eiwit kan nemen en niet verdelen,want als je dat zou doen dan is het zonde voor je voeding want e licham zet het om in vet,en waar van moet je dan hele dag van herstellen.Met vaker eten hou je,je metabolisme op gang,en je licham heeft geen tijd om honger te hebben,want dat is van belang voor je spierbehoud.Ik train al 15 jaar en ben door alle fasen gegaan, dus wat ik je zeg is geen bulschit,maar hier heb je genoeg mensen die 2 keer een dumbel hebben opgetild,en denken dat ze experts zijn,omdat ze op google hebben zo gelezen