AndroidHealthClinic

Graag feedback voor nog betere resultaten

Bikkel84

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
16%
Even een korte intro.
Ik train nu 3 Jaar waarvan 1 jaar serieus bezig met eten en trainingschema's om de 6/8 weken.

Mijn doel op dit moment is drooger te worden. (na de 12%vet).

Ben 25 jaar, gewicht 85 kilo en 22%vet

8 uur Eitwit shake, met 2 boterhammen Jam/kip filet
10 uur Eitwit shake, met 1 boterham met kip filet
12 uur Magere kwark vanile
14 uur Eitwit shake, met 1 boterham met kip filet
16 uur (hier zou ik ook wat moeten nemen maar wat?)
19 uur Groente, vlees
20 uur trainen.
21:30 uur muesli met melk

hiernaast Drink ik alleen Water ongeveer 2 liter per dag.

Training doe ik massa training, 3 dagen in de week om geen spiermassa te verliezen.

sinds 3 maanden mountenbike ik er ook bij en 1 dag 1 uur cardio. voor de duidelijkheid 5 dagen trainen dus.

Ik raak nu wel vet kwijt maar gaat niet erg snel, heeft iemand een super ingeving zodat het nog iets sneller gaat? en wat kan ik het beste eten om 16:00? op dit moment drink ik water om het uit te houden.

Begin eerst eens met je BMR en onderhoud te berekenen, want op het eerste gezicht eet je veel te weinig.

Daarnaast: waarom 3 shakes per dag? Beter eet je gewoon vast voedsel.

Je laatste maaltijd zou ik magere kwark nemen, zonder toevoegingen / smaakjes - als je dat niet lust zou je er zelf zoetstof (vloeibare van Natrena) en wat kaneel aan kunnen toevoegen.

De rest van je maaltijden zouden volwaardige maaltijden moeten zijn.

Ofwel: niet iets erbij nemen 'om het uit te houden', maar opnieuw schema opstellen. Dit is een crashdieet...

• Topic Starter Topic Starter
Mijn BMR: 1796
Mijn onderhoud: 2784

Ik neem 3 shakes om voldoende eiwitten binnen te krijgen.
Ik weet dat je lichaam maar iets van 25/30gram eitwitten om de 2 uur opneemt, om kip maaltijd of te veel kwark over dag te nemen neem ik de shakes.

De kwark aan het einde had ik, nu even voor variatie heb ik muesli met melk.

De Avond maal behoord ook nog aardappels of rijst bij. (dit is in ieder geval geen crashdieet daar eet je helemaal niets).

Terug
Naar boven