Fitness Seller

Graag hulp met een voedingschema

Wie heeft wat gezegd over verdikken, dikke pens krijgen of een VP van 30%? Hij vraagt om aan te komen in kilo's, niet specifiek dat hij niet in vetmassa aan wil komen!

Zelf ben ik 11 kg aangekomen met 3% meer VP, van 12 naar 15%, wat dus gewoon prima is!

iedere persoon is anders, jij komt miss maar 3% aan met u schema terwijl een andere daar miss 20% bij aan komt.
hij moet het zelf leren om 1 samen te stellen en uit zijn eigen fouten leren zo gaat hij er komen!

Wie heeft wat gezegd over verdikken, dikke pens krijgen of een VP van 30%? Hij vraagt om aan te komen in kilo's, niet specifiek dat hij niet in vetmassa aan wil komen!

Zelf ben ik 11 kg aangekomen met 3% meer VP, van 12 naar 15%, wat dus gewoon prima is!

Dan kom jij meer spier aan in 4 maand dan iemand die kuurt :)

• Like
Waarderingen: SB79
Dan kom jij meer spier aan in 4 maand dan iemand die kuurt :)

71 kg op 12% en 82 kg op 15% is een steiging van 3,78 kg in VP, wat inderdaad veel is. Dit betekend overigens niet dat ik (11-3,78) 7,22 kg in spiermassa aangekomen ben, een groot gedeelte is ook vocht. Maar een kilo of 4 a 5 gok ik toch wel aangezet te hebben: ik ben ook enorm blij met het resultaat moet ik zeggen.

Nu eerste cut.

En inderdaad, Hawander; lees de stickies, verdiep jezelf in (goede) voeding, schema's etc. etc. Het kan altijd optimaler als de manier waarop ik gebulkt heb (minder vet aanzetten..)

71 kg op 12% en 82 kg op 15% is een steiging van 3,78 kg in VP, wat inderdaad veel is. Dit betekend overigens niet dat ik (11-3,78) 7,22 kg in spiermassa aangekomen ben, een groot gedeelte is ook vocht. Maar een kilo of 4 a 5 gok ik toch wel aangezet te hebben: ik ben ook enorm blij met het resultaat moet ik zeggen.

Nu eerste cut.

En inderdaad, Hawander; lees de stickies, verdiep jezelf in (goede) voeding, schema's etc. etc. Het kan altijd optimaler als de manier waarop ik gebulkt heb (minder vet aanzetten..)
Lol 4 maanden 11kg pakken. Dat moet ik zien. En zat je high test omdat je zo veel vocht pakte ofzo. This smells like bullshit.

• Like
Waarderingen: C0R3
shotts fired

Overigens @Kipnugget je claimt in je andere topic dat je in 2 maanden meer dan 8kg gepakt hebt met stijging van 1% bf. Ik zou me aan melden bij de olympia als dat echt waar is au naturel...

71 kg op 12% en 82 kg op 15% is een steiging van 3,78 kg in VP, wat inderdaad veel is. Dit betekend overigens niet dat ik (11-3,78) 7,22 kg.........

Er is ook niks veranderd.:roflol: Maar goed dit was vroeger al dodelijk hier.
Anyway Kipnugget ik geloof er geen f**k van, zou al helpen als je wat progressie pics had om de cynici onder ons te overtuigen.

OT: Zie post 2.

Komen die pics van 7kg vvm in 2 maanden nog ofwaaaa

ik wil da ook wel zien

Komen die pics van 7kg vvm in 2 maanden nog ofwaaaa

op_will_deliver.jpg

Terug
Naar boven