denn1987
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Afgelopen week ben ik begonnen met mijn eerste serieuze cut.
Via onder andere dit forum heb ik zo me goed mogelijk geprobeerd in te lezen over hoe ik het beste kan gaat cutten.
Stats:
Leeftijd: 28 jaar
Lengte: 186CM
Gewicht: 82KG
VP: 14,9%
Doel: VP 11%, zo veel mogelijk spierbehoud en zo min mogelijk afvallen
Dagelijkse calorie behoefte (kantoorbaan): 2323 - 500 = 1823
3/4 keer per week krachttraining
2 keer per week voetbal
Mijn macro's zijn:
koolhydraten 40% 182gr
eiwitten 35% 160gr
vetten 25% 51gr
Via MyFitnessPal log ik mijn eten en kom ik goed uit met mijn koolhydraten, eiwitten en vetten.
Ik zie alleen wel staan dat ik dagelijks veel te ver onder mijn behoeftes zit van natrium, kalium, vitamine A, calcium en ijzer. Vitamine B wordt niet in de app aangegeven maar heb vaak gelezen dat dit heel belangrijk is tijdens je cut (en ook daarbuiten).
Wat zijn jullie tips wat ik kan doen om mijn behoeftes in vitaminen en de rest op te krikken? (supplementen bestel ik via XXL)
Overige tips zijn natuurlijk ook welkom!
Via onder andere dit forum heb ik zo me goed mogelijk geprobeerd in te lezen over hoe ik het beste kan gaat cutten.
Stats:
Leeftijd: 28 jaar
Lengte: 186CM
Gewicht: 82KG
VP: 14,9%
Doel: VP 11%, zo veel mogelijk spierbehoud en zo min mogelijk afvallen
Dagelijkse calorie behoefte (kantoorbaan): 2323 - 500 = 1823
3/4 keer per week krachttraining
2 keer per week voetbal
Mijn macro's zijn:
koolhydraten 40% 182gr
eiwitten 35% 160gr
vetten 25% 51gr
Via MyFitnessPal log ik mijn eten en kom ik goed uit met mijn koolhydraten, eiwitten en vetten.
Ik zie alleen wel staan dat ik dagelijks veel te ver onder mijn behoeftes zit van natrium, kalium, vitamine A, calcium en ijzer. Vitamine B wordt niet in de app aangegeven maar heb vaak gelezen dat dit heel belangrijk is tijdens je cut (en ook daarbuiten).
Wat zijn jullie tips wat ik kan doen om mijn behoeftes in vitaminen en de rest op te krikken? (supplementen bestel ik via XXL)
Overige tips zijn natuurlijk ook welkom!