AndroidHealthClinic

Graag jullie mening

joinke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
98kg
Ik train momenteel ruim een jaar en ben van een vetz*k van 110 kg naar een tamelijk gespierd bovenlichaam en onderlichaam gegaan van ruim 96 kg.
De laatste weken blijken mijn bovenarmen in cm te zakken terwijl ik wel mijn normale oefeningen doe en gerust hetzelfde gewicht kan pakken.
What the hell is going on. Ik eet niet minder (integendeel) en neem ook BCAA's en wheyshakes op trainingsdagen. Ik doe een full body schema 3x in de week.
Alvast bedankt voor nuttig advies :D

Ik train momenteel ruim een jaar en ben van een vetz*k van 110 kg naar een tamelijk gespierd bovenlichaam en onderlichaam gegaan van ruim 96 kg.
De laatste weken blijken mijn bovenarmen in cm te zakken terwijl ik wel mijn normale oefeningen doe en gerust hetzelfde gewicht kan pakken.
What the hell is going on. Ik eet niet minder (integendeel) en neem ook BCAA's en wheyshakes op trainingsdagen. Ik doe een full body schema 3x in de week.
Alvast bedankt voor nuttig advies :D
mischien is aan een split schema beginnen?

Zijn het alleen je armen? En je gewicht? Gaat dat ook omlaag?
Niet toevallig net een creatinekuur gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
Ben momenteel bezig met een kuur kre-alkalyne van performance maar moet zeggen dat ik weinig tot geen positieve resultaten zie.

Terug
Naar boven