MuscleMeat

Graag wat hulp

Bezoekers in dit topic

Starx6673 Is er ook een specifiek schema voor beginnende sporters die slank zijn van postuur en aan kunnen komen en dan wat voor eten, want het internet spreekt zich steeds tegen. Eiwitten zijn nodig voor de opbouw van spieren, maar moet ik nu juist wel of niet koolhydraten eten (ik doe dit nu wel, voor de energie right?)? Sorry dat ik zoveel vraag, maar ik weet er blijkbaar echt niks van...
Het maakt geen drol uit of je slank van postuur bent of niet, je bent gewoon een homo sapiens, net als de rest van ons. Je bent geen special snowflake die ineens heel anders op een beproefde trainingsprikkel reageert. Dus je kunt gewoon een beginnersschema uit de stickie volgen.

En ja, je kan gewoon koolhydraten eten, het gaat om je totale calorie inname ten opzichte van je verbruik. Verder voor de laatste keer: lees de stickies die gepost zijn!
 
Over je voeding. Download een app als "myfatsecret"of "myfitnespal" En zo zijn er vast en zeker nog wel meer maar met deze twee heb ik ervaring. Kijk wat je aan koolhydraten, vetten en eiwitten binnen krijgt. Zorg er voor dat je ongeveer 2 gram eiwit en 1gram vet per KG lichaamsgewicht binnen krijgt en vul de rest aan met koolhydraten totdat je aan de juiste hoeveelheid Kcal's zit. Spannender is het eigenlijk niet ;)
 
En meet je taille, gaat je een beter beeld geven ;)
 
Back
Naar boven