MuscleMeat

Graag snel reactie aub

marcos

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik heb net geinjecteerd, maar ik had de naal er goed in zitten en ging toen even kijken of er geen bloed in kwam, dus het trekken van de zuiger(weet niet echt hoe dit heet). Er kwam dus bloed in (bloedvat). Ik heb hem eruit gehaald, maar kan ik deze spuit met bloed erin nog gebruiken?

Laatst bewerkt:
marcos zei:
Ik heb net geinjecteerd, maar ik had de naal er goed in zitten en ging toen even kijken of er geen bloed in kwam, dus het trekken van de zuiger(weet niet echt hoe dit heet). Er kwam dus bloed in (bloedvat). Ik heb hem eruit gehaald, maar kan ik deze spuit met bloed erin nog gebruiken?

Lijkt me wel, soms als je injecteerd komt er flink wat bloed uit je bil doordat je een ader doorboort dus dan komt er ook bloed bij de olie. Zolang je in de spier injecteerd en de substansie vers is lijkt het mij geen enkel probleem.

• Topic Starter Topic Starter
thnx

Als je er bloed in je spuit komt tijdens het terugtrekken van de zuiger en je laat de zuiger weer los gaat het bloed er ook weer uit op een heel klein beetje na misschien.

Maar je kan het gewoon injecteren, voor de zekerheid wel een nieuwe naald gebruiken

4cc

[Abeelding niet meer beschikbaar] Jimbo zegt:

Zowieso is het verstandig om een nieuwe naald gebruiken. Je hebt 1 naald om de substantie te injecteren en 1 naald om te injecteren. Als je de naald al eenmaal hebt gebruikt om te injecteren is de naald alweer een stuk botter geworden. Daarom is het verstandig om een nieuwe naald te gebruiken.

Je kan die naald echt wel een tweede keer gebruiken hoor! In het ziekhuis gerbuiken ze ook niet elke keer als ze ff misprikken een nieuwe naald, deze blijft echt wel scherp! Maar gebruik NOOIT een naald van een ander, of een naald die al een tijdje uit de verpakking is!

martijn23 zei:
Je kan die naald echt wel een tweede keer gebruiken hoor! In het ziekhuis gerbuiken ze ook niet elke keer als ze ff misprikken een nieuwe naald, deze blijft echt wel scherp! Maar gebruik NOOIT een naald van een ander, of een naald die al een tijdje uit de verpakking is!

Natuurlijk kan je hem een 2de keer gebruiken en waarschijnlijk zelfs vaker. Maar hoe vaker je hem gebruikt des te botter en dus pijnlijker de injectie.

Ooit wellis een naald 2x gebruikt martijn23? Ik denk van niet, want damn dat doet echt pijn als je hem dan door je huid de spier indrukt, normaliter voel je hem niet door de huid en spier gaan, bij de 2e keer doet het verdomd pijn en blijft nog 20-30 min. na zeuren.

ja, maar 't is te doen. ik vul een spuit van 2,5ml vol pgf-2 en ik steek er 6 keer mee in mijn spier. 's morgens 2 keer, s'middags en 's avonds nog is. ik vind het begin om er in te steken soms wel ambetant. eens dat ze in je spier steekt, gaat het wel. ik denk dat het ook van plaats afhangt. soms krijg ik ze er bijna niet in, en soms zit ik zo in de spier zonder iets te voelen. ik heb nu wel dunne naalden( die op 1ml spuiten staan ) gekocht en zet die op de grote spuiten. toch wat gemakkelijker om in kuiten te steken.

Hmmzz... misschien zat ik toen laatst in littekenweefsel te darten, maar ik voelde het verdomd goed. Ik vond het niet voor herhaling vatbaar en wat kost een naald nou helemaal?? Je koopt ze per 100 bij spencer ofsow.. dat tegen de kosten van je kuur..

skydirk zei:
ja, maar 't is te doen. ik vul een spuit van 2,5ml vol pgf-2 en ik steek er 6 keer mee in mijn spier. 's morgens 2 keer, s'middags en 's avonds nog is. ik vind het begin om er in te steken soms wel ambetant. eens dat ze in je spier steekt, gaat het wel. ik denk dat het ook van plaats afhangt. soms krijg ik ze er bijna niet in, en soms zit ik zo in de spier zonder iets te voelen. ik heb nu wel dunne naalden( die op 1ml spuiten staan ) gekocht en zet die op de grote spuiten. toch wat gemakkelijker om in kuiten te steken.

Naalden zijn niet zo duur dus daar moet je eigenlijk ook niet op bezuinigen. Je injecteert 6 keer op een dag en op verschillende tijdstippen. Als je dat met dezelfde naald doet is het zowieso al niet meer een manier die steriel is. Maar het is uiteraard mogelijk.

Zelf geef je ook aan dat je met een dunnere naald injecteert (waarschijnlijk met een insuline naaldje of iets in die richting). Als je met een dikkerre naald bijvoorbeeld een naald van 44x08mm gaat prikken dan voelt het idd zoals Soulreaver al zei alles behalve prettig aan. Met een bot mes snijdt je liever ook géén vlees tijdens het avondeten.

jaja soulreaver, groot gelijk, maar ik kan niet anders. als ge het kunt vermijden. gezellig is het niet. daarom dat ik die dunne naaldjes erop gezet heb.

het kan hoe dan ook geen kwaad om je eigen bloed wer terug te spuiten dit wordt vanzelf weer opgenomen door je lichaam. Je moet bij het terugtrekken of doorduwen van de naald wel weer even terugtrekken om te kijken of je niet weer in een adertje of bloedvaatje zit

zijn vraag had niks met de naald te maken, hij vraagt of hij de spuit met bloed nog een keer kan gebruiken :rolleyes:

hoe oud is dat bloed al?
gelijk erna had gekund, maar nu zou ik het niet wagen als ik jouw was.

• Topic Starter Topic Starter
nog een vraag: om je as uit de vial te halen kan je dan steeds dezelfde naald gebruiken?

(Dus niet om te injecteren)

marcos zei:
nog een vraag: om je as uit de vial te halen kan je dan steeds dezelfde naald gebruiken?

(Dus niet om te injecteren)

geen probleem. ik gebruik zelf altijd dezelfde naald voor het opzuigen en het injecteren. Je oet alleen een beetje voorzichtig zijnanders wordt de naald bot. Maar veel maakt het niet uit. Heb wel eens iemand gesproken die snapte niet dat die naald steeds zo bot werd bij het optrekken van een deca maar het bleek dat hij vergeten was het metalen zegeltje van de ampul te halen !!!!!!!

da's wel een goei. :fu:

Koolhoven zei:
geen probleem. ik gebruik zelf altijd dezelfde naald voor het opzuigen en het injecteren. Je oet alleen een beetje voorzichtig zijnanders wordt de naald bot. Maar veel maakt het niet uit. Heb wel eens iemand gesproken die snapte niet dat die naald steeds zo bot werd bij het optrekken van een deca maar het bleek dat hij vergeten was het metalen zegeltje van de ampul te halen !!!!!!!

Hij vroeg of je als opzuignaald elke keer dezelfde kan gebruiken. Ik denk niet dat die bedoelde of je de opzuignaald ook voor het injecteren gebruikt. Btw. wel een handige gozer dan, geen wonder dat een naald bot wordt.

Ik zou overigens wel altijd nieuwe naalden gebruiken, naalden kosten namelijk geen drol en ik wil zo steriel mogelijk werken. Tegenover een kuur van 500 euro is de 10 euro naalden niks lijkt mij zo.

soulreaver zei:
Hij vroeg of je als opzuignaald elke keer dezelfde kan gebruiken. Ik denk niet dat die bedoelde of je de opzuignaald ook voor het injecteren gebruikt. Btw. wel een handige gozer dan, geen wonder dat een naald bot wordt.

Ik zou overigens wel altijd nieuwe naalden gebruiken, naalden kosten namelijk geen drol en ik wil zo steriel mogelijk werken. Tegenover een kuur van 500 euro is de 10 euro naalden niks lijkt mij zo.

Idd wat kosten naalden nou vergeleken met je goodies. ik pak altijd zuignaald even opzuigen dan injectie erop en injecteren en beide hoesje eromheen en netjes in je zak met gebruikte naalden deponeren. Wat heb je liever 0,20 E cent besparen en kans op een abcess of gewoon een nieuwe naald nemen.

De mooiste vraag die ik ooit ben tegen gekomen is: ''Kan ik de naald waar ik mee geinjecteerd heb in een pannetje kokendwater gooien en opnieuw gebruiken''

Terug
Naar boven