- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proviron is echt degelijk hoor per 250 mg test 25 mg provi.
waarom neem je geen mast/test prop wk11-16?Door mij, en dat is het enigste wat telt.
Neem wel aromasin erbij, ik denk dat dit 'm wordt:
1-10: 1000mg test-e EW
1-4: 325mg ultrasust e3d
11-16: 250mg test-e ew
11-16: 400mg mast-e ew
1-16: 500iu hcg ew
1-16: 1cap aromasin ed
Iemand aanmerkingen?
Door mij, en dat is het enigste wat telt.
Neem wel aromasin erbij, ik denk dat dit 'm wordt:
1-10: 1000mg test-e EW
1-4: 325mg ultrasust e3d
11-16: 250mg test-e ew
11-16: 400mg mast-e ew
1-16: 500iu hcg ew
1-16: 1cap aromasin ed
Iemand aanmerkingen?
alles wat je pakt met een lange kuur blijft veel beter hanger dan met een korte kuur, is ook logisch, aangezien spiergroei een traag proces is.
veder heb je gelijk: test e in hoge vorm is sowieso het minst schadelijk voor je lichaam (uitgezonderd primo mss maar das discutabel), is zeer zeker beter dan een tren/test combo
16 weken test e op n gram is OK, maar je moet wel de rebound accepteren achteraf.
zeker pregnyl 2 -3 x week zetten tussendoor je kuur
en niet laten vangen door verleiding om ineens nog n "beetje door te trekken"
je plan volgen.
succes
Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik vroeg me af er inmiddels meer mensen het geprobeerd hebben?
Ik wil toch voor eens en voor altijd van de tren afblijven en dit zou 'm wel eens kunnen worden.
alles wat je pakt met een lange kuur blijft veel beter hanger dan met een korte kuur, is ook logisch, aangezien spiergroei een traag proces is.
veder heb je gelijk: test e in hoge vorm is sowieso het minst schadelijk voor je lichaam (uitgezonderd primo mss maar das discutabel), is zeer zeker beter dan een tren/test combo
16 weken test e op n gram is OK, maar je moet wel de rebound accepteren achteraf.
zeker pregnyl 2 -3 x week zetten tussendoor je kuur
en niet laten vangen door verleiding om ineens nog n "beetje door te trekken"
je plan volgen.
succes
Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik vroeg me af er inmiddels meer mensen het geprobeerd hebben?
Ik wil toch voor eens en voor altijd van de tren afblijven en dit zou 'm wel eens kunnen worden.