Fitness Seller

Gram test vs *

Provi is ook geen vrijwaring dat je alles kan vreten :D

Tja of het gewerkt heeft weet ik niet, heb geen gelijke kuur en voeding gedaan zonder.

• Topic Starter Topic Starter
Provi werd hier gewoon gehyped en is nu bewezen zwak, vrije test zal wel verhogen maar tegen vocht is gewoon dikke BS.

bewezen zwak door wie

provi deed bij mij ook niet veel tegen vocht
Proviron is echt degelijk hoor per 250 mg test 25 mg provi.
Ik zet 400 deca met 800 kickstart neem vanaf week 5 proviron 100 mg. Niets vocht en heel hard en dit geeft mijn kracht de laatste weken nog een boost vanaf week 8 is de rek er normaal uit nu met de proviron niet.

Provi geeft meer uithouding word ik meer gebruikt bij duursport, of het droger maakt tegen vocht geen idee, zou dan eer aan masteron denken, en ja wat voor de ene wel werkt doet voor de andere niets, heb ik zelf al ondervonden.

Na men laatste kuur ook besloten van het niet meer te doen, geen sides ofzo gehad en was lekker :) Maar vind tussen 85 en 90kg prima, en dat is natural makkelijk te behouden voor me.
Maar indd zeg nooit, nooit :D

Door mij, en dat is het enigste wat telt.

Neem wel aromasin erbij, ik denk dat dit 'm wordt:

1-10: 1000mg test-e EW
1-4: 325mg ultrasust e3d
11-16: 250mg test-e ew
11-16: 400mg mast-e ew
1-16: 500iu hcg ew
1-16: 1cap aromasin ed

Iemand aanmerkingen?

Iemand aanmerkingen?
waarom neem je geen mast/test prop wk11-16?
6 weken mast e is tekort

True, stom.

Dan knal ik 'm dr vanaf wk 6 of 8 in.
Heb geen zin en tijd om ed te prikken.

Laatst bewerkt:
Je gaat zo geil als een otter zijn en alles nken wat beweegt :D

zou ook mast E langer nemen, mast is lekker!!

Iemand aanmerkingen?

Oke een ervaren gebruiker , je geeft het perfecte voorbeeld meteen aro pakken. Het is jou manier van kuren, niet die van mij (licht uitgedrukt), kan zijn dat ik na al die jaren er langs heb gezeten. Ga je eigen weg leer niet van anderen. Trouwens goed onderbouwd advies met ervaringen:D. Zeg even voor de niet zo ervaren mensen deze kuur samenstelt, en provi zo afbrandt. Ik neem aan dat je al jaren bezig bent en dus weet wat wel en niet werkt

Laatst bewerkt:
Als je echt voor gains wilt gaan zou ik er ook deca bij doen is ook beter voor de botjes en gewrichten ;)

voor een 4 de kuur vind ik 1gram test per week veel
lekkere kick start er naast trouwens heel de dag met een harde paal in je broek je meisje zal niets te kort komen :p

Ik zou aro toch lager doseren. Zeker als je het gedurende je volledige kuur laat meelopen.
EOD 20mg is zeker voldoende.

Thx sprutte

Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik vroeg me af er inmiddels meer mensen het geprobeerd hebben?

Ik wil toch voor eens en voor altijd van de tren afblijven en dit zou 'm wel eens kunnen worden.

alles wat je pakt met een lange kuur blijft veel beter hanger dan met een korte kuur, is ook logisch, aangezien spiergroei een traag proces is.

veder heb je gelijk: test e in hoge vorm is sowieso het minst schadelijk voor je lichaam (uitgezonderd primo mss maar das discutabel), is zeer zeker beter dan een tren/test combo

16 weken test e op n gram is OK, maar je moet wel de rebound accepteren achteraf.
zeker pregnyl 2 -3 x week zetten tussendoor je kuur

en niet laten vangen door verleiding om ineens nog n "beetje door te trekken"

je plan volgen.

succes

wat is er mis met tren dan?

alles wat je pakt met een lange kuur blijft veel beter hanger dan met een korte kuur, is ook logisch, aangezien spiergroei een traag proces is.

veder heb je gelijk: test e in hoge vorm is sowieso het minst schadelijk voor je lichaam (uitgezonderd primo mss maar das discutabel), is zeer zeker beter dan een tren/test combo

16 weken test e op n gram is OK, maar je moet wel de rebound accepteren achteraf.

je plan volgen.

succes

en je herstel is ook langer. dus afweging...

Tja zeg zeg dt KaLe. Ben nu sinds half juli off na18wk test/tren/MT en begin nu pas weer een beetje te herstellen.

Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik vroeg me af er inmiddels meer mensen het geprobeerd hebben?

Ik wil toch voor eens en voor altijd van de tren afblijven en dit zou 'm wel eens kunnen worden.

Tren killt mijn nieren en eerlijk gezegd ook mijn persoonlijkheid, ik ben iemand die dat heel erg onder controle heeft maar voel me zeer onprettig bij gebruiken van tren.. Misschien nog 1 keer proberen over een tijdje 250 test bij de tren laten lopen kijken hoe dat voelt..

Maar mijn mening is dat je je oestrogeen niet naar abnormaal hoge waarde zou moeten laten stijgen, 30x meer oestrogeen dan normaal? nee bedankt..., tevens geldt dat je niet je oestrogeen helemaal naar 0 moet werken dat is net zo slecht.

Ik neem 1 aromasin cap eod bij 1 gram test per week, je kan natuurlijk nooit met zekerheid vergelijken met voorgaande kuren omdat vele factoren een rol spelen. Mijn libido is hoger dan zonder de aromasin, omdat mijn oestro waarde waarschijnlijk naar acceptabele waarde zal zijn gezakt, binnekort even bloed prikken terwijl ik nog ON ben. En aromasin verhoogt ook je vrije test.

Ook denk ik dat wat ik nu op de weegschaal erbij zie komen meer netto winst is... dus ik verwacht minder kg's in te leveren als ik klaar ben dan zonder aromasin te hebben gebruikt.

Al met al probeer ik niet te zeggen dat je preventief anti-e moet nemen, als je nergens last van hebt, dan neem je het toch niet? Maar voor mij geldt bij hogere doseringen dat ik er niet onderuit kom zonder, en ik wel profijt bij heb.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 16:02 ----------

je plan volgen.

succes

Ik deel zeker deze ervaring, wat ik weet is dat ik met korte test-p / tren-a cycles van 6-7 weken behoorlijk vol raakte en best wat kiloos aan kwam,

maar zodra of al gauw veel kwijt raakte, dit komt doordat je toch meer vocht vasthoudt en je lichaam tijdens ON in staat is om meer glycogeen in de spieren te houden, waardoor je veel voller wordt.
Spieropbouw heeft idd meer tijd nodig.. als je dus off gaat verdwijnt het vocht en capaciteit om meer glycogeen vast te houden in de spieren dus verdwijnt veel van de 'winst in kg's '..

Als je niet droog bent zal je dit allemaal veel minder snel door hebben... als je kurkdroog staat zal je wat ik hierboven zeg heel goed merken..

Heb dus hetzelfde probleem, kan ook niet tegen Tren (kort of lang)

Korte kuurtjes TestP TrenA MastP van 4 weken,
kost me gewoon 3 volle maanden om te herstellen.
Misschien nog wel langer als je kijkt naar hoeveelheid sperma productie.

Heb nu laatst Test en Bold gedaan 12 weken lang en ben na 8 weken al volledig hersteld.
Geen problemen gehad met verminderde sperma productie. Voelt gewoon veel beter.

Dus Bold is dus eventueel ook wel een optie voor je. (denk ik)
Ik zou 750mg Test E doen, en in week 7 of 8 verhogen naar 1000mg tot week 12. En dan in week 10 wat winstrol erbij nemen tot aan je pct.

Terug
Naar boven