MuscleMeat

Sticky Grappige Filmpjes Topic

Waar is dat topic met filmpjes van mensen die de oefeningen in de sportschool gigantisch fout doen?

Fantastisch. Ze hadden het wat moeten uitmelken. De deur op slot doen zodat die niet weg kan en de zaken nog wat langer laten duren;

Doet me trouwens denken aan iets wat ik een vriend aandeed toen ik samen met hem een stuk in de nacht studeerde voor het rijexamen (hadden dinsdagavond beslist dat we de volgende dag ons theoretisch rijexamen gingen afleggen). Ik ging in de zetel slapen in zijn slaapkamer en hij in zijn bed. Ik had aan zijn ma een stuk touw gevraagd. Die had ik aan een hoekje van zijn metalen prullenmand vastgemaakt met een klein lusje. De draad naar zijn bed getrokken, rond de poot van het bed, en van daaruit naar de zetel. De vloer bestond uit tegels met diepe voegen. en in het midden een stuk tapijt. We stopten met studeren rond 4u00 of zo en toen ik hoorde dat hij sliep begon ik aan de draad te trekken. De prullenmand begon te schuiven en maakte redelijk wat lawaai op de vloer. Bij iedere diepe voeg bleef die wat steken maar met een klein rukje sprong die toch over naar de volgende tegel. Ik hoorde hem wakker worden. hij zag de prullenmand zijn richting uitkomen; Die werd hysterisch. Hij begon mijn naam te roepen om me wakker te krijgen en ik, zogezegd geïrriteerd, zei hem dat hij aan het dromen was. Na een kleine 15 min hoor ik dat hij terug slaapt en ik begin opnieuw. Hij wordt terug wakker, hij zet zich half recht om goed naar de prullenmand te kijken en terwijl hij zich wil recht stellen trek ik heel hard waardoor de prullenmand zijn richting uitvliegt. Het touwtje komt los en valt op het tapijt waardoor je die niet meer ziet. Hij was in alle staten. Ik doe alsof ik hem half geloof maar hij ging toch naar beneden.
De volgende ochtend nemen we het ontbijt met zijn hele familie (ik had zijn ma en zijn zussen wel verwittigd zodat ze geen schrik zouden hebben) en hij vertelde vol emotie wat er was gebeurd; Plots zeg ik hem: "ik denk dat ik een idee heb wat er is gebeurd." Hij kijkt me aan en op dat moment plaats ik het touwtje op tafel. Zijn zeer strenge, autoritaire, nooit lachende, onsympathieke vader, begon zo hard te lachen dat die van zijn stoel viel; Jammer dat er in 1995 nog geen smartphones bestonden want dit was een instant hit geweest op youtube.

Terug
Naar boven