Fitness Seller

Sticky Grappige Filmpjes Topic

Zag nog pas daarnet het volledige filmpje. De kerel gebruikt de toestellen op een heel vreemde manier, maar hij moet blijkbaar wel iets goed doen want hij is onverslaanbaar in het armworstelen.

Ooh wat zou ik die kerel pijn doen als die zo zou doen in mijn gym.
Armworstelen is trouwens HEEL veel techniek.

Ja want van een armworstelaar moet je vooral bang zijn.

Neen, niet per se, maar ik weet dat de meeste mensen heel snel bang zijn, zelf zeer grote en sterke mannen. ALs ze een nijdige vent voor hun ogen hebben trekken ze al gauw hun staart in.
Deze armworstelaar behoort tot de sterkste mensen op aarde. Ja, want als armworstelaar moet je net enkel een sterke arm hebben hoor. Dus ik vermoed dat hij je snel even een poepje zou laten ruiken meneer e hero/

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Ooh wat zou ik die kerel pijn doen als die zo zou doen in mijn gym.
Armworstelen is trouwens HEEL veel techniek.

Je bedoelt: "OOK heel veel techniek".

Neen, niet per se, maar ik weet dat de meeste mensen heel snel bang zijn, zelf zeer grote en sterke mannen. ALs ze een nijdige vent voor hun ogen hebben trekken ze al gauw hun staart in.
Deze armworstelaar behoort tot de sterkste mensen op aarde. Ja, want als armworstelaar moet je net enkel een sterke arm hebben hoor. Dus ik vermoed dat hij je snel even een poepje zou laten ruiken meneer e hero/

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:16 ----------

Je bedoelt: "OOK heel veel techniek".

Dat betwijfel ik ten zeerste. Mijn arm zal die ongetwijfeld meteen op de grond drukken.
Maar mijn lichaam zeker niet :) Daar ben ik heel zeker van.

Wat is het verschil ? Ik zei dat er heel veel techniek bij kwam kijken en jij zegt net hetzelfde ?
vreemde vogel.

Dat betwijfel ik ten zeerste. Mijn arm zal die ongetwijfeld meteen op de grond drukken.
Maar mijn lichaam zeker niet :) Daar ben ik heel zeker van.

Wat is het verschil ? Ik zei dat er heel veel techniek bij kwam kijken en jij zegt net hetzelfde ?
vreemde vogel.

Je bent niet echt scherp he.

De kerel moet OVER ALL sterk zijn want met een sterke arm alleen verlies je tegen de zwakste tegenstander op zo'n wedstrijd;

Ik benadrukte "OOK" omdat wat jij insinueerde is dat techniek allesbepalend is; Neen, dat is het niet. Je moet extreem sterkt zijn, je hele lichaam, EN je moet OOK techniek hebben;

Je bent niet echt scherp he.

De kerel moet OVER ALL sterk zijn want met een sterke arm alleen verlies je tegen de zwakste tegenstander op zo'n wedstrijd;

Ik benadrukte "OOK" omdat wat jij insinueerde is dat techniek allesbepalend is; Neen, dat is het niet. Je moet extreem sterkt zijn, je hele lichaam, EN je moet OOK techniek hebben;

Natuurlijk moet je sterk zijn maar er komt meer techniek bij kijken hoor.

yasmine kap nou eens met elk topic onder te huilen met je geneuzel. lekker ****ing boeiend dat hij goed kan armworstelen, hij traint als een r*tard en dat is grappig, punt

Terug
Naar boven