Fitness Seller

Gratis pizza, shoarma of wat dan ook! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
boeie ;)

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

wat een onzin btw, "iedereen met internet"

als ik mijn postcode invul dan zegt hij dat er geen restaurants zijn.

++++
ik ging ook al kijken, flash zooi.

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Dan woon je toch wel in 1 van de meest afgelegen gebieden van Nederland. Bijna iedere lokale pizzaboer is aangesloten bij Justeat of Thuisbezorgd.

Harderwijk..
lijkt me geen dorp.

Heb genoeg keuze nu. Vraag me alleen af hoe de betaling werkt. Zou me niet verbazen dat je wat bestelt en de koerier komt en dat je dus mooi alsnog mag afrekenen.... :fuu:

haha vet, ik heb maar 3 mogelijkheden tho:

1. De Bezorgbeer
2. Hoekstra Broodjes Expres
3. Multi-Vlaai

Maar meer dan zat :D

jo! onderaan dat bericht

Gat in beveiliging
Een andere grote etenbezorgsite, justeat.nl, kwam vorige week in het nieuws. Studenten zouden door een gat in de beveiliging van de site maandenlang gratis eten hebben kunnen bestellen.

Het bedrijf is bezig de studenten op te sporen en ze alsnog te laten betalen voor het eten.

Een aantal maanden elke dag afhaalmeuk bestellen.... dat wordt een leuke rekening :roflol:

jo! onderaan dat bericht

Gat in beveiliging
Een andere grote etenbezorgsite, justeat.nl, kwam vorige week in het nieuws. Studenten zouden door een gat in de beveiliging van de site maandenlang gratis eten hebben kunnen bestellen.

Het bedrijf is bezig de studenten op te sporen en ze alsnog te laten betalen voor het eten.

Een aantal maanden elke dag afhaalmeuk bestellen.... dat wordt een leuke rekening :roflol:

En een dikke bulk pens ;)

Nice :D

Yoepie junkfood !? ???

**** yeah :D

Te mooi om waar te zijn, ik geloof t niet.

En als t wel waar is dan bestel ik bij Thai from sky :D
Is nog gezond ook!

NUA MET MA MUANG
Roergebakken biefstuk met cashewnoten en diverse groenten.

**** yeah

waar is het addertje onder het gras?

Zou me niets verbazen als ze gewoon de site gewoon offline halen of na een aantal bezoekers dit doen. Of hij gaat offline door de hoeveelheid bezoekers :p

en de betaling? hoe zit dat

nou.. ben benieuwd.

hopen dat ik het niet vergeet, want je hebt maar een paar minuten de tijd :P

nu alvast kijken wat ik wil hebben. had al lekker sparerib ding gevonden.. maar das 13.50 en 2.50 voor bezorging er nog bij.. dus dat zal niet gaan denk ik.

Let op!!!

Op 27 oktober 2009 12:05 heeft Thuisbezorgd.NL <info@thuisbezorgd.nl> het volgende geschreven:
>
> Geachte heer ***********,
>
> Het klopt dat wij vanavond onze verjaardag vieren met een actie.
> De actie geldt voor 1 gratis bestelling per adres. Het gaat om een bedrag van ?15,- (incl. bezorgkosten) waarvoor u gratis eten mag bestellen via Thuisbezorgd.NL volgende week dinsdag tussen 19.00 en 19.09u.> Het doet er niet toe of u elektronisch betaalt of een 'cash' bestelling doet, beide worden vergoed. U dient wel via Thuisbezorgd.NL te bestellen, bestellen per Iphone bijvoorbeeld telt niet mee.
>
> Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
> Veel plezier met onze verjaardag!
>
> Hoogachtend
> Tom
> Thuisbezorgd.NL

dus het is volgende week...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven