MuscleMeat

Gratis pizza, shoarma of wat dan ook! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht dat het vandaag was, najah volgende week dan.

Spareribs baby.:D:D

Ik werk bij de Sparerib Express, en zo ver ik weet is het wel gewoon vandaag (er is iig extra personeel ingezet). Op andere sites staat ook dat het vandaag is.

heb er ooit spare rib menu's besteld, zijn er binnen 20 minuten.

maat van mij had halve haan menu, zaten 3 halve hanen in. was voor grote eter.

wie heeft vandaag een junkdag?:D

Nog maar even een mail sturen dan? Ik zie niks op hun site staan dat het vanavond is.

Lijkt me logisch dat het vanavond is eigenlijk, ze vieren vanavond hun negende verjaardag maar we mogen pas volgende week bestellen?

heb er ooit spare rib menu's besteld, zijn er binnen 20 minuten.

maat van mij had halve haan menu, zaten 3 halve hanen in. was voor grote eter.

Eten van de sparerib express is zeker goed, ruime maaltijden en goed weg te hakken. Mag natuurlijk ook wel voor 14,75 per persoon. Maar hier in eindhoven is het er doorgaans niet in 20 minuten, tussen 30 en 60 minuten en vaker dat laatste getal.

dikke bende helemaal niks in de buurt :S

jum jum, gratis spare ribs vanavond:D

Op 27 oktober 2009 12:05 heeft Thuisbezorgd.NL <INFO@THUISBEZORGD.NL>het volgende geschreven:
>
> Geachte heer ***********,
>
> Het klopt dat wij vanavond onze verjaardag vieren met een actie.
> De actie geldt voor 1 gratis bestelling per adres. Het gaat om een bedrag van ?15,- (incl. bezorgkosten) waarvoor u gratis eten mag bestellen via Thuisbezorgd.NL volgende week dinsdag tussen 19.00 en 19.09u.> Het doet er niet toe of u elektronisch betaalt of een 'cash' bestelling doet, beide worden vergoed. U dient wel via Thuisbezorgd.NL te bestellen, bestellen per Iphone bijvoorbeeld telt niet mee.
>
> Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
> Veel plezier met onze verjaardag!
>
> Hoogachtend
> Tom
> Thuisbezorgd.NL

Is het nu vanavond of volgende week?

En in de mail staat 'beide worden vergoed'... dit betekent dus dat je zelf moet betalen en achteraf je geld terug kunt krijgen.
(En dat zal wel meteen het probleem worden, daar gaan ze natuurlijk moeilijk over doen).
Want die bedrijven die je het eten komen bezorgen zullen toch hun geld moeten krijgen. zij doen echt niet mee aan die actie.

Hoe gaat dit in ze werk, en is dit nou vandaag.

Kan wel een extra pizza gebruiken :D

Vanavond lijkt me...

Vanavond maar even proberen die Spareribs

Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk.

K*t :mad:

t*ring... Ik heb echt teveel keus. Ik kan niet kiezen.

Is het nu vanavond of volgende week?

En in de mail staat 'beide worden vergoed'... dit betekent dus dat je zelf moet betalen en achteraf je geld terug kunt krijgen.
(En dat zal wel meteen het probleem worden, daar gaan ze natuurlijk moeilijk over doen).
Want die bedrijven die je het eten komen bezorgen zullen toch hun geld moeten krijgen. zij doen echt niet mee aan die actie.

Precies, zal wel weer een gezeik gaan worden om je geld dan terug te krijgen. Daarnaast zie ik ook nog niks op hun website staan. Laat allemaal maar zitten, teveel moeite.. :rolleyes:

ik bestel gewoon, en voeg bij het commentaar doe dat ik gebruik maak van de gratis eten actie van thuisbezorgd.nl

als ze het dan komen brengen en ik moet geld dokken, nemen ze hun eten maar weer lekker mee :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven