AndroidHealthClinic

GRATIS! RAW IRON Whey + Creatine!

Leuke actie!
Heb alleen nog 500gr Creatine staan van de vorige actie dus ik laat deze voorbij gaan voor een ander..:)

• Topic Starter Topic Starter
Even opheldering over de portokosten:

Het pakket is gratis. Bestel je alleen het pakket dan komt daar voor Nederland en Belgie €4,95 porto bij.
Je kunt het pakket ook gratis aanvragen als je andere spullen bestelt. Zit je totale order boven de €50 dan vervallen de portokosten binnen Nederland.
Voor Belgie zijn de portokosten altijd €4,95

Besteld. Dit merk nog nooit gehad, ben benieuwd

maak er geen gebruik van, maar leuke actie!

Heel erg bedankt!:clap:
net besteld goede actie!

ook net besteld. eerste kennismaking met sportfood.nl :o

leuke actie :thumbs:

leuke actie idd. Alleen het jammere is dat mensen nu gelijk bestellen welke vaak nog nooit eerder besteld hebben. Begrijpelijk, maar wel jammer.

Oja, en 8-10 shakes? Hehe, ik denk eerder 3-5:D

heb ook besteld, ben benieuwd.

nog nooit iets van dit merk gehad, hoop dat het bevalt

:)

leuke actie idd. Alleen het jammere is dat mensen nu gelijk bestellen welke vaak nog nooit eerder besteld hebben. Begrijpelijk, maar wel jammer.

Oja, en 8-10 shakes? Hehe, ik denk eerder 3-5:D

tja dat is wss ook de bedoeling. had nog nooit eerder op de site gekeken, nu dus wel. + als de levering top is zullen er mss nog meer klanten iets bestellen...

Bedankt allemaal voor de belangstelling tot nu toe!:)

Ik verwacht dat de pakketten vandaag, uiterlijk morgen, uitverkocht zullen raken.

Ik zag net zelfs dat er een maatschep zit bij de proefverpakking whey!:eek::D

We zijn bij de laatste potten aanbeland.
Ik verwacht dat de actie aan het einde van de dag zal moeten sluiten omdat alles uitverkocht is. Dus wie nog interesse heeft...:)

Mooie actie, ben wel eens benieuwd naar de smaak van die whey :)

Nog even snel besteld, ben benieuwd als die goed is bestel ik zeker vaker.

Heb ook even besteld. Mooie actie :)
Alleen mijn huisgenoot heeft dit ook besteld. Wordt er dan gekeken of het 1 persoon is, of 1 per adres?

heb net nog even snel besteld, alleen ook 2 bevestigingsmails gekregen; 5879 en 5880, moet uiteraard 1 bestelling zijn;)

ik heb de optie vooruitbetalen aangetikt,
en ik kon onmiddelijk bestellen, betekend dat ik dan een factuur van 5€ zal krijgen met de bestelling zelf ?

ik heb de optie vooruitbetalen aangetikt,
en ik kon onmiddelijk bestellen, betekend dat ik dan een factuur van 5€ zal krijgen met de bestelling zelf ?

Hoi Loastres,

Bedankt voor je bestelling.
De optie vooruit betalen houdt in dat je het bedrag over maakt op onze rekening. Zodra het geld is bijgeschreven versturen wij dezelfde dag nog het pakket.
Om vanuit Belgie over te schrijven heb je deze bankgegevens van ons nodig:
IBAN: NL67 ABNA 0413 8255 07
BIC: ABNANL2A

Mocht je verder nog info nodig hebben, mail ons dan gerust op info@sportfood.nl

Groeten, Bas:)

Hoi Bas,

wanneer worden deze pakketten eigenlijk verstuurd? ik heb gisternacht besteld en gelijk betaald via ideal, maar er staat nog nu nog steeds pending achter mijn bestelling??

Bestel #5852

Terug
Naar boven