Fitness Seller

Shocking News Bodyenfitshop.nl - Gratis Shaker Pro t.w.v 9,90 euro bij elke bestelling!

Heb ipv de shaker pro een andere shaker erbij gekregen :-( zijn de pro's op Leon?

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht dat jullie nog 6 shakers weg gingen geven voor de mensen die de vorige prijsvraag gedeeld hadden? Of was dat alleen als jullie 900 likes hadden?

Dat was voor vorige weekend. Toen hebben we geen 900 gehaald. Vandaar de nieuwe actie. :)

Heb ipv de shaker pro een andere shaker erbij gekregen :-( zijn de pro's op Leon?

Nee, ik zorg ervoor dat je even bij je volgende bestelling een extra pro shaker en samples krijgt. Gewoon me naam ff noemen. :)

-Leon

Ik zie weinig verschil tussen de standaard shakebeker van 2.95 en deze van 9.90...enige wat ik zie is dat die van 9.90 ook als een plastic bierglas kan fungeren en dat er tevens een spiraaltje bij zit.
Waar zit hem het verschil van 7 euro precies in als ik vragen mag, alleen in het spiraaltje?

Thnx voor de weeral snelle en goede service Leon!

Ik zie weinig verschil tussen de standaard shakebeker van 2.95 en deze van 9.90...enige wat ik zie is dat die van 9.90 ook als een plastic bierglas kan fungeren en dat er tevens een spiraaltje bij zit.
Waar zit hem het verschil van 7 euro precies in als ik vragen mag, alleen in het spiraaltje?

Het ijzeren balletje en beter van kwaliteit. :)

Thnx voor de weeral snelle en goede service Leon!

Dank je! :)

-Leon

Dat was voor vorige weekend. Toen hebben we geen 900 gehaald. Vandaar de nieuwe actie. :)

-Leon

Oke, jammer. Maar zag dit bij de nieuwe prijsvraag staan: Extra bonus: Elke persoon welke deze prijsvraag op zijn eigen prikbord deelt krijgt een gratis Pro-shaker opgestuurd. Geldig tot en met zondag 5/2/2012. :)

Dus die dan maar delen. Wel bijzonder dit, prijsvraag is namelijk al 77 keer gedeeld... :eek:

Oke, jammer. Maar zag dit bij de nieuwe prijsvraag staan: Extra bonus: Elke persoon welke deze prijsvraag op zijn eigen prikbord deelt krijgt een gratis Pro-shaker opgestuurd. Geldig tot en met zondag 5/2/2012. :)

Dus die dan maar delen. Wel bijzonder dit, prijsvraag is namelijk al 77 keer gedeeld... :eek:

Hij is inderdaad al vaak gedeeld!
Net weer even een bestelling gedaan voor de bsn sample:rolleyes:

Ik zit te ook te denken om een keer whey perfection te proberen, over smaak valt niet te twisten, maar welke is het lekkerst?

Waar vallen de smaken chocolade, berry blast en cookies en cream mee te vergelijken?

Ik weet niet of het aan mij, het poeder, of aan de beker ligt, maar het whey isolaat wat ik bij jullie heb gekocht lost niet 100% op, blijf klontjes houden, vooral bij de laatste paar slokken. Zelfs al schud ik hem zo lang dat het volume verdubbelt is. (ca. 25g - 300ml melk)

Ik weet niet of het aan mij, het poeder, of aan de beker ligt, maar het whey isolaat wat ik bij jullie heb gekocht lost niet 100% op, blijf klontjes houden, vooral bij de laatste paar slokken. Zelfs al schud ik hem zo lang dat het volume verdubbelt is. (ca. 25g - 300ml melk)

Zou perfect op moeten lossen. Apart inderdaad:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 10:20 ----------

Ik zit te ook te denken om een keer whey perfection te proberen, over smaak valt niet te twisten, maar welke is het lekkerst?

Waar vallen de smaken chocolade, berry blast en cookies en cream mee te vergelijken?

Zijn toch wel 3 heel verschillende smaken. We hebben eventueel ook de Sachet verpakkingen. hiermee kun je op een voordelige manier je favoriete smaak Whey Perfection bepalen:)

Blij dat de bekers weer terug zijn :D kheb nu 3 soorten beker van B & F en 2 zijn topper en 1 is echt bout :P ( niet met die schroefdop bovenop die is flex en die met die bal is ook echt ideaal alleen de eerste model... kloteding klapte vanochtend in me tas :( ) igg blij dat ze er weer zijn :D

Een spiraaltje in de shake beker , nice
nn5mwg.gif

Zijn toch wel 3 heel verschillende smaken. We hebben eventueel ook de Sachet verpakkingen. hiermee kun je op een voordelige manier je favoriete smaak Whey Perfection bepalen:)

Zijn ook 3 verschillende smaken maar ik vroeg me af waar die chocolate mee kan vergelijken(chocolademelk?) en wat ik van berry blast en cookies en cream moet denken omdat ik die vaak langs zie komen

Zojuist ook m'n Shaker Pro binnengehad, netjes nageleverd omdat ie er bij m'n bestelling niet bij zat. Kan ik eindelijk die oude, versleten shaker vervangen.

Top Body en Fitshop, bedankt!

Zojuist ook m'n Shaker Pro binnengehad, netjes nageleverd omdat ie er bij m'n bestelling niet bij zat. Kan ik eindelijk die oude, versleten shaker vervangen.

Top Body en Fitshop, bedankt![/QUOTE]

Graag gedaan!!! De Shaker Pro is en blijft extreem populair!!:)

Shaker Pro

Ons kado voor jou!Kies nu bij elke bestelling vanaf 29,90 euro voor een Gratis Shaker Pro ter waarde van 9,90 euro! De gratis Shaker Pro kun je tijdens het bestelproces selecteren als kado.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven