Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat jullie nog 6 shakers weg gingen geven voor de mensen die de vorige prijsvraag gedeeld hadden? Of was dat alleen als jullie 900 likes hadden?

Heb ipv de shaker pro een andere shaker erbij gekregen :-( zijn de pro's op Leon?

Ik zie weinig verschil tussen de standaard shakebeker van 2.95 en deze van 9.90...enige wat ik zie is dat die van 9.90 ook als een plastic bierglas kan fungeren en dat er tevens een spiraaltje bij zit.
Waar zit hem het verschil van 7 euro precies in als ik vragen mag, alleen in het spiraaltje?

Dat was voor vorige weekend. Toen hebben we geen 900 gehaald. Vandaar de nieuwe actie.
-Leon

Oke, jammer. Maar zag dit bij de nieuwe prijsvraag staan: Extra bonus: Elke persoon welke deze prijsvraag op zijn eigen prikbord deelt krijgt een gratis Pro-shaker opgestuurd. Geldig tot en met zondag 5/2/2012.
Dus die dan maar delen. Wel bijzonder dit, prijsvraag is namelijk al 77 keer gedeeld...![]()

Ik weet niet of het aan mij, het poeder, of aan de beker ligt, maar het whey isolaat wat ik bij jullie heb gekocht lost niet 100% op, blijf klontjes houden, vooral bij de laatste paar slokken. Zelfs al schud ik hem zo lang dat het volume verdubbelt is. (ca. 25g - 300ml melk)

Ik zit te ook te denken om een keer whey perfection te proberen, over smaak valt niet te twisten, maar welke is het lekkerst?
Waar vallen de smaken chocolade, berry blast en cookies en cream mee te vergelijken?

Zijn toch wel 3 heel verschillende smaken. We hebben eventueel ook de Sachet verpakkingen. hiermee kun je op een voordelige manier je favoriete smaak Whey Perfection bepalen![]()
Zojuist ook m'n Shaker Pro binnengehad, netjes nageleverd omdat ie er bij m'n bestelling niet bij zat. Kan ik eindelijk die oude, versleten shaker vervangen.
Top Body en Fitshop, bedankt![/QUOTE]
Graag gedaan!!! De Shaker Pro is en blijft extreem populair!!
Shaker Pro
Ons kado voor jou!Kies nu bij elke bestelling vanaf 29,90 euro voor een Gratis Shaker Pro ter waarde van 9,90 euro! De gratis Shaker Pro kun je tijdens het bestelproces selecteren als kado.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]