XXL Nutrition

Shocking News Bodyenfitshop.nl - Gratis Shaker Pro t.w.v 9,90 euro bij elke bestelling!

^dit is gewoon echt onzin.. het poeder kan je ook gewoon van tevoren erin doen en vervolgens water erop fl*kkeren.. snap echt totaal het nut niet van dat ding..-.-

Het nut is ook dat je tijdens je training dingen kan drinken (BCAA bijv) en na je training nog eens droog poeder erin gooien (dextro bijv)

• Topic Starter Topic Starter
Combineer wat in onderstaande knaller acties en je hebt er ook nog eens een leuke Gratis Shaker Pro bij ter waarde van 9,90!! Het kan alleen bij...:D

**Leuke acties!**

Game Day
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Adviesprijs 39,90 NU 9,90!!

Power Hit
Adviesprijs 24,90 NU vanaf 6,00!!

Fight Factor
Adviesprijs 44,90 NU 15,90!!

Die power hit is toch nog even goed hoop ik. Net 8 dozen besteld en bedenk me nu pas dat de op=op acties regelmatig met de uiterste houdbaarheidsdatum flirten.

Die power hit is toch nog even goed hoop ik. Net 8 dozen besteld en bedenk me nu pas dat de op=op acties regelmatig met de uiterste houdbaarheidsdatum flirten.

Weet het niet uit mijn hoofd. Zal ik het morgenochtend even voor je nakijken? (ben nu niet op de zaak)

Leuk zo'n actie, maar bij mijn bestelling van een paar weken geleden kreeg ik er ook zo'n gratis shakertje bij. Alleen is het wel handig als je dan een shaker krijg die nog heel is en niet een die al kapot is.

Ik heb ook zon shaker voor een paar weken geleden gekregen,maar ik vind het helemaal niets een hoop poeder gaat gewoon in het balletje zitten en dat krijg je er met schudden niet meer uit!!

Ik heb ook zon shaker voor een paar weken geleden gekregen,maar ik vind het helemaal niets een hoop poeder gaat gewoon in het balletje zitten en dat krijg je er met schudden niet meer uit!!

Hier heb ik echt nog nooit last van gehad, ik doe altijd eerst een schep whey, dan vul ik hem met water en dan gooi ik het balletje erin. Komt er vrijwel schoon weer uit.:D

Ik doe eerst water en dan whey, ook nooit problemen mee gehad.
@Katwijker, zoek dan contact met B&F, per mail, pm, telefoon, eventueel in hun topic, maar ga dan niet hier lopen janken.

Dit vind ik de beste shakebeker. Heb bij mijn bestelling vorige week nog zo'n gewone shakebeker gehad van B&F, helaas zat daar al een redelijke scheur in, maar hij lekte verder niet. Pas al m'n poeder erin gedaan en vervolgens de melk erop, soms krijg ik dan van die droge poederblokken onderin die niet los te schudden zijn. Zachtjes tegen een stoel tikken hielp ook niet, want ik tikte er vervolgens nog een scheur in. Niet m'n beste moment. Dat balletje gaat dat iig tegen, want die schud je gewoon stevig door de beker heen en alles lost perfect op. Misschien binnenkort maar snel weer een bestelling doen, helaas een dag voordat deze actie begon al een bestelling gedaan... :S

Leuk zo'n actie, maar bij mijn bestelling van een paar weken geleden kreeg ik er ook zo'n gratis shakertje bij. Alleen is het wel handig als je dan een shaker krijg die nog heel is en niet een die al kapot is.

PM mij het referentienummer van de bestelling even. Dan los ik het direct netjes voor je op:) Als er iets is dan kun je ons hier altijd direct bereiken. :)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jan 2012 om 09:09 ----------

Dit vind ik de beste shakebeker. Heb bij mijn bestelling vorige week nog zo'n gewone shakebeker gehad van B&F, helaas zat daar al een redelijke scheur in, maar hij lekte verder niet. Pas al m'n poeder erin gedaan en vervolgens de melk erop, soms krijg ik dan van die droge poederblokken onderin die niet los te schudden zijn. Zachtjes tegen een stoel tikken hielp ook niet, want ik tikte er vervolgens nog een scheur in. Niet m'n beste moment. Dat balletje gaat dat iig tegen, want die schud je gewoon stevig door de beker heen en alles lost perfect op. Misschien binnenkort maar snel weer een bestelling doen, helaas een dag voordat deze actie begon al een bestelling gedaan... :S

Dank je:) We hebben weer enorm veel Shaker Pro's binnen, de actie loopt wel een paar weken:)

Heb gezien dat de nieuwe lading een blauwe dop heeft! ziet er netjes uit!

Heb gezien dat de nieuwe lading een blauwe dop heeft! ziet er netjes uit!

Dank je, voor het compliment. De nieuwe Shaker Pro heeft inderdaad een update gehad:D

Wil jij ook een Gratis Shaker Pro??
Ons kado voor jou!Kies nu bij elke bestelling vanaf 29,90 euro voor een Gratis Shaker Pro ter waarde van 9,90 euro!
De gratis Shaker Pro kun je tijdens het bestelproces selecteren als kado.

Bestelling geplaatst, ik ben eens benieuwd!

nou zodra me salaris binnen is gaat er weer wat gekocht worden

Ik dacht dat jullie nog 6 shakers weg gingen geven voor de mensen die de vorige prijsvraag gedeeld hadden? Of was dat alleen als jullie 900 likes hadden?

Terug
Naar boven