Fitness Seller

Gratis Voedingsbegeleiding voor 1 gemotiveerd persoon

Goede vraag. Los van het feit dat ik zelf nooit echt "dik" ben geweest vind ik dat er een groot verschil is tussen weten hoe iets moet (en uitvoeren bij jezelf) en het ook daadwerkelijk kunnen toepassen als coach zodat een ander het ook kan. Het lijkt me ook een leuk "project" :)

hmm kay....

ik pas.

• Topic Starter Topic Starter
Maar je gaat enkel helpen op het gebied van voeding? Is een voedingsschema niet een verlengstuk van een trainingschema?

Voeding en training gaat inderdaad hand in hand. Er zal naar allebei gekeken worden zodat het allebei in orde is.

Inmiddels heb ik alle mails beantwoord.

Ik zoek nog steeds iemand en het liefst een "beginner" met overgewicht.

Denk dat je een ander forum moet proberen, waar mensen problemen hebben om op gewicht te komen, hier js vrij veel kennis, en denk dat een trainer die gaat vertellen wat je noet doen hier 9 van de 10 keer als bemoeial wordt gezien.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat je een ander forum moet proberen, waar mensen problemen hebben om op gewicht te komen, hier js vrij veel kennis, en denk dat een trainer die gaat vertellen wat je noet doen hier 9 van de 10 keer als bemoeial wordt gezien.

Misschien heb je gelijk maar deze hele sectie bestaat uit mensen die anderen vertellen wat ze "moeten" doen.
Dat er kennis is klopt, internet is een grote bron van kennis maar het op de juiste manier toepassen en uitvoeren in de praktijk is een ander verhaal.

Terug
Naar boven