MuscleMeat

Shocking News Gratis Whey Perfection samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
TE gekke actie ;p

mwoah, zou zo graag willen proeven, maar de post laat op zich wachten :( ik hoop at mijn PM er wel is door gekomen haha :D

Ze zullen het vast wel super druk hebben daar nu, 1000+ prive berichten.

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja, alle PM's komen door. We hebben het onzettend druk, daardoor moeten we zelf ook een extra shakje nemen :zuip: Zodat we nog sneller kunnen op langer termijn! Alles is onderweg :)

Ralf

De reden dat er massaal nieuwe leden zich registreren op dbb. Net als een stroomstoring voor een geboortegolf kan zorgen.

Veel sachets zijn later verzonden ivm met de werkelijk enorme hoeveelheid aanvragen. Dit houdt in dat de vertraging 1-3 dagen kan zijn. Later dus maar iedereen krijgt zijn sachets. Even geduld hebben, komt goed:)

Actie nog geldig ? Zou er graag ook 2 ontvangen, moet binnenkort een nieuwe pot whey bestellen :D
Voorkeur voor bounty/speculaas/chocolate caramel :D

Actie nog geldig ? Zou er graag ook 2 ontvangen, moet binnenkort een nieuwe pot whey bestellen :D
Voorkeur voor bounty/speculaas/chocolate caramel :D

Stuur even een PM met je adres en de smaak voorkeur, dan maken we het in orde. ;)

Mensen hebben het lef om ook nog eens ongeduldig te zijn.

Wil wel een paar nieuwe smaken proberen

heb ze ook nog niet binnen, maar pas 2 dagen geleden besteld. Zoals ik B&F ken, leveren ze altijd

Nieuw op dit forum en al onmiddellijk zo'n actie, LEUK! :cool:

top actie jongens!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven