Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top, indien je je gegevens in een pm stuurt. Kan je er ook direct gebruik van maken.

Binnengekregen, en bovendien ook nog mijn twee voorkeurssmaken! Top actie. Chocola geprobeerd vandaag, was erg lekker ook

Heb hetzelfde heb vorige week dinsdag besteld, nog altijd niet binnen -.-.hebben jullie mijn pm ook ontvangen? dinsdag gestuurd en nu nog steeds niet binnen?
mvg
Heb hetzelfde heb vorige week dinsdag besteld, nog altijd niet binnen -.-.

even een vraagje, hebben jullie mijn pm ontvangen? heb normaal maandag verstuurd en aangezien er in de post staat binnen de 24uur thuis vind ik het raar dat ik nog niets ontvangen heb![]()

vroeg me af of jullie mijn pm hebben ontvangen, aangezien mn mapje bij verzonden berichten leeg is? :S
heb een nieuwe pm gestuurd hoor, kan niet wachten tot ik ze heb. echt toffe actie, hoop dat ik uit die lange lijst de lekkere heb gekozenPM is helaas nog niet ontvangen, zou je hem nog een keer willen sturen? Dan gaan we het meteen voor je regelen.
heb een nieuwe pm gestuurd hoor, kan niet wachten tot ik ze heb. echt toffe actie, hoop dat ik uit die lange lijst de lekkere heb gekozen
Heb mijn samples ontvangen, nu heavy liftin' en dan genieten
.