Speculaas gaat je zeker bevallen!Tof seg!!
Binnen twee weken is mijn voorraad whey eraan. Kan ik ineens de nieuwe smaak speculaas proberen (als dit lukt) alvorens een grote pot te bestellen.
Mijn PM komt eraan!
Absoluut een aanrader! 
Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Speculaas gaat je zeker bevallen!Tof seg!!
Binnen twee weken is mijn voorraad whey eraan. Kan ik ineens de nieuwe smaak speculaas proberen (als dit lukt) alvorens een grote pot te bestellen.
Mijn PM komt eraan!
Absoluut een aanrader! 
Leuke actie van body&fit! Mijn complimenten! Liefst white chocolate en speculoos aub![]()

Speculaas smaakte bij mij niet echt goed ofzo. Viel me behoorlijk tegen helaas.![]()

Leuke actie van body&fit! Mijn complimenten! Liefst white chocolate en speculoos aub![]()
Graag gedaan!Speculaas smaakte bij mij niet echt goed ofzo. Viel me behoorlijk tegen helaas.![]()
Top dankjewel!Ik vond 'm erg goed te doen, dacht eerst dat het behoorlijk naar kaneel zou proeven vanwege die sterke geur maar dat viel alles mee, smaakte naar echte speculaas (zelfs met kleine stukjes erdoor).

weetikniet want heb me samples nog niet in de brievenbus gezienSpeculaas gaat je zeker bevallen!Absoluut een aanrader!
Ralf
hoelang voordat ze er zijn? 
1-2 werkdagen. Alle samples tot vandaag 17u gaan er vandaag eruit. De rest na het weekendweetikniet want heb me samples nog niet in de brievenbus gezienhoelang voordat ze er zijn?
Zou wel fijn zijn want moet weer whey bij bestellen![]()

Dankje! Weer

Top, ben benieuwd. Cappuccino is enorm lekker!heb ze binnen! White chocolate en Cappuchino.
Zal wel even laten weten of het beter is dan Chocolate Perfection![]()

Heb begin deze week een PM gesturud, doch zat er gisteren nog niets in de bus...Hopelijk vanavond wel. :-)

Belgie kan soms best lang duren is de ervaring met eerdere acties via briefpost.
Whey Perfection, op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1!
1. De kwaliteit = sensationeel!
2. De prijs = sensationeel!
3. De smaak = sensationeel!