XXL Nutrition

Groeien in de lengte, iemand groeipillen?

Pas je stats aan, misschien past je lichaam zich erop aan :roflol:

ik ben van mijn 17de tot mijn 19de van 165 naar 179 gegaan. Gewoon afwachten en anders heb je ook een mooie lengte.

• Topic Starter Topic Starter
Ja oke, ik geloof best dat sommige mensen 20cm groeien in 2 jaar, MAAR ik denk dat het overgrote deel niet of amper nog groeit na hun 17e..
Toch?

wees blij dat je al 1m75 bent, kben zelf maar 1.70
but who cares, lengte is lang niet alles, behalve bij je pik

Laatst bewerkt:
reken er maar op dat je nog genoeg door groeit. Ik ben op mijn 18e nog 3cm gegroeid. Waarschijnlijk haal je de 1.80 makkelijk. En als je echt te klein bent kan je naar Azie verhuizen, daar ben je groot:D

Misschien moet je je nek trainen scheelt snel een paar centimeter :roflol::roflol:

HGH zal je waarschijnlijk iets laten groeien, maar zou dat niet zonder arts doen in jou geval.
En waarschijnlijk zal je daarvoor naar Amerika moeten...

Zie onderstaand filmpje vanaf 0:30

http://www.youtube.com/watch?v=Oj-Yocccn1M

Misschien helpt het als je giraffe vlees eet :roflol::roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Misschien helpt het als je giraffe vlees eet :roflol::roflol:

Wow.. Je grappen beginnen nu ECHT slecht te worden..
Iniedergeval, ja groeihormonen, hoe wou ik daar aan moeten komen??:P
Groeihormonen wist ik al, maar tenzij iemand ze in zn underground lab heeft zitten gaat dat 'm niet worden..

Nja close dan maar..
Thnx:)

Jammer dat er niemand hapt....

@TS Wacht gewoon af, ik begon pas met groeien toen ik 15/16 was en heb nu eindelijk een enigszins respectabele lengte. Tot 2 jaar geleden was ik ook echt klein van stuk. Gewoon afwachten, wellicht word je 1.82-1.84 ofzo is toch ook mooi?

Als je ligt wordt je langer, 's morgens ben je iets langer dan 's avonds. Misschien als je komende 2 jaar blijft liggen .....

Komt omdat tussenwervelschijven vocht opnemen. Zie het maar als een spons. Gedurende dag wordt deze spons uitgewrongen en gedurende de nacht neemt die weer vocht op. Scheelt zo'n 1-2cm

Ze geven het wel hoor. Maar alleen aan hele kleine mensen

Toch niks mis met je lengte man, ik was op jouw leeftijd een midget van 1m60. Ben nadien pas beginnen groeien. Met mijn 1m78 voel ik me zeker niet klein in België. Nederlanders zijn gemiddeld wel langere mensen.

En je hebt de perfecte lengte voor bodybuilding man, liever breed dan lang toch?

Terug
Naar boven