MuscleMeat

in lengte groeien

Fucked up dude, ik zie het somber in voor je. Al pak je nog 5 centimeter oid. erbij, 1m75 is ook een midget lengte. Je zal maar moeizaam serieus genomen worden in het zakenleven (ik neem geeneen van m'n klanten die <1m80 zijn serieus), en geen meid die je zal zien staan joh. Ik hoop voor je dat je of heel slim bent, of een enorme brede bodybuilder gaat worden om nog enigszins te compenseren, anders gaat je leven echt enorm floppen. Succes.
Nou Galen, dan weet je nu ook hoe ik tegen jou aankijk. Midget! :p
---------- Toegevoegd om 17:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------
@Louis13: ik zou me maar niet druk maken om je lengte. Hoe lang je uiteindelijk wordt, heb je niet in de hand, en ik zou me maar niet inlaten met allerlei kunstmatige ingrepen. Er zijn wel belangrijker zaken in het leven. Probeer gewoon datgene te doen waar je gelukkig van word en accepteer jezelf. 1m70 is zeker niet het einde van de wereld! 2m11 trouwens ook niet ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dit, het lijkt me inderdaad vooral iets waar je maar mee moet leren leven. Denk aan het feit dat je niet wordt toegelaten in de meeste attracties bij six flags, je minstens tot je 30ste je ID kaart moet laten zien wanneer je een biertje koopt (en hetzelfde geldt tot toegang in clubs), je nooit hogerop komt in loondienst omdat je niet serieus wordt genomen, je als eigen baas wordt weggelachen door potentiele klanten, je ouders teleurgesteld zijn in je, etc.

Maar het heeft ook zo ze voordelen hoor, je hebt in een vliegtuig meer beenruimte en je kunt kinderzitjes benutten op de daarvoor aangewezen plaatsen. Ook kun je in kledingzaken gewoon rondkijken bij de kinderkleding.

Zou jij op je 23e je niet beter op je werk focussen dan de hele dag in een topic te posten met als bedoeling mensen van 16 jaar te kleineren? Dat is al een reden voor mij om JOU niet serieus te nemen. Het is dat ik het kut vind dat ik klein ben maar er verder niet mentaal mee zit, maar anders was je niet zo slim bezig geweest Galen. Voortaan even nadenken voor je zulke dingen zegt! Verder zul je vast een goed sociaal leven hebben en het goed doen in het zakenleven met je 20k posts en je indrukwekkend snelle reacties in het topic!

Ik ga maar eens slapen.

Zou jij op je 23e je niet beter op je werk focussen dan de hele dag in een topic te posten met als bedoeling mensen van 16 jaar te kleineren? Dat is al een reden voor mij om JOU niet serieus te nemen. Het is dat ik het kut vind dat ik klein ben maar er verder niet mentaal mee zit, maar anders was je niet zo slim bezig geweest Galen. Voortaan even nadenken voor je zulke dingen zegt! Verder zul je vast een goed sociaal leven hebben en het goed doen in het zakenleven met je 20k posts en je indrukwekkend snelle reacties in het topic!

Ik ga maar eens slapen.
Ik hoef je helemaal niet te kleineren, je bent al klein.

---------- Post added at 23:54 ---------- Previous post was at 23:40 ----------

Hoody, moet jij ook zo erg aan een citaat van Mister10 denken bij bovenstaande post van TS :roflol:?

Ik hoef je helemaal niet te kleineren, je bent al klein.

---------- Post added at 23:54 ---------- Previous post was at 23:40 ----------

Hoody, moet jij ook zo erg aan een citaat van Mister10 denken bij bovenstaande post van TS :roflol:?

Godver nee, er zijn er zoveel, wel aan een bepaald mannetje waarvan jij vond dat die wel goed over weg zou kunnen met Mister10.

Die zit gelukkig nog in mijn database en zal ik wel onbewust hebben vergeleken:scratch:

Helaas vond ik die van Mister10 toch genialer dan dit knullig versje, vandaar dat mijn associatie meer ligt op dat andere knulletje die ook over je sociaal leven begon :cool:

Ik ga maar eens slapen.

Ik zou als ik jou was in een wijk vol met Turken gaan wonen, dan heb je niet het gevoel dat je zo klein bent.

Zegt een turk van krap 190

Ik ga maar eens slapen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het lijkt mij overigens dat buff zijn op zich, onvoldoende compensatie is om echt dominant te zijn binnen onze samenleving:scratch:

Gepaard met zelfverzekerdheid wordt 't pas iets moois, helaas is dat juist een factor wat ontbreekt bij de meeste ''manlets'':rolleyes:

Er is voor iedereen hoop.

Terug
Naar boven