MuscleMeat

in lengte groeien

Nou, gedeeltelijk nu ik erover nadenk.

Ik ging vroeger nog wel eens naar van die bijeenkomsten voor ondernemers ('open coffees'), wat feitelijk een bijeenkomst voor losers is. Dan liep ik inderdaad nog weleens iemand tegen het lijf die dan vrij klein was, en nu achteraf moet ik bekennen dat ik dat soort mannetjes gewoon echt niet serieus kon nemen omwille hun fysieke uitstraling van nul komma niks, grotendeels door hun lengte :roflol:

Ik ging vroeger nog wel eens naar van die bijeenkomsten voor ondernemers ('open coffees'), wat feitelijk een bijeenkomst voor losers is. Dan liep ik inderdaad nog weleens iemand tegen het lijf die dan vrij klein was, en nu achteraf moet ik bekennen dat ik dat soort mannetjes gewoon echt niet serieus kon nemen omwille hun fysieke uitstraling van nul komma niks, grotendeels door hun lengte :roflol:

Dus zelfs een getraind (buff) persoon van onder de 1.80 kan je moeilijk serieus nemen? :roflol:

:(:o

:roflol:

Fucked up dude, ik zie het somber in voor je. Al pak je nog 5 centimeter oid. erbij, 1m75 is ook een midget lengte. Je zal maar moeizaam serieus genomen worden in het zakenleven (ik neem geeneen van m'n klanten die <1m80 zijn serieus), en geen meid die je zal zien staan joh.

Ik hoop voor je dat je of heel slim bent, of een enorme brede bodybuilder gaat worden om nog enigszins te compenseren, anders gaat je leven echt enorm floppen. Succes.

iedereen onder de 1m80 is praktisch gezien zowel geestelijk als lichamelijk gehandicapt

je beste optie is er gewoon een einde aan maken zo bespaar je iedereen een hoop ellende

Praat die jongen nog effe verder de put in zeg.
Het zal voor jullie misschien een geintje zijn, maar mensen die met zulke problemen kampen zitten er meer mee dan jullie denken.
1.70 is helemaal niet zo superklein. En als je dat blijft, so be it.
En ik weet 't, veel te serieuze reactie, maar je zult er versteld van staan hoeveel mensen psychische problemen hebben vanwege dit soort geintjes.

Aah jongens, kleineer die jongen nou niet zo! Kan me voorstellen dat het geen kleine problemen zijn die hij ervan ondervindt.
Verder heb je een kleine kans dat je nog eens een stuk of 15-20 cm erbij zal groeien. Zou me er dus maar een klein beetje druk om maken over je lengte en me meer gaan bezighouden met hou je ermee kan leven. Je lengte zal maar een klein deel van je leven beinvloeden, andere dingen zijn veel belangrijker.
Onthoudt: op ieder potje past ook een dekseltje hoe klein die kans en het potje ook is.

Aah jongens, kleineer die jongen nou niet zo! Kan me voorstellen dat het geen kleine problemen zijn die hij ervan ondervindt. Verder heb je een kleine kans dat je nog eens een stuk of 15-20 cm erbij zal groeien. Zou me er dus maar een klein beetje druk om maken over je lengte en me meer gaan bezighouden met hou je ermee kan leven. Je lengte zal maar een klein deel van je leven beinvloeden, andere dingen zijn veel belangrijker. Onthoudt: op ieder potje past ook een dekseltje hoe klein die kans en het potje ook is.
14y1r4p.png

Maak je niet druk joh, ik ben maar 1.50.

Zou je mij serieus nemen

srs en dubbelzinnig

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Maak je niet druk joh, ik ben maar 1.50.

haha ik neem jou ook niet serieus

jammer genoeg :S

Ik ben ook 1.70m

Gewoon mee leren leven :p

Ik ben ook 1.70m

Gewoon mee leren leven :p
Dit, het lijkt me inderdaad vooral iets waar je maar mee moet leren leven. Denk aan het feit dat je niet wordt toegelaten in de meeste attracties bij six flags, je minstens tot je 30ste je ID kaart moet laten zien wanneer je een biertje koopt (en hetzelfde geldt tot toegang in clubs), je nooit hogerop komt in loondienst omdat je niet serieus wordt genomen, je als eigen baas wordt weggelachen door potentiele klanten, je ouders teleurgesteld zijn in je, etc.

Maar het heeft ook zo ze voordelen hoor, je hebt in een vliegtuig meer beenruimte en je kunt kinderzitjes benutten op de daarvoor aangewezen plaatsen. Ook kun je in kledingzaken gewoon rondkijken bij de kinderkleding.

Dit, het lijkt me inderdaad vooral iets waar je maar mee moet leren leven. Denk aan het feit dat je niet wordt toegelaten in de meeste attracties bij six flags, je minstens tot je 30ste je ID kaart moet laten zien wanneer je een biertje koopt (en hetzelfde geldt tot toegang in clubs), je nooit hogerop komt in loondienst omdat je niet serieus wordt genomen, je als eigen baas wordt weggelachen door potentiele klanten, je ouders teleurgesteld zijn in je, etc. Maar het heeft ook zo ze voordelen hoor, je hebt in een vliegtuig meer beenruimte en je kunt kinderzitjes benutten op de daarvoor aangewezen plaatsen. Ook kun je in kledingzaken gewoon rondkijken bij de kinderkleding.

:roflol::roflol:

Terug
Naar boven