XXL Nutrition

Groene thee

WesleyBBB

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Iemand van jullie de groene thee drinkt? Ik meen dat groene thee je calorieen verbruik namelijk bevorderd.
Drink 3 maal daags een kopje groene thee, en het zal je geheid helpen in je cuttings fase.
(mits je gevoelige darmen hebt niet gebruiken).

Bij mij helpt dat ook, het voelt zelfs alsof je calorieen verbrand

Groene thee bevat veel anti-oxidanten en is ook goed bij cutten..

Espi

Groene thee.. is dat zon dure thee wat je ergens bij zon speciale winkel moet halen.of is dat gewone huis/tuin en keuken thee? :)

Vroeger wel, maar tegenwoordig in bijna elke super te koop en zeker bij AH.

groene thee is gewoon lekkerder dan gefermenteerde thee (zachter van smaak). Ik weet niet of de hoeveelheid thee in een kopje voldoende is om echt een merkbaar effect te hebben... misschien als je het zakje opeet ?

Groene thee schijnt voor best veel dingen goed te zijn.

Binnekort toch maar eens aan gaan beginnen...

Ik drink het in de cut én bulk. Er zijn trouwens nog een paar topics over geweest, dus zoek en gij zult vinden...

ik slik groene thee extract capsules (1fast :D )

lipton green tea is dat ook goed?

Ik drink ongeveer 2 liter "koude" groene thee per dag. Warm is dat spul gewoon niet weg te krijgen. Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die groene thee voor hun plezier drinken. :D

ka2 zei:
Ik drink ongeveer 2 liter "koude" groene thee per dag. Warm is dat spul gewoon niet weg te krijgen. Ik kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die groene thee voor hun plezier drinken. :D

Toch wel: ik. Toegegeven, het duurde een tijdje voor ik de smaak echt wist te waarderen, maar nu ben ik er weg van. Een lekkere pot thee groene thee moet je trouwens volgens de regels van de kunst zetten: je mag geen kokend water op de thee gieten, de thee moet een bepaalde tijd trekken (3-5 min.) en losse thee is doorgaans van een betere kwaliteit dan die in zakjes.

groene thee = heerlijk (je hebt te weinig voorstellingsvermogen Ka2)

ka2 zei:

haha toch wel :D

Ik drink sowieso elke dag groene thee.
Smaakt wel goed en blijkt toch wel bevordelijk te zijn voor gezondheid.

• Topic Starter Topic Starter
Stefanie zei:
lipton green tea is dat ook goed?

Ja hoor dat is prima ( 20 zakjes per pak ) neem aan dat je die bedoeld. Ik zelf drink groene thee van pickwick, zit zelfs nog een klein "limoen" smaakje aan :p

Ik merk dat de groene thee goed werkt mbt het calorieverbruik. Wat ook erg helpt is "CARPE DIEM", soort limonade (te verkrijgen bij AH) met natuurlijke basisstoffen, rijk aan anti-oxidanten, melkzuurbacterien etc.etc.

Laatst bewerkt:
Krijgen jullie ook ongeveer 25 minuten na het drinken van groene thee zo'n verschrikkelijke droog geheemelte? Het is niet echt een droge "bek" gevoel, maar meer een gevoel dat het leerachtig is. Beetje vreemd gevoel. Soms krijg ik trouwens ook een beetje een rush van groene thee, maar misschien komt dat omdat ik teveel groene thee drink :p

Terug
Naar boven