AndroidHealthClinic

Groene thee

Maakt het uit of je het warm of koud drinkt?

Anders is het wel leuk om in een flesje mee naar school te nemen (ofja leuk, gezond)

heeft de thee een betere werking dan de capsules?

Maar wat ik me afvroeg, kan je dat nergens in poedervorm ofzo krijgen om grotere hoeveelheden te maken en evt ook als koude drank doorheen de dag te drinken ?

Want om nu smorgens 20 zakjes te gaan laten uitlopen in een kan water :rolleyes:

1fast400

ik drink veel groene thee, is goed voor je anti oxidant etc, en ik vindt het gewoon lekkere thee

Je kan denk ik niet snel evenveel groene thee in capsulevorm binnen krijgen als gezette thee, tenzij je er maar 1 kopje slappe thee oid van maakt.
Atkins beveelt groene (en zelfs zwarte) thee van harte aan wegens de anti-oxidanten. Jammer alleen dat de zwarte thee een vreselijke bruine aanslag op de tanden geeft (althans, als je antibiotica slikt en dan zelfs al binnen 1,5 week): de tandarts moest er aan te pas komen en ik gebruik nu Sensodyne wit om het wit te houden.

hmm ik zal het dan ook is gaan proberen die groene thee hopelijk is het een beetje lekker maar wat hier al eerder is vermeld als je iets wat vaker drinkt of eet dan ga je de smaak vanzelf wat beter vinden niet altijd lekker maar wel gewoon eet of drinkbaar!

• Topic Starter Topic Starter
Moen zei:
Maar wat ik me afvroeg, kan je dat nergens in poedervorm ofzo krijgen om grotere hoeveelheden te maken en evt ook als koude drank doorheen de dag te drinken ?

Want om nu smorgens 20 zakjes te gaan laten uitlopen in een kan water :rolleyes:

Je moet het ook niet in zulke grote hoeveelheden drinken.
1. niet goed voor de darmen
2. kan goedkoper

drink 3 maal daags een vers gemaakt kopje groene thee en de rest gewoon puur water. Of je het merkt of niet, het zal je geheid helpen (in de cut) :cool:

ik denk dat ik voortaan 3 zakjes in 1,5 liter water doe en dat dan in 3 flesjes van 500 ml verdeel

kzag vandaag bij de super een pak: Pickwick Groene Thee... is dat wat?
aangezien thee irritant is om veel achter elkaar in een korte tijd te drinken (omdat et zo heet is :D:D ) is IJSthee wat makkelijker :D

kheb net 1,5 liter kokend water in een kan gedaan met 3 zakjes, die ik er zo uithaal, en dat laat ik dan zo ff afkoelen --> in de koelkast --> morgen ice tea!! :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja prima alternatief voor degene die niet graag thee drinken (of er geen tijd voor willen maken :)

Met een waterkoker is het zo gebeurd hoor ;)

Moen zei:

http://www.blackstarlabs.com/?cPath=17&products_id=179

1kg voor 69.95$.

45% EGCG!

En zoals je in dit [Link niet meer beschikbaar] artikel kunt lezen, wordt een dosering van 400mg EGCG aangeraden. Dit zou beter zijn dan verspreid over de dag die 400mg EGCG, dus beter 1 of 2 keer 400mg EGCG dan 2 of 3 keer 100/200mg........

Met die kilo van Black Star Labs heb je per gram zo'n 450mg EGCG :cool:

f*cking ecto zei:
kheb net 1,5 liter kokend water in een kan gedaan met 3 zakjes, die ik er zo uithaal, en dat laat ik dan zo ff afkoelen --> in de koelkast --> morgen ice tea!! :D

hehehe sterkte (koude thee... jakkes... ice-tea bevat volgens mij nogal wat suiker om het drinkbaar te maken, maar wie weet)

vind het wel te drinken :)

Ik heb net een kopje groene thee op.. smaakt goed en is niet duur:

kruidvat 10 zakjes (1 cup per bag) voor 0,69 euro. Drink nu voortaan elke niet refeed dag 1 kopje thee voor het trainen.

f*cking ecto zei:

drink nu dagelijks 1,5 liter groene thee, met perziksmaak, die ik verdeel in 3 flesjes van 500 ml. Ik doe er ook 5 zoetstofjes in (in die 1,5 liter).

Terug
Naar boven