MuscleMeat

groentje

het verschil is dat ik een zeer zwaar beendergestel heb.

aan mn sleutelbeen zit er niets van "vet" je zit direct op mn been..schouders idem, benen idem..

het enigste is mn buik, billen en mn "gat" daar zit het allemaal..

Botten wegen niet zo veel hoor.
Gemiddeld zo'n 3 kg ofzo??

Pak dan nog dat je dikke botten hebt dan is het nog maar 6 kg.

Je moet kei en kei hard zijn voor jezelf. Je moet niet tegen jezelf zeggen dat je zwaar gebouwd bent ofzo. Gewoon de ergste criticus zijn voor jezelf. Dan krijg je genoeg motivatie.

Ik raad je goede voeding aan. Niet teveel cheaten ermee en zwaar trainen.

Succes :)

• Topic Starter Topic Starter
ik weet wel dat ik te "dik" ben maar tis gewoon de bovenste helft van mn lichaam zit er niet zoveel "vet" tis gewoon mn buik en mn billen.

maar dat door iemand anders gezegd worden is niet zo fijn.

en die strepen bij je schouders dan? :(

En gaat het lukken met dat voedingsschema?

ik weet wel dat ik te "dik" ben maar tis gewoon de bovenste helft van mn lichaam zit er niet zoveel "vet" tis gewoon mn buik en mn billen.

maar dat door iemand anders gezegd worden is niet zo fijn.

Het is niet kwetsend bedoeld.
Vroeger had ik ook veel overgewicht.

Het is een zware en lange weg. Maar uiteindelijk zul je je doel halen.
Elke maand of 2 maand foto's maken en dan kijken of er progressie is.

ik heb het eens berekend en ik kom uit op 3286 geloof ik..
ik zal wel eens kijken hoe ik het beste kan uitdokteren..al vrees ik ervoor...

ik kom er langs geen kanten uit :/
kzal morgenvroeg eens op mn gemak kijken ervoor,
alles eens op mn gemak doorlezen,en kzal dan zien waar ik uitkom want nu....

waar kom je niet uit, behoefte? wat snap je niet?

En beter ga je morgen gelijk al op een geimproviseerd schema eten, iig geen junk meer eten.

ja hoeveel calorieen ik binnen mag hebben,ik kwam uit op 3286 maar weet niet of het juist is..
ben nu bezig met een schema dat ik morgen kan gaan beginnen ,
zal het straks eens posten :)

Weet je je VP al dan?

@JensB Het is waarschijnlijk de beste manier om iemand te motiveren, ik heb het gewicht wat ik nu heb eerder ook gehad, alleen niet in spier. Je moet gewoon keihard op de feiten worden gedrukt.

Alles, maar dan ook alles is op dit forum te vinden. Voor mijn part start je zelfs een log om je voortgang bij te houden, maar ga veranderen iig, dit is niet goed.

ja ik weet het wel..
daarom dat ik er iets wil aan doen..

ben nu bezig met een voedingschema.
dit is wat ik nu heb, maar ik weet niet hoeveel een gewone gekookte maaltijd bedraagt van calorieen...en ik kom lang niet aan mn 3000 calorieen

Bijlagen

Je zit rond de 3000 calorieen behoefte en je gaat 1000 eten? :eek: Hier ga je zeker gewicht mee afvallen, maar weinig vet vrees ik. Eigenlijk moet je op onderhoud eten en elke dag goed cardioen, of een combinatie.

ja ik weet het,ik zou nog moeten weten hoeveel calorieen een gekookte maaltijd heeft..
ik weet anders niet wat ik nog zou kunnen eten..
op een gewone dag eet ik maar smiddags en savonds dusja..
anders hulp zou welkom zijn van iemand die me wil helpen..

hoe bedoel je gekookte maaltijd, avondeten neem ik aan? die moet je eigenlijk skippen, alleen de groente is wel handig. Wat je nog meer kan eten? Hele eieren, rijst, noten, olijfolie, vlees noem maar op. Je hebt trouwens te weinig onverzadigde vetten, hou die het liefst boven de 20%. 25/45/30 is een mooie verhouding. (onverzadigde) vetten zijn erg belangrijk voor je en waar je dik van word is een overschot calorieen.

Laatst bewerkt:
hoe bedoel je gekookte maaltijd, avondeten neem ik aan? die moet je eigenlijk skippen, alleen de groente is wel handig. Wat je nog meer kan eten? Hele eieren, rijst, noten, olijfolie, vlees noem maar op. Je hebt trouwens te weinig onverzadigde vetten, hou die het liefst boven de 20%. 25/45/30 is een mooie verhouding. (onverzadigde) vetten zijn erg belangrijk voor je en waar je dik van word is een overschot calorieen.

25% eiwitten 45 % koolh. en 30% vetten bedoel je dan?

yep, is het wat beter verdeeld, het is niet heilig je ziet veel variatie.

dus mn eiwitten die 45 % is veel te veel?

dus mn eiwitten die 45 % is veel te veel?

1.8x gewicht in grammen eiwitten is zo ongeveer de naturel max dat een man met erg goede genen kan gebruiken, de rest van de eiwitten ziet het lichaam gewoon als calorieën, je spieren doen er in elk geval niks mee.
Aangezien jij niet eens spieren aan het opbouwen bent maar aan het cutten bent is 1.5x ook meer dan voldoende

Terug
Naar boven