Fitness Seller

Groot zelfontwikkeling topic

Bevat goede ideeën, zeker weten. Alleen het punt dat je ervoor moet gaan betalen zie ik nooit zo zitten. ;)

Mijn tip voor het begin van een productieve dag:
Ik begin tegenwoordig elke ochtend met het opmaken van mijn bed. Hierdoor begin ik direct met een taak die ik succesvol afmaak, zo help je je brein een goed begin van je dag te maken. Werkt voor mij perfect!

Bevat goede ideeën, zeker weten. Alleen het punt dat je ervoor moet gaan betalen zie ik nooit zo zitten. ;)

Mijn tip voor het begin van een productieve dag:
Ik begin tegenwoordig elke ochtend met het opmaken van mijn bed. Hierdoor begin ik direct met een taak die ik succesvol afmaak, zo help je je brein een goed begin van je dag te maken. Werkt voor mij perfect!

Earn1k is ook niet zo'n geweldig programma, dan kan je beter voor de accelerator van Tai Lopez gaan.

Geen slecht idee, ik probeer in mn eerste uur van de dag zoveel mogelijk huishoudelijke klusjes te doen; was ophangen, kamer opruimen etc. Kost mentaal weinig energie en je bent gelijk in beweging

Earn1k is ook niet zo'n geweldig programma, dan kan je beter voor de accelerator van Tai Lopez gaan.

Doel je op 67 steps? Zo ja, ooit geprobeerd of ervaringen hiermee?

Ik heb geen moeite om te betalen voor een hoop kennis, maar dan wil ik wel iets unieks. Gezien al die programma's enorm commercieel zijn heb ik hier weinig vertrouwen in.

Geen slecht idee, ik probeer in mn eerste uur van de dag zoveel mogelijk huishoudelijke klusjes te doen; was ophangen, kamer opruimen etc. Kost mentaal weinig energie en je bent gelijk in beweging

idd dit probeer ik nu ook te doen. Werkt echt wel goed. Sowieso werkt een opgeruimde kamer veel beter

grootste probleem dat ik heb mtb zelfontwikkeling is dat ik gewoon teveel achter mn laptop zit. Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt nog niet echt om mn dagen nuttig te besteden :(

idd dit probeer ik nu ook te doen. Werkt echt wel goed. Sowieso werkt een opgeruimde kamer veel beter

grootste probleem dat ik heb mtb zelfontwikkeling is dat ik gewoon teveel achter mn laptop zit. Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt nog niet echt om mn dagen nuttig te besteden :(

Er is software die je zo in kan stellen dat je bepaalde sites bijv maar 30min per dag kan bezoeken, of helemaal niet. Ben de naam ff kwijt, but google is your ally

@TheDutchOak: heb jij de accelerator van Tai Lopez geprobeerd? Ik overweeg namelijk het programma te gaan doen en ben benieuwd. Zijn er nog meer mensen hier die het kennen?

Ik ook. Heb je toevallig interesse om te kijken of het mogelijk is dat programma samen aan te schaffen? Scheelt weer 500 euro die ik eigenlijk niet heb :)

Ik ook. Heb je toevallig interesse om te kijken of het mogelijk is dat programma samen aan te schaffen? Scheelt weer 500 euro die ik eigenlijk niet heb :)

Haha ik heb het geld binnenkort wel, het hele idee is dat het programma op je eigen doelen gericht wordt, dus delen lijkt me niet heel praktisch

---------- Toegevoegd om 07:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:59 ----------

Net van de gf gekregen:

Meditations van Aurelius
The analects van confusius

much love

Ze vindt je een roidrager gr

Haha ik heb het geld binnenkort wel, het hele idee is dat het programma op je eigen doelen gericht wordt, dus delen lijkt me niet heel praktisch

---------- Toegevoegd om 07:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:59 ----------

Net van de gf gekregen:

Meditations van Aurelius
The analects van confusius

much love

Deze wil ik binnenkort ook gaan lezen. Die zit zeker bij m'n volgende bestelling bij. :cool:

Net halverwege 'thinking fast en slow' gestopt. Het onderwerp zelf vind ik interessant, maar ik vind het ontzettend saai en langdradig geschreven. Kan aan mij liggen though, ik geraak echt met moeite vooruit in het boek. Laat hem nu maar ff aan de kant liggen. 'Getting things done' zit ik halverwege, door dat boek krijg ik stilletjes orde in mijn ziekelijke chaos. :p

Denk er ook aan om spaans of duits te gaan leren, maar m'n dagen zijn nu eigenlijk al vrij gevuld. Moet ik daar ook weer tijd voor maken.

Ze vindt je een roidrager gr

We hadden gister 3 jaar en ze wilde wat kleins geven, ik gaf haar de keus uit 5 boeken en met haar geschiedenis achtergrond vond ze dit de leukste. Ze zei ook gelijk dat ze zelf wilde lezen :D

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Deze wil ik binnenkort ook gaan lezen. Die zit zeker bij m'n volgende bestelling bij. :cool:

Net halverwege 'thinking fast en slow' gestopt. Het onderwerp zelf vind ik interessant, maar ik vind het ontzettend saai en langdradig geschreven. Kan aan mij liggen though, ik geraak echt met moeite vooruit in het boek. Laat hem nu maar ff aan de kant liggen. 'Getting things done' zit ik halverwege, door dat boek krijg ik stilletjes orde in mijn ziekelijke chaos. :p

Denk er ook aan om spaans of duits te gaan leren, maar m'n dagen zijn nu eigenlijk al vrij gevuld. Moet ik daar ook weer tijd voor maken.

Ik had hetzelfde bij fast and slow, had het idee dat ik het wel snapte na een bladzijde of 80

Ga nu leren schaken van mn buurman, kwam erachter dat hij blijkbaar regionaal kampioen was op zn 14de ofzo

Zo webinar van Tai Lopez. Zit weer klaar met pen en papier, vorige live talk was erg goed vond ik.

verder nog...

-Vandaag Managing Oneself gelezen, kort en krachtig boekje met veel praktische tips. Leest makkelijk weg.

-The Happiness Hypothesis aangeschaft, binnenkort in beginnen.

Morgen weer nieuwe boeken binnen:

'Money master the game' van tony robbins
'48 laws of power'
' The power broker'

Paar goede revieuws over het eerste gelezen en aangezien ik aan het sparen ben om in het kort een huis te kopen kan ik wel wat raad gebruiken. :o

Momenteel nog bezig in:

'Metabolic regulation' Keith N. Frayn
'A brief History of Time' Stephen Hawking

Horizonten wat verruimen. :p

Morgen weer nieuwe boeken binnen:

'Money master the game' van tony robbins
'48 laws of power'
' The power broker'

Paar goede revieuws over het eerste gelezen en aangezien ik aan het sparen ben om in het kort een huis te kopen kan ik wel wat raad gebruiken. :o

Momenteel nog bezig in:

'Metabolic regulation' Keith N. Frayn
'A brief History of Time' Stephen Hawking

Horizonten wat verruimen. :p

Money mtg kan je zeker wat dingen van leren, heb em bijna uit :)

speciaal voor corleone: https://www.youtube.com/watch?v=ykmwCyHlDXM

Aangeschafte reads:
Snap, body language
Art of the deal
Meditations by marcus aurelius
The analects by confusius
The essential drucker, 60 years of druckers essential writings on management
Innovation and entrepreneurship by drucker

Ben begonnen met schaken, best tof omdat m'n buurman jeugdkampioen was van Zeeland
Ben ook artikels aan het schrijven over voeding en fitness
Werk aan m'n site, hopelijk eindelijk aan het eind van de maand online
2 boeken in de maak, 1 over fitness en voeding en 1 over afvallen

lekker druk

Nog wat nieuwe boeken:
The churchill factor
The power of now
The art of war
De germanen
The total money makeover

48 laws of power: ondanks grote twijfels dit aan te schaffen vond ik het een heerlijk boek, imo één van de betere die ik al gelezen heb. Veel levenslessen en verwijzingen naar de geschiedenis. Iets wat mij bijzonder interesseert. Allemaal geschreven in een informatieve stijl, niet teveel poespas gewoon het punt duidelijk maken. Ik hou van zo'n schrijfstijl. Verschillende personages die in het boek geregeld voorkomen zijn imo ook de moeite om verder in te verdiepen. Ga zeker nog boeken van deze auteur lezen.

Money master the game: Ook al een serieus stuk van gelezen en zeker al wat geleerd, soms is het wel wat langdradig ingepakt maar dat heeft hij met al zijn boeken. Niet dat het echt vervelend leest, maar ik hou ervan als het 'straight to the point' is.

Verder terug wat rustiger met m'n werk dus eens kijken of ik de tijd kan vinden om nog een projectje te starten.

Terug
Naar boven