XXL Nutrition

Grote brede bajesklanten

Noobje79

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik zit soms wel eens documentaires te kijken over gevangenissen en het valt me op dat er heel veel grote en brede mannen rond lopen.
Maar hoe kan dat dan? Ik dacht namelijk dat ze beroerd te eten kregen daar?

Groeten.

pikken het eten van de kleine smalle ventjes ?

denk dat de meesten er wel "groot" binnengaan hoor.

... en als ze er drugs kunnen binnensmokkelen, dan zullen ze er ook wel anabolen kunnen binnensmokkelen hoor!

Bovenstaande + het feit dat de regels voor voeding en beweging waarschijnlijk niet zo nauw werken.

ja en ze hebben heel de dag de tijd om te kunnen trainen

NOu ze hebben toch ook wel de tijd daar om lekker te trainen...

Eten kan je ook de hele dag door als je maar geld neerlegt ;-)

topic 15484684

Ze hebben veel testosteron.

Ze zijn niet zo neurotisch bezig met alle randvoorwaarden, en beuken gewoon.

+ dat ze veel rust hebben naast trainen.. heel belangrijk..

Ik heb een keer in een soortgelijk topic gelezen dat je gewoon een bepaald bedraag aan geld per maand krijgt en daar van rond moet te zien komen. Het scheen ook niet zo'n beroerd bedrag te zijn en dus kun je ook veel voedsel kopen;). Trainen kan altijd wel in de bajes

Dat bedrag is 2,14e of iets in die trend

Die gasten trainen en slapen wat ze willen. De meeste zijn ook niet helemaal naturel gehe

vraag het eens aan klusmier, da's nog een ex-bajesklant :D

zwarte genen + veel training + AAS + genoeg eten en genoeg rust.

buttcoïtus in the showers makes you big!

Anabolen zijn daar net zo vrij te krijgen als drugs. Bovendien zijn het meestal geen personen die zich afvragen of het wel gezond is wat je in je lichaam stopt.

+ soms wel jarenlang de tijd en materiaal om te trainen

Onzin dat ze veel tijd hebben om te trainen. Zijn vaste momenten net als werken. Niet meer dan een gemiddeld persoon. Anabolica is uiteraard een veel gebruikt goed.

Terug
Naar boven