MuscleMeat

grow - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? vergoot spiermassa
    vergroot kracht
    vergroot prestaties in je slaapkamer
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? b&f
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? krijg altijd kadootjes van b en f
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja zeker zou ik dit wel weer eens kopen \
    houd je testo toch wat hoger

Mijn review:

hier dan mijn review

de eerste twee weken merk je eigenlijk niet zo heel erg veel
had alleen wel meer honger de eerste twee weken
maar omdat mijn dieet eigenlijk alleen maar uit eiwitten bestaat en alleen in de ochtend uren uit carbs

ben ik door dit supplement niet zwaarder geworden ben wel wat droger en harder geworden
en ik ben zeer duidelijk sterker geworden kan meer drukken en tillen dan voorheen dus dat is een groot plus punt

ben ook benieuwd als ik weer in de bulk ga wat het dan doet

prestaties in de slaapkamer kan ik niet zeggen of die minder of beter zijn
is eigelijk altijd goed geweest:D

al met al toch een produckt om eens mee te nemen zo nu en dan

ik ga het zeker nog eens kopen en dan als ik weer in de bulk ga

image.jpg
 
Kan Grow! samen met Magnificent gebruikt worden??
Iemand ervaring hiermee?

Ja zeker! Zijn 2 totaal verschillende producten. Beide een goede combi! Grow richt zich op de testosteron productie/verhoging en Magnificent op het herstel na een intensieve training, succes!
 
Ik ga volgende week dezelfde combinatie proberen, twijfel alleen nog tussen Grow en Intimidate maar denk dat het Grow wordt, heb wel vertrouwen in het eigen merk van BenF
 
Ik heb vandaag mn Grow! binnen met Magnificent en Whey perfection. Eens kijken hoe dat gaat uitpakken.
 
Ik heb vandaag mn Grow! binnen met Magnificent en Whey perfection. Eens kijken hoe dat gaat uitpakken.

We zijn benieuwd wat je er van vindt:D

- Eldert
 
Ik probeer het te loggen en te posten. Helaas was ik Magnificent vergeten te bestellen, heb deze 10 minuten later alsnog besteld, kon helaas niet meer samengevoegd worden!
 
Ik probeer het te loggen en te posten. Helaas was ik Magnificent vergeten te bestellen, heb deze 10 minuten later alsnog besteld, kon helaas niet meer samengevoegd worden!

Helaas, als je maar je producten krijgt toch;)

- Eldert
 
Deze gister binnengekregen, ik zal de komende weken sporadisch een postje plaatsen over hoe het bevalt!

Gebruik het vanwege te laag testosteron na een lange tijd (4jaar, in de pubertijd) hoop stress.

Gisteren bij het avondeten eentje genomen en 30 minuten voor mijn training nog Napalm pre-workout genomen, superlekker getraind (zal wel door de Napalm komen, mn eerste pre-workout in een hele lange tijd) en vervolgens een half uur voor het slapen gaan nogmaals een capsule ingenomen.

Heel vaag gelegen in bed, een superwarm en lekker gevoel gehad (nogmaals kan ook door de Napalm komen) en half liggen hallucineren.
Rond een uur of 4 's nachts wakker geworden en vrijwel meteen weer in slaap gevallen.

Vanmorgen werd ik wakker rond kwart voor 7 en kon verrassend genoeg voor het eerst in maanden mn bed uitkomen, echt ziek lekker geslapen dus.

Morgen misschien weer een update!
 
Komt van de geranamine ;) Grow! verbetert de slaap..
 
Komt van de geranamine ;) Grow! verbetert de slaap..

Inderdaad, iig een heel vreemd gevoel om na zo'n korte nachtrust toch zo uitgerust te zijn, en vooral de geestelijke alertheid bevalt me wel.

Voel me op dit moment alsof ik 15 jaar ben; ik denk dus maar aan 1 ding.:D

Ik moet nog zien of het ook daadwerkelijk effect zal hebben in de sportschool, sinds vorige week begonnen met het vastleggen van alle stats dus we zullen zien of de testosteron iets van effect heeft.

Wel merk ik iets dominanter gedrag, maar dan kan ook een placebo-effect zijn.

Binnenkort meer!
 
Hoi ik heb ook weer een potje grow besteld!

Ik ben erg tevreden met grow...3keer daags in tablet.

Is zeker ook goed voor de libido heb geen klachten van me vriendin haha.

Gr Ries
 
Hoi ik heb ook weer een potje grow besteld!

Ik ben erg tevreden met grow...3keer daags in tablet.

Is zeker ook goed voor de libido heb geen klachten van me vriendin haha.

Gr Ries

Dat inderdaad.

Ik moet wel opmerken dat wanneer je deze in combinatie met Napalm gebruikt je echt ligt te spacen in je bed.
Ik had dit ook de eerste keer dat ik deze combineerde en dacht dat het misschien kwam doordat ik al een tijdje geen pre-workout had gebruikt en heb ze toen apart van elkaar genomen.

In die twee dagen heb ik niet liggen spacen. Gisteren weer voor het eerst beide gecombineerd en wederom liggen spacen, heerlijk.:D:rolleyes:
 
Hoi ik heb ook weer een potje grow besteld!

Ik ben erg tevreden met grow...3keer daags in tablet.

Is zeker ook goed voor de libido heb geen klachten van me vriendin haha.

Gr Ries
Bedankt voor je review! Houd me op de hoogte :)
Dat inderdaad.

Ik moet wel opmerken dat wanneer je deze in combinatie met Napalm gebruikt je echt ligt te spacen in je bed.
Ik had dit ook de eerste keer dat ik deze combineerde en dacht dat het misschien kwam doordat ik al een tijdje geen pre-workout had gebruikt en heb ze toen apart van elkaar genomen.

In die twee dagen heb ik niet liggen spacen. Gisteren weer voor het eerst beide gecombineerd en wederom liggen spacen, heerlijk.:D:rolleyes:
Super, gaat lekker hoor ik wel. Alles voor een maximaal resultaat. Met Grow! en Napalm moet dat ook zeker lukken. Houd ons up2date! :)

Ralf
 
Vanavond weer tijd voor een combi van Grow! en Napalm, reuze benieuwd of ik vannacht weer zo lekker slaap.

Moet trouwens zeggen dat het wel zo'n beetje over is met het goed slapen, steeds vaker moe na 7-8 uur slaap. Moet er dan ook weer bij zeggen dat ik wat losser ben met m'n voeding op het moment (minder koolhydraten vooral en zo nu en dan eens een eiwit shake vergeten)

Maargoed, vanavond dus weer de combi!
We shall see!!
 
Ik gebruik Grow! icm Whey perfection en Magnificent, ik ben nu met de 4e dag bezig. Trainingen gaan lekker maar heb nog niet zo zeer het idee dat het door Grow! komt, daar is het misschien ook nog te vroeg voor.
 
De training van gisteravond was gewoonweg weer WAUW, ongelovelijk. Ik had eerst wat moeite met opstarten, maar uiteindelijk ging ik als een tierelier, wederom al mijn PR's verbroken! :D

Nouja goed, het is dan ook wel pas de tweede week dat ik echt met een schema werk (JeFit app) maar toch!

Anyhow, een geweldig gevoel tijdens en na het trainen gehad, high van de endorfine op de fiets gezeten en uiteindelijk weer zalig in slaap gevallen. Dat is by the way 1 van de dingen die ik wel heel erg bijzonder vind aan grow (Tja of aan Napalm, kan ook): Dat ik gewoon geen moeite heb met in slaap komen. Normaliter lig ik altijd nog een uur te woelen en te draaien in bed, tegenwoordig browse ik nog eventjes snel langs facebook en moet ik daarna mn mobiel aan de kant gooien omdat ik te moe wordt.


Tot nu toe nog steeds heel erg tevreden over zowel Grow! als Napalm.
Vanmiddag weer even naar de sportschool, hoewel ik eigenlijk een rustdag heb (planning komt niet anders uit)

Tot de volgende update!
 
Zo dan! Dat klinkt goed zeg en overtuigend! Ben benieuwd verder.


De training van gisteravond was gewoonweg weer WAUW, ongelovelijk. Ik had eerst wat moeite met opstarten, maar uiteindelijk ging ik als een tierelier, wederom al mijn PR's verbroken! :D

Nouja goed, het is dan ook wel pas de tweede week dat ik echt met een schema werk (JeFit app) maar toch!

Anyhow, een geweldig gevoel tijdens en na het trainen gehad, high van de endorfine op de fiets gezeten en uiteindelijk weer zalig in slaap gevallen. Dat is by the way 1 van de dingen die ik wel heel erg bijzonder vind aan grow (Tja of aan Napalm, kan ook): Dat ik gewoon geen moeite heb met in slaap komen. Normaliter lig ik altijd nog een uur te woelen en te draaien in bed, tegenwoordig browse ik nog eventjes snel langs facebook en moet ik daarna mn mobiel aan de kant gooien omdat ik te moe wordt.


Tot nu toe nog steeds heel erg tevreden over zowel Grow! als Napalm.
Vanmiddag weer even naar de sportschool, hoewel ik eigenlijk een rustdag heb (planning komt niet anders uit)

Tot de volgende update!
 
ff snel weer een update.

Ik voel me met de dag geiler worden. (ja echt, geiler als in coïtus willen)
Ook heb ik nog steeds geen enkele moeite met in slaap komen, de slaap is iets verbeterd ook, ik heb vannacht plus minus 5,5 uur geslapen en voel me nog redelijk wakker, wel wat opstart probleempjes gehad maar dat is nou eenmaal niet anders.

Voor de rest heb ik het gevoel dat mn spieren iets voller zijn, niet qua omvang maar qua dichtheid.

Vanavond weer een nieuwe training met de combi Napalm+Grow!, eens zien of het ook zo 'n heerlijk effect heeft bij de Borst en Triceps.

Overigens heb ik vandaag ook Dexaprine gehad (zie signature) en heb geen problemen ondervonden met de combinatie van deze twee.

Ook misschien handig om te vermelden aangezien ik dit nog niet eerder heb gelezen: De capsules zijn ontzettend makkelijk in te nemen; ik heb wel eens een pil die blijft hangen in je mond of je keel maar dit heb ik nog niet ervaren met Grow!, klein pluspuntje dus!

Jullie horen nog van me!

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 14:31 ----------

P.S.

Heb in de laatste tijd een paar discussies met anderen gehad, dit heb ik wel vaker, maar deze keer kon ik de tegenpartij makkelijk de hoek in lullen. Met andere woorden, t lijkt alsof ik een stukje assertiever, misschien zelfs agressiever ben geworden.

Nu moet ik daar wel bij zeggen dat ik van nature geen agressief persoon ben en volgens de studie hieronder blijkt dat niet agressieve personen niet bepaald agressiever worden van een hogere testosteron-spiegel dus ook hierover kan ik niet met zekerheid zeggen dat dit door Grow! komt.

http://www.ergogenics.org/agressie4.html
 
gaat grow eruit?
ik zie op de site van b&f op=op
Gr Ries
 
ff snel weer een update.

Ik voel me met de dag geiler worden. (ja echt, geiler als in coïtus willen)
Ook heb ik nog steeds geen enkele moeite met in slaap komen, de slaap is iets verbeterd ook, ik heb vannacht plus minus 5,5 uur geslapen en voel me nog redelijk wakker, wel wat opstart probleempjes gehad maar dat is nou eenmaal niet anders.

Voor de rest heb ik het gevoel dat mn spieren iets voller zijn, niet qua omvang maar qua dichtheid.

Vanavond weer een nieuwe training met de combi Napalm+Grow!, eens zien of het ook zo 'n heerlijk effect heeft bij de Borst en Triceps.

Overigens heb ik vandaag ook Dexaprine gehad (zie signature) en heb geen problemen ondervonden met de combinatie van deze twee.

Ook misschien handig om te vermelden aangezien ik dit nog niet eerder heb gelezen: De capsules zijn ontzettend makkelijk in te nemen; ik heb wel eens een pil die blijft hangen in je mond of je keel maar dit heb ik nog niet ervaren met Grow!, klein pluspuntje dus!

Jullie horen nog van me!

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 14:31 ----------

P.S.

Heb in de laatste tijd een paar discussies met anderen gehad, dit heb ik wel vaker, maar deze keer kon ik de tegenpartij makkelijk de hoek in lullen. Met andere woorden, t lijkt alsof ik een stukje assertiever, misschien zelfs agressiever ben geworden.

Nu moet ik daar wel bij zeggen dat ik van nature geen agressief persoon ben en volgens de studie hieronder blijkt dat niet agressieve personen niet bepaald agressiever worden van een hogere testosteron-spiegel dus ook hierover kan ik niet met zekerheid zeggen dat dit door Grow! komt.

http://www.ergogenics.org/agressie4.html

Blij dat je zulke mooie resultaten boekt! Ik merk het zelf ook hoor, je bent gewoon vlotter, meer alert en scherp.

gaat grow eruit?
ik zie op de site van b&f op=op
Gr Ries

Klopt, intimidate loopt namelijk een stuk beter.
gaat grow eruit?
ik zie op de site van b&f op=op
Gr Ries

Klopt, intimidate loopt een stuk beter.

-Mike
 
Die is wel duur vind ik!
Normaal 59,90 voor 30 pillen bijna 2 euro per pil...
Ik zie dat hij nu voor 29,90 maar heb pas grow besteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven