XXL Nutrition

grow - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? vergoot spiermassa
    vergroot kracht
    vergroot prestaties in je slaapkamer
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? b&f
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? krijg altijd kadootjes van b en f
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja zeker zou ik dit wel weer eens kopen \
    houd je testo toch wat hoger

Mijn review:

hier dan mijn review

de eerste twee weken merk je eigenlijk niet zo heel erg veel
had alleen wel meer honger de eerste twee weken
maar omdat mijn dieet eigenlijk alleen maar uit eiwitten bestaat en alleen in de ochtend uren uit carbs

ben ik door dit supplement niet zwaarder geworden ben wel wat droger en harder geworden
en ik ben zeer duidelijk sterker geworden kan meer drukken en tillen dan voorheen dus dat is een groot plus punt

ben ook benieuwd als ik weer in de bulk ga wat het dan doet

prestaties in de slaapkamer kan ik niet zeggen of die minder of beter zijn
is eigelijk altijd goed geweest:D

al met al toch een produckt om eens mee te nemen zo nu en dan

ik ga het zeker nog eens kopen en dan als ik weer in de bulk ga

image.jpg
 
Wanneer doen jullie Grow weer eens in de aanbieding? plz. ;)
 
Wanneer doen jullie Grow weer eens in de aanbieding? plz. ;)

Ik ga het gelijk voor je voorstellen;)Houdt de aanbiedingen dus regelmatig in de gaten! Mochten we nieuws hebben zal dit natuurlijk ook op het forum bekend worden gemaakt!:D

Tim
 
Dat is een prima combi! Je zou qua Multivitamine gericht op bodybuilding(zie dosering) kunnen denken aan een Animal Pak of BodyBuilding Vitamin Pack(B&F). Tevens zou u voor tijdens het trainen nog een aminozuurproduct kunnen nemen zoals de Muscle Protect!;) mooi meegenomen is dat deze ook nog eens erg lekker is qua smaak:D

Tim
Bedankt voor je reply :)
 
Heb het ook besteld vandaag. Wel heb ik even de volgende vraag:
Kan het kwaad als je eens een dag zou overslaan, of moet je echt elke dag het 3x innemen? Want stel je kan door drukte met school ofzo ee week maar max. 2-3 x trainen, is het dan niet zonde om die 4-5 overige dagen deze pillen te slikken?
 
Heb het ook besteld vandaag. Wel heb ik even de volgende vraag: Kan het kwaad als je eens een dag zou overslaan, of moet je echt elke dag het 3x innemen? Want stel je kan door drukte met school ofzo ee week maar max. 2-3 x trainen, is het dan niet zonde om die 4-5 overige dagen deze pillen te slikken?

Beste Paulvri,

Wij raden aan 3 capsules per dag te nemen, op zowel rust- als trainingsdagen. Dit omdat het product je testosteron een boost geeft. Dit staat los van het feit of je die dag wel of niet traint ;)
Één keer een dag geen capsules nemen is geen ramp, maar probeer de aanbevolen dosering wel aan te houden voor maximale resultaten :)

Bart
 
Kan ik Grow ook gebruiken met creatine en vaso grow van dedicated?
 
Kan ik Grow ook gebruiken met creatine en vaso grow van dedicated?

Dit is mogelijk. Let er wel op dat je niet teveel producten met dezelfde werking/ingrediënten combineert. Don't overdo it :D

Bart
 
Kun je Grow gebruiken i.c.m. creatine en ZMA?
 
Bart has left the house.
 
Oké dankje!
 
Je moet geen producten van B&F gebruiken. In al hun eiwitproducten zit 20% minder eiwit en veel meer koolhydraten dan op het label vermeld staat. Van vitamines etc kopen ze goedkoop afgekeurde partijen op.

Lees even wat rond op het forum hier dan zal je zien dat het oplichters zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven