XXL Nutrition

Review grow - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? vergoot spiermassa
    vergroot kracht
    vergroot prestaties in je slaapkamer
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? b&f
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? krijg altijd kadootjes van b en f
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja zeker zou ik dit wel weer eens kopen \
    houd je testo toch wat hoger

Mijn review:

hier dan mijn review

de eerste twee weken merk je eigenlijk niet zo heel erg veel
had alleen wel meer honger de eerste twee weken
maar omdat mijn dieet eigenlijk alleen maar uit eiwitten bestaat en alleen in de ochtend uren uit carbs

ben ik door dit supplement niet zwaarder geworden ben wel wat droger en harder geworden
en ik ben zeer duidelijk sterker geworden kan meer drukken en tillen dan voorheen dus dat is een groot plus punt

ben ook benieuwd als ik weer in de bulk ga wat het dan doet

prestaties in de slaapkamer kan ik niet zeggen of die minder of beter zijn
is eigelijk altijd goed geweest:D

al met al toch een produckt om eens mee te nemen zo nu en dan

ik ga het zeker nog eens kopen en dan als ik weer in de bulk ga

image.jpg

Ik maak eerst me grow maar op...als hij echt zo goed is ga ik misschien wel om!
Je wilt natuurlijk wel het beste wat er te koop is.

Gezien de ingrediënten heb je met Grow! echt een topper :) Als je het 'kuurtje' afmaakt, weet ik zeker dat je resultaat hebt!

Ralf

:thumbs:

Ralf

Ik ben 18, zal grow bij mij ook werken of is het onverstandig?

Waar trouwens niets mis mee is...

Kan je dit gebruiken icm creatine ?

Gebruik het nu ook sinds een dag of 3. Volgens velen nog niet echt het moment om een review te kunnen geven maar desondanks tot zover mijn ervaring: energieker, slaap goed & ben wellicht wat gefrustreerder & in combinatie met "Double!" een keiharde work-out gehad gisteren.

Desondanks had ik nog een vraag;

Zal dit product na het gebruik hiervan er juist niet voor zorgen dat de natuurlijke aanmaak van het testosteronlevel/spiegel moeizamer gaat // afneemt?

Hallo,
Ik ben nieuw in deze wereld en heb onder andere Grow besteld en zonet binnen gekregen.
Alleen weet niet nog niet zo goed hoe ik deze moet gebruiken, moet dat in een shake of kan dit ook met water ingenomen worden?

Alvast bedankt!

Hallo,
Ik ben nieuw in deze wereld en heb onder andere Grow besteld en zonet binnen gekregen.
Alleen weet niet nog niet zo goed hoe ik deze moet gebruiken, moet dat in een shake of kan dit ook met water ingenomen worden?

Alvast bedankt!

Aanbevolen gebruik:
Neem als voedingssupplement 3 capsules per dag.

-1 capsule bij het ontbijt
-1 capsule bij het avondeten
-1 capsule voor het slapen gaan

Ja dat had ik ook gelezen.
Dus ik hoef ze niet open te maken en helemaal inslikken of puur innemen zonder iets erbij en alleen het 'poeder'?
(beginnersvraag;))

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag mn Grow! binnen met Magnificent en Whey perfection. Eens kijken hoe dat gaat uitpakken.

Ik ga vanaf volgende week ook Grow! & Magnificent gebruiken, met als toevoeging Whey Perfection/Kwark. Ik vraag me af of je er nog vitamine/amino pillen aan kan toevoegen? Zoals Opti-Men en dergelijke? Of zit in Grow! & Magnificent (&Whey Perf. voor de Amino's) al genoeg van dit ??

Ik ga vanaf volgende week ook Grow! & Magnificent gebruiken, met als toevoeging Whey Perfection/Kwark. Ik vraag me af of je er nog vitamine/amino pillen aan kan toevoegen? Zoals Opti-Men en dergelijke? Of zit in Grow! & Magnificent (&Whey Perf. voor de Amino's) al genoeg van dit ??

Dat is een prima combi! Je zou qua Multivitamine gericht op bodybuilding(zie dosering) kunnen denken aan een Animal Pak of BodyBuilding Vitamin Pack(B&F). Tevens zou u voor tijdens het trainen nog een aminozuurproduct kunnen nemen zoals de Muscle Protect!;) mooi meegenomen is dat deze ook nog eens erg lekker is qua smaak:D

Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven