XXL Nutrition

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Je gaat je nu heel dom voelen:

de tabel die je aanhaalt komt van een site die zich baseert op een rapport. Je kan het downloaden want het is een excel bestand waar je kan in scrollen, en daarin staan alle gemeenten.

Ik zei toch dat je niet intelligent genoeg was om de enorme hoeveelheid info op het internet correct te filteren.

En je negeert mijn vraag. Hoe kwam je aan die 2000?

Ja maar in dat bestandje staat niets over Marokkanen

en die 2000 was een gok zoals ik al zei, en ik zat er blijkbaar niet ver van. ;)

Marokkanen zijn over het algemeen chille mensen. Het zijn de berbers binnen dat volk die Marokkanen een slechte naam bezorgen. Dat is ook niet vreemd aangezien ze in het rifgebergte geen normen en waarden kennen. Criminaliteit en apengedrag is binnen die gemeenschap dan ook schering en inslag.
90% van de Marokkanen is berber al dan niet meer..

Voila, dit is het. Maar waarom hebben ze geen reet te doen? Ze voelen zich niet verbonden met België dus ze interesseren zich in niets.

Een gewone Vlaming of Hollander gaat in het weekend naar de voetbal per week of om de 2 weken waar hij zich kan uitleven. Dit is een uitlaatklep voor veel mensen.
Maar veel allochtonen doen dit niet omdat ze niet geïntegreerd zijn, waardoor ze een andere uitlaatklep nodig hebben. En bij sommige is dit dan het afranselen van onschuldige burgers.

Debiel naar de voetbal kijken in het weekend is voor u iets doen ? wie betaalt dit voor je ?
We spreken denk ik over een job/opleiding , zorgen voor een toekomst ,trouwen kinderen hebben .....

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 00:10 ----------

90% van de Marokkanen is berber al dan niet meer..

In NL,
Belgie is een ander verhaal
Antwerpen=berbers
Brussel= meer Arabs

Laatst bewerkt:
Dan snap ik al helemaal niet waarom je zoveel moeite doet om hen te beschermen :D
Ze hebben uiteindelijk alles in eigen handen hoor, en al die vooroordelen komen van ergens, laat hen nu maar eerst hun best doen, dan verdwijnen die vooroordelen al even snel. Zwarten hebben hier in België bvb een betere status dan pakweg Marokkanen.

Beschermen??
Dat doe ik niet. Waarop baseer je zoiets. Wat ik doe is reageren op racistische onzin. En vooroordelen verdwijnen echt niet omdat een groepje beslist zich braaf te gedragen. De Afro-Amerikanen hebben zeer lang geleden onder het racisme van de Amerikanen.

Nou voor een letter mooi zo,
antw is op mijn vraag

Ja, naar de voetbal gaan is voor mij een uitlaatklep. Voor andere mensen is dit bv gaan trainen (ook voor mij), zelf voetballen, tennis of weetikveel

naast studeren/werken, kinderen enzo hebben veel mannen een uitlaatklep nodig

Ja maar in dat bestandje staat niets over Marokkanen

en die 2000 was een gok zoals ik al zei, en ik zat er blijkbaar niet ver van. ;)

Ja, hier houdt het op. Je slaagt er niet in correct te debatteren.
Waarom denk je dat je er niet ver van zit? Een gok? Debatteer jij zo? Je schreeuwt maar wat, en dan baseer je daar dan je betoog op?

Je zei : "Gent staat er zelf niet tussen". Maar dat doet het wel. Je vindt dus bronnen waarvan je denkt dat die jouw verhaal steunen, maar als dan aangetoond wordt dat je nogmaals een bron fout hebt geinterpreteerd, dan zeg je maar dat je wat gokt.

En je zegt dat vreemdelingen geen reet te doen hebben omdat ze niet werken. Maar je weigert zelf te werken omdat je geen belastingen wil betalen. Wat ben jij toch een vreemde snotneus.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 00:16 ----------

Ja, en achter een volle zin zet je een punt. Tbeest die anderen tracht te corrigeren. Het moet niet gekker worden.

Ja, hier houdt het op. Je slaagt er niet in correct te debatteren.
Waarom denk je dat je er niet ver van zit? Een gok? Debatteer jij zo? Je schreeuwt maar wat, en dan baseer je daar dan je betoog op?

Je zei : "Gent staat er zelf niet tussen". Maar dat doet het wel. Je vindt dus bronnen waarvan je denkt dat die jouw verhaal steunen, maar als dan aangetoond wordt dat je nogmaals een bron fout hebt geinterpreteerd, dan zeg je maar dat je wat gokt.

Ik heb op de vorige pagina via statistiek aangetoond dat in Gent MAXIMUM 2120 mensen met Marokkaanse roots kunnen zitten.

Als je geen feiten onder ogen wil zien..

Ja, naar de voetbal gaan is voor mij een uitlaatklep. Voor andere mensen is dit bv gaan trainen (ook voor mij), zelf voetballen, tennis of weetikveel

Je hebt een uitlaatklep nodig na een harde week werken, niet? O wacht eens... je werkt niet.

Dus daar gaat mijn 21% Btw naar toe ?
Het kost mij elk jaar tussen de 15-16.000k

En je durft spreken over een ander ras?

per jaar:
6000euro BTW
6000euro Rijksdienst voor Sociale Zekerheid
3000euro z platen
Belastingen,
enz .. enzoo..

Laatst bewerkt:
Dat heb je niet. Verklaar me hoe je tot deze conclusie komt?

http://www.npdata.be/BuG/08/BuG-08.htm

In Antwerpen wonen het meeste niet-Europese vreemdelingen, nl. 6,7%, gevolgd door Mechelen (4,7%), Leuven, Lokeren, Vilvoorde, Genk en ook Leuven en Gent rond de 4%. Waar is echter de aanwezigheid van Marokkanen het hoogst, d.w.z. waar wordt de Belg het meest geconfronteerd met het beeld dat hij heeft van 'vreemdeling' en het stigma dat hen toebedeeld wordt? In Mechelen, met 3,5% Marokkaanse vreemdelingen, gevolgd door Antwerpen en Lokeren (2,5%), Vilvoorde (2,2%), Boom (1,8%) en Machelen (1,5%). Daarna volgen andere gemeenten met 1,3% en minder met ondermeer Houthalen-Helchteren (1,1%), Genk (0,9%), Sint-Niklaas (0,9%), Kortrijk en Temse (0,8%).

Ze sommen alle steden op met het aantal mensen met Marokkaanse roots. Hieruit blijkt dat Gent er niet bijzit. Maw we kunnen stellen dat in Gent minder dan 0.8 % Marokkaanse roots heeft, voor het gemak nemen we 0.8% (dit is dus het absolute maximum dat Gent kan hebben)

dan maken we de rekensom

0.008*265000 = 2120

Conclusie: er kunnen maximum 2120 mensen met Marokkaanse roots in Gent aanwezig zijn. :)

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 00:26 ----------

ooit al gewerkt ?

ooit van plan om te gaan werken ?

Ja en Ja :)
maar dit doet niet ter zake..

In Antwerpen wonen het meeste niet-Europese vreemdelingen, nl. 6,7%, gevolgd door Mechelen (4,7%), Leuven, Lokeren, Vilvoorde, Genk en ook Leuven en Gent rond de 4%. Waar is echter de aanwezigheid van Marokkanen het hoogst, d.w.z. waar wordt de Belg het meest geconfronteerd met het beeld dat hij heeft van 'vreemdeling' en het stigma dat hen toebedeeld wordt? In Mechelen, met 3,5% Marokkaanse vreemdelingen, gevolgd door Antwerpen en Lokeren (2,5%), Vilvoorde (2,2%), Boom (1,8%) en Machelen (1,5%). Daarna volgen andere gemeenten met 1,3% en minder met ondermeer Houthalen-Helchteren (1,1%), Genk (0,9%), Sint-Niklaas (0,9%), Kortrijk en Temse (0,8%).

Ze sommen alle steden op met het aantal mensen met Marokkaanse roots. Hieruit blijkt dat Gent er niet bijzit. Maw we kunnen stellen dat in Gent minder dan 0.8 % Marokkaanse roots heeft, voor het gemak nemen we 0.8% (dit is dus het absolute maximum dat Gent kan hebben)

dan maken we de rekensom

0.008*265000 = 2120

Conclusie: er kunnen maximum 2120 mensen met Marokkaanse roots in Gent aanwezig zijn. :)

en toch geloof ik er niks van je doet me denken aan corleone

dan maken we de rekensom

0.008*265000 = 2120

In jouw link staat:

"In de NIS-statistiek van 2005 worden de nationaliteiten weergegeven van inwoners die als vreemdeling in de gemeente zijn ingeschreven. De tot Belg genaturaliseerde en de kinderen die zij als genaturaliseerde gekregen hebben worden door het NIS (Nationaal Instituut voor de Statistiek) bij de Belgen gerekend. "

Begrijp je het nu dat je redenering fout is? Hoe vaak moet ik het herhalen.

Boeyaahh!! This gotta hurt!

In jouw link staat:

"In de NIS-statistiek van 2005 worden de nationaliteiten weergegeven van inwoners die als vreemdeling in de gemeente zijn ingeschreven. De tot Belg genaturaliseerde en de kinderen die zij als genaturaliseerde gekregen hebben worden door het NIS (Nationaal Instituut voor de Statistiek) bij de Belgen gerekend. "

Begrijp je het nu dat je redenering fout is? Hoe vaak moet ik het herhalen.

Boeyaahh!! This gotta hurt!

Maar je laat de rest wel weg? :o

Maar om het vreemdelingenbeeld tussen steden te vergelijken wordt er van uitgegaan dat de naturalisatiegraad en het geboorteoverschot van de genaturaliseerden in de verschillende steden gelijklopend is, zodat de ‘vreemdeling’ en Marokkaanse burger in het straatbeeld kan vergeleken worden.

Maar je laat de rest wel weg? :o

Maar om het vreemdelingenbeeld tussen steden te vergelijken wordt er van uitgegaan dat de naturalisatiegraad en het geboorteoverschot van de genaturaliseerden in de verschillende steden gelijklopend is, zodat de ‘vreemdeling’ en Marokkaanse burger in het straatbeeld kan vergeleken worden.

Ja, maar dat maakt jouw berekening er niet minder fout op!!!! Je rekent enkel met cijfers van niet-genaturaliseerde mensen. IS dit zo moeilijk te begrijpen?

Je blijft dus geloven dat slechts 0.7 procent van de 265 000 Marokkanen in Gent woont?

Absurd. Ik hou het voor bekeken. Ik ben gaan slapen, want ik moet ook nog werken.

Dus Tbeest, doe zoals vorige keer, feliciteer jezelf dat je het langst hebt kunnen lullen.
Sommigen onder ons werken en trainen ook nog. Daarnaast hebben we ook nog vrienden en kennissen die we ook in real life ontmoeten.

Terug
Naar boven