XXL Nutrition

Shocking Gruwelijk zware mishandeling groep allochtonen tegen 1 persoon

Klopt;
Ik heb jaren gewoond en werk nu nog steeds in Brussel. Zwaar overroepen, de criminaliteit daar.
SOmmige buurten zijn zeer gevaarlijk zegt men. Reed ik verloren in Schaarbeek, niet ver van de beruchte plaats Liedts. Ik kende die plek niet dus zie ik een groep van ongeveer 17 Marokkanen lachen en roepen en lol maken, dus ik stap naar hen en zeg: Goedenavond, ik ben pas in Schaarbeek komen wonen en wou een toertje met de wagen doen maar nu vind ik mijn weg niet meer terug." Hun antwoord: "ah welkom (al lachende). Je bent echt niet ver van je huis. Rijd terug naar... en dan naar rechts. Ik zeg merci, en ze zeggen dag.

Heb daar drie jaar in die wijk gewoond, ben honderden keren aan Annneessens geweest 's avonds, en geen enkele keer, geen enkele keer, heb ik last gehad.

Yasmine, heb je zelf Marokkaanse achtergrond?
Ik hoor vaak mensen van buitenlandse origine vertellen dat ze nooit problemen hebben in die buurten etc,
Maar je gaat als buitenlander nu eenmaal minder snel een andere buitenlander gaan overvallen, is gewoon zo. Als een Marokkaan 2 oude vrouwtjes over straat ziet lopen, de ene is Marokkaans met boerka, en de andere een Vlaams oudje, dan is zijn keuze snel gemaakt hoor. Is dus niet objectief.

BTW ik woon zelf in buitenwijk van Brussel, merk het vaak genoeg.
Ik heb tijdens mn jeugd vaak genoeg shit meegemaakt, blond en vlaams zijn helpen hier niet helemaal;)
Jij lijkt me trouwens een goede kerel, dus niks persoonlijk.

Lul, leer lezen! De Marokkanen hebben een Belgische identiteit. Dus de cijfers die jij weergeeft is een kleine groep, waaronder nieuwkomers, die nog geen Belgische identiteitskaart hebben? Je hebt nog steeds niet gezegd hoe je aan die 2000 komt;

Ja maar zo zijn er ook bulgaren, slovaken, turken met belgisch paspoort hé, die niet worden meegerekend

http://www.npdata.be/BuG/08/BuG-08.htm

In Antwerpen wonen het meeste niet-Europese vreemdelingen, nl. 6,7%, gevolgd door Mechelen (4,7%), Leuven, Lokeren, Vilvoorde, Genk en ook Leuven en Gent rond de 4%. Waar is echter de aanwezigheid van Marokkanen het hoogst, d.w.z. waar wordt de Belg het meest geconfronteerd met het beeld dat hij heeft van 'vreemdeling' en het stigma dat hen toebedeeld wordt? In Mechelen, met 3,5% Marokkaanse vreemdelingen, gevolgd door Antwerpen en Lokeren (2,5%), Vilvoorde (2,2%), Boom (1,8%) en Machelen (1,5%). Daarna volgen andere gemeenten met 1,3% en minder met ondermeer Houthalen-Helchteren (1,1%), Genk (0,9%), Sint-Niklaas (0,9%), Kortrijk en Temse (0,8%).

Gent staat er zelfs niet tussen vriendje. :roflol::roflol:

Kan je het nog blijven ontkennen?

Ja maar zo zijn er ook bulgaren, slovaken, turken met belgisch paspoort hé, die niet worden meegerekend

In Antwerpen wonen het meeste niet-Europese vreemdelingen, nl. 6,7%, gevolgd door Mechelen (4,7%), Leuven, Lokeren, Vilvoorde, Genk en ook Leuven en Gent rond de 4%. Waar is echter de aanwezigheid van Marokkanen het hoogst, d.w.z. waar wordt de Belg het meest geconfronteerd met het beeld dat hij heeft van 'vreemdeling' en het stigma dat hen toebedeeld wordt? In Mechelen, met 3,5% Marokkaanse vreemdelingen, gevolgd door Antwerpen en Lokeren (2,5%), Vilvoorde (2,2%), Boom (1,8%) en Machelen (1,5%). Daarna volgen andere gemeenten met 1,3% en minder met ondermeer Houthalen-Helchteren (1,1%), Genk (0,9%), Sint-Niklaas (0,9%), Kortrijk en Temse (0,8%).

Ik ga zelf best veel naar gent en JA 'tbeest' geloof het of niet maar het is daar een epidemie van dat soort volk.

Yasmine, heb je zelf Marokkaanse achtergrond?
Ik hoor vaak mensen van buitenlandse origine vertellen dat ze nooit problemen hebben in die buurten etc,
Maar je gaat als buitenlander nu eenmaal minder snel een andere buitenlander gaan overvallen, is gewoon zo. Als een Marokkaan 2 oude vrouwtjes over straat ziet lopen, de ene is Marokkaans met boerka, en de andere een Vlaams oudje, dan is zijn keuze snel gemaakt hoor. Is dus niet objectief.

BTW ik woon zelf in buitenwijk van Brussel, merk het vaak genoeg.
Ik heb tijdens mn jeugd vaak genoeg shit meegemaakt, blond en vlaams zijn helpen hier niet helemaal;)
Jij lijkt me trouwens een goede kerel, dus niks persoonlijk.

Ik ben blond en en ben een autochtone Belg. Je kan mijn kop zien in lijn log.

kan iemand mij als vriend toevoegen? ik voel me nou net zo iemand als tbeest vriendloos en alleen. gelukkig heb ik nog een leven buiten dit forum <3

Ik ga zelf best veel naar gent en JA 'tbeest' geloof het of niet maar het is daar een epidemie van dat soort volk.

Ik ben in het verleden ook al veel naar Gent geweest, zelfs een tijdje gewoond, en je komt ze amper tegen. Die website die ik net postte, bevestigt dit...

waar staat er nou weer bij dat het allochtonen waren?

Ik ben een racist, om even te beginnen. Hoe erg het ook is, vaak zijn het buitenlanders die dit flikken. Maar net zoals in ehv, vind ik dat deze mensen serieuze een afranseling verdienen, en anders een kogel door hun been of arm. Dat ze er maar altijd last van zullen hebben. Jaartje gevangenis of 2000 uur taakstraf.

Een deel van de door jou aangehaalde nationaliteiten behoren tot Europa en hoeven zich niet te naturaliseren. Dus hun ciijfers zijn automatisch hoger.

MAar je hebt nog steeds niet gezegd hoe je aan die 2000 komt.
En beweer je echt dat slechts 0.7 procent van de Marokkaanse gemeenschap in Gent woont. Dit is geen ernstig debat meer.

Een deel van de door jou aangehaalde nationaliteiten behoren tot Europa en hoeven zich niet te naturaliseren. Dus hun ciijfers zijn automatisch hoger.

MAar je hebt nog steeds niet gezegd hoe je aan die 2000 komt.
En beweer je echt dat slechts 0.7 procent van de Marokkaanse gemeenschap in Gent woont. Dit is geen ernstig debat meer.

Je ziet toch zelf de cijfers? Gent staat er geeneens tussen.

die 2000 is een gok

in ieder geval kunnen we afleiden uit de test dat er in Gent minder dan 0.8 % mocro's wonen, stel nu nog 0.8 in het HOOGSTE geval

0.008*265000 = er wonen MAXIMUM 2120 mensen met Marokkaanse roots in Gent

Wauw, ik ben onder de indruk

kan iemand mij als vriend toevoegen? ik voel me nou net zo iemand als tbeest vriendloos en alleen. gelukkig heb ik nog een leven buiten dit forum <3

ik ben er Bro geen paniek !
14vmloy.jpg

---------- Post toegevoegd Mon 25 Feb 2013 om 23:56 ----------

die 2000 is een gok

:roflol:

je leven is een gok

Momenteel bekijken: 25 gebruiker(s) (21 leden en 4 gasten) dit topic

Nosje, D3363, SHREDDEDBRAH, tbeest, iWJ, BillTom, patie16, FlorisPL, specialpaint, tommetje1993, FratelloDiavolo, 0rt3x, yasmine, Skybullet, popwar, zerotohero, TychoV, vergil, steveo1, Obee, KIKO

ik heb nooit last gehad van marokkanen of turken, ze zijn eerder overlast gevers op straat maar naar mijn ervaring zijn de mensen van Somalische afkomst het meest crimineel...
ze bellen gewoon ff bij je oma van 80 aan doen alsof ze vrienden zijn om haar vervolgens met geweld te beroven....

Ik ben een racist, om even te beginnen. Hoe erg het ook is, vaak zijn het buitenlanders die dit flikken. Maar net zoals in ehv, vind ik dat deze mensen serieuze een afranseling verdienen, en anders een kogel door hun been of arm. Dat ze er maar altijd last van zullen hebben. Jaartje gevangenis of 2000 uur taakstraf.
Anchorman-well-that-escalated-quickly.jpg

Allochtoon of autochtoon, daar ligt het probleem niet. Hoe makkelijk het ook is om vooral iets of iemand anders aan te wijzen.

"Mensen" die geen reet te doen hebben en volledig kansloos zijn (geen werk, studie, doel), doen dit soort dingen.

die 2000 is een gok

in ieder geval kunnen we afleiden uit de test dat er in Gent minder dan 0.8 % mocro's wonen, stel nu nog 0.8 in het HOOGSTE geval

0.008*265000 = er wonen MAXIMUM 2120 mensen met Marokkaanse roots in Gent

Wauw, ik ben onder de indruk

Je gaat je nu heel dom voelen:

de tabel die je aanhaalt komt van een site die zich baseert op een rapport. Je kan het downloaden want het is een excel bestand waar je kan in scrollen, en daarin staan alle gemeenten.

2ev82ys.png

Nu moet je wel nog leren hoe je zo'n tabel leest en interpreteert.

Ik zei toch dat je niet intelligent genoeg was om de enorme hoeveelheid info op het internet correct te filteren.

En je negeert mijn vraag. Hoe kwam je aan die 2000?

Laatst bewerkt:
Ik ben blond en en ben een autochtone Belg. Je kan mijn kop zien in lijn log.

Dan snap ik al helemaal niet waarom je zoveel moeite doet om hen te beschermen :D
Ze hebben uiteindelijk alles in eigen handen hoor, en al die vooroordelen komen van ergens, laat hen nu maar eerst hun best doen, dan verdwijnen die vooroordelen al even snel. Zwarten hebben hier in België bvb een betere status dan pakweg Marokkanen.

Allochtoon of autochtoon, daar ligt het probleem niet. Hoe makkelijk het ook is om vooral iets of iemand anders aan te wijzen.

"Mensen" die geen reet te doen hebben en volledig kansloos zijn (geen werk, studie, doel), doen dit soort dingen.

Voila, dit is het. Maar waarom hebben ze geen reet te doen? Ze voelen zich niet verbonden met België dus ze interesseren zich in niets.

Een gewone Vlaming of Hollander gaat in het weekend naar de voetbal per week of om de 2 weken waar hij zich kan uitleven. Dit is een uitlaatklep voor veel mensen.
Maar veel allochtonen doen dit niet omdat ze niet geïntegreerd zijn, waardoor ze een andere uitlaatklep nodig hebben. En bij sommige is dit dan het afranselen van onschuldige burgers.

Marokkanen zijn over het algemeen chille mensen. Het zijn de berbers binnen dat volk die Marokkanen een slechte naam bezorgen. Dat is ook niet vreemd aangezien ze in het rifgebergte geen normen en waarden kennen. Criminaliteit en apengedrag is binnen die gemeenschap dan ook schering en inslag.

Is het toeval dat dit vaak 'buitenlanders' zijn?

(Angelus, geen debat over correlatie meer aub.)

Terug
Naar boven