Ebel
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 76kg
Klopt;
Ik heb jaren gewoond en werk nu nog steeds in Brussel. Zwaar overroepen, de criminaliteit daar.
SOmmige buurten zijn zeer gevaarlijk zegt men. Reed ik verloren in Schaarbeek, niet ver van de beruchte plaats Liedts. Ik kende die plek niet dus zie ik een groep van ongeveer 17 Marokkanen lachen en roepen en lol maken, dus ik stap naar hen en zeg: Goedenavond, ik ben pas in Schaarbeek komen wonen en wou een toertje met de wagen doen maar nu vind ik mijn weg niet meer terug." Hun antwoord: "ah welkom (al lachende). Je bent echt niet ver van je huis. Rijd terug naar... en dan naar rechts. Ik zeg merci, en ze zeggen dag.
Heb daar drie jaar in die wijk gewoond, ben honderden keren aan Annneessens geweest 's avonds, en geen enkele keer, geen enkele keer, heb ik last gehad.
Yasmine, heb je zelf Marokkaanse achtergrond?
Ik hoor vaak mensen van buitenlandse origine vertellen dat ze nooit problemen hebben in die buurten etc,
Maar je gaat als buitenlander nu eenmaal minder snel een andere buitenlander gaan overvallen, is gewoon zo. Als een Marokkaan 2 oude vrouwtjes over straat ziet lopen, de ene is Marokkaans met boerka, en de andere een Vlaams oudje, dan is zijn keuze snel gemaakt hoor. Is dus niet objectief.
BTW ik woon zelf in buitenwijk van Brussel, merk het vaak genoeg.
Ik heb tijdens mn jeugd vaak genoeg shit meegemaakt, blond en vlaams zijn helpen hier niet helemaal

Jij lijkt me trouwens een goede kerel, dus niks persoonlijk.